Ogłoszenie z dnia 2022-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00119071/01 - Wynik z dnia 2023-03-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi pośrednictwa w rezerwacji, sprzedaży i sukcesywnej dostawie biletów lotniczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Radio - Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010420591
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 77/85
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-977
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48226459291
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@polskieradio.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność polegająca na produkcji programów wraz z ich nadawaniem
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi pośrednictwa w rezerwacji, sprzedaży i sukcesywnej dostawie biletów lotniczych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-101a7280-7c50-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00501967
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 4) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 344), tj.: elektronicznej Platformy Przetargowej Polskiego Radia S.A. dostępnej pod adresem: https://polskieradio.logintrade.net (dalej zwana: „Platformą”). Niniejsze postępowanie znajduje się w wykazie postępowań prowadzonych przez Zamawiającego zamieszczonym na Platformie pod adresem: https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/ustwowe.html
2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się następującym znakiem sprawy: BZP.B5.24.2022.
3. Komunikacja ustna, telefoniczna dopuszczalna jest jedynie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, tj. w przypadku konieczności uzyskania informacji technicznych lub porządkowych związanych z niniejszym postępowaniem. Treść i przebieg rozmów będzie dokumentowany przez Zamawiającego. W pozostałych przypadkach wymagana jest komunikacja przy wykorzystaniu Platformy. Z wyjątkiem wskazanym w pierwszym zdaniu, Platforma służyć będzie do wymiany wszelkich pism, zawiadomień i informacji związanych z niniejszym postępowaniem, w szczególności wyjaśnień treści SWZ, modyfikacji treści SWZ, dotyczących przedłużenia terminu składnia ofert, wezwania do uzupełnienia dokumentów lub złożenia wyjaśnień, dotyczące dokonania poprawy omyłek, wyboru oferty najkorzystniejszej, przedłużenia terminu związania ofertą i innych wymaganych ustawą.
4. Użytkowanie Platformy jest bezpłatne.
5. Przeglądanie postępowań, pobieranie dokumentów, składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składanie ofert nie wymaga rejestracji, ani logowania na Platformie.
6. W niniejszym postępowaniu Zamawiający zaleca rejestrację oraz logowanie, co najmniej, przy składaniu oferty, wyjaśnień, dokumentów lub oświadczeń w odpowiedzi na wezwania Zamawiającego kierowane w toku badania i oceny ofert.
7. Rejestrując się albo logując wykonawcy, akceptują warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie:
https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html.
8. Szczegółowe zasady korzystania z Platformy, w tym wymagania sprzętowo – techniczne umożliwiające korzystanie z Platformy, szczegółowy sposób składnia, zmiany i wycofania ofert, przekazywania oświadczeń, dokumentów zostały określone w Instrukcji korzystania Platformy Przetargowej Polskiego Radia S.A., stanowiącej Załącznik nr 7 do SWZ (dalej też: Instrukcja).
9. Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami w niniejszym postępowaniu jest p. Jarosław Malczyk – Biuro Zamówień Publicznych, tel.: +48 22 645 9291.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, w szczególności dane osobowe ujawnione w dokumentach i oświadczeniach składanych w postępowaniu oraz dane osobowe uzyskane w trakcie realizacji zamówienia i umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.B5.24.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pośrednictwa w rezerwacji, sprzedaży i sukcesywnej dostawie do Polskiego Radia S.A. międzynarodowych i krajowych biletów lotniczych według obowiązujących taryf przewoźników z uwzględnieniem najkorzystniejszych w danym momencie cen.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w OPZ (Opis Przedmiotu Zamówienia), stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z warunkami zamówienia określonymi w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60400000-2 - Usługi transportu lotniczego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryteriów oceny ofert i sposobu dokonania oceny ofert zawarty jest w Rozdziale XVIII SWZ, która opublikowana zostanie na stronie internetowej, na której jest prowadzone postępowanie i na której będą dostępne wszelkie
dokumenty związane z prowadzonym postępowaniem, tj.: https://polskieradio.logintrade.net.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1) Suma cen ośmiu przykładowych połączeń lotniczych* „Cena-B” – 55 % (55,00 punktów).
*Przez sumę cen ośmiu przykładowych połączeń lotniczych należy rozumieć sumę cen ośmiu biletów lotniczych wyliczoną przez wykonawcę na podstawie przygotowanego przez Niego Formularza cenowego biletów lotniczych, według zamówienia Zamawiającego, stanowiącego Załącznik A do Formularza oferty (stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ).
2) Wysokość opłaty transakcyjnej za wystawienie jednego biletu lotniczego „Cena-OT”– 45 % (45,00 punktów). Opłata transakcyjna stanowi cenę oferty.
3. Punkty w kryterium nr 1 „Cena-B” będą obliczane z zastosowaniem następującego wzoru: cena (brutto) biletów przykładowych połączeń lotniczych – „Cena-B” równa się ilorazowi najniższej ceny (brutto) biletów przykładowych połączeń lotniczych spośród wszystkich rozpatrywanych ofert i ceny (brutto) biletów przykładowych połączeń lotniczych badanej oferty pomnożony przez 55
4. Punkty w kryterium nr 2 „Cena-OT” będą obliczane z zastosowaniem następującego wzoru: cena (brutto) opłaty transakcyjnej „Cena-OT” równa się ilorazowi najniższej ceny (brutto) opłaty transakcyjnej spośród wszystkich rozpatrywanych ofert i ceny (brutto) opłaty transakcyjnej badanej oferty pomnożony przez 45. Opłata transakcyjna stanowi cenę oferty.
5. Szczegółowe informacje dotyczące opisu kryteriów oceny ofert i sposobu dokonania oceny ofert zostały zawarte w Rozdziale XVIII
SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 45,00
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 55,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolności zawodowe:1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą. że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie wykonał (tj. świadczył, zrealizował, zakończył) co najmniej 2 zamówienia (umowy) polegające na rezerwacji, zakupie i dostarczeniu biletów lotniczych krajowych i zagranicznych, każda na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł netto*.
2) Wykazując spełnienie określonego warunku dotyczącego zdolności zawodowych wykonawcy mogą legitymować się zamówieniami (umowami) nadal realizowanymi, przy czym w takim przypadku do wykazania warunku brana będzie, przez Zamawiającego, tylko ta część umów, która przed upływem terminu składnia ofert została faktycznie wykonana (tj. zrealizowana, zakończona).
3) *Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu w walutach innych niż PLN wykonawca, a także Zamawiający przeliczy według średniego kursu NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego przedmiotowego postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Przed wyborem oferty najkorzystniejszej, Zamawiający, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:
1) Aktualne na dzień złożenia oświadczenie wykonawcy, w zakresie określonym w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 5) SWZ [w art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp], o braku przynależności z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, a w przypadku zaistnienia ww. okoliczności – oświadczenia o przynależności z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu do tej samej grupy kapitałowej i dokumentów lub informacji potwierdzających przygotowanie oferty niezależnie od ww. innego wykonawcy. Wzór oświadczeń zawiera Załącznik nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przed wyborem oferty najkorzystniejszej, Zamawiający, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:
1) Wykaz wykonanych zamówień (umów), wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia (umowy) zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te zamówienia (umowy) zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są:
a) referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego zamówienia (umowy) zostały wykonane bądź – w przypadku, gdy wykonawcy wykazując spełnienie warunku udziału określonego w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, legitymować będą się zamówieniami (umowami) nadal realizowanymi – są wykonywane należycie. Jednocześnie w takim przypadku referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie zamówień (umów) powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,
b) oświadczenie wykonawcy – jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, wymienionych powyżej.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji zamówień (umów) wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej, musi dotyczyć wyłącznie zamówień, w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Składając ofertę, poza oświadczeniami i dokumentami, o których mowa w Rozdziale X ust. 1, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:1) wypełniony Formularz oferty wraz z wypełnionym Załącznikiem A (Formularz cenowy biletów lotniczych) do tegoż Formularza oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ wraz z wydrukami rezerwacji biletu lotniczego w formie potwierdzenia z elektronicznego systemu rezerwacji. W przypadku niezłożenia Załącznika A do Formularza oferty lub wydruków, o których mowa w zdaniu pierwszym, wykonawca otrzyma 0,00 (zero) punktów w kryterium „suma cen ośmiu przykładowych połączeń lotniczych „Cena-B”, o którym mowa w Rozdziale XVIII SWZ.
2) pełnomocnictwo – w przypadku, gdy:
a) wykonawca ustanawia pełnomocnika (pełnomocników) do reprezentowania go w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
b) w sytuacji określonej w Rozdziale IX ust. 2 SWZ – podmiot udostępniający zasoby ustanawia pełnomocnika (pełnomocników) do reprezentowania go w postępowaniu,
c) ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
W pełnomocnictwie należy określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji mocodawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Wykazując spełnienie warunków udziału, określonych w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolności tych z nich, którzy wykonają czynności określone w przedmiocie zamówienia, do których zdolności wskazane w warunku są wymagane. Wykazując spełnienie warunku udziału określonego w Rozdziale IX ust. 1, nie dopuszcza się by Wykonawca wykazywał doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał danego zakresu czynności.
3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wskazanych w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ oraz wykazania spełnienia warunków udziału określonych w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, wraz z oferta, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z Rozdziałem X ust. 1 pkt 1) SWZ, załącza do oferty wspólnej oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Złącznik nr 3 do SWZ i wytycznymi zawartymi w Rozdziale X ust.1 pkt 1) oraz złożone zgodnie z wytycznymi zawartymi w Załączniku nr 7 do SWZ. Oświadczenie potwierdza spełnienie przez wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zmówienia warunku udziału, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia wykazuje spełnienie warunku udziału, określonego w Rozdziale IX ust. 1 SWZ.
4. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w celu wykazania spełnienia warunków określonych w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, polegają na potencjale podmiotu udostępniającego zasoby (sytuacja określona w Rozdziale IX ust. 2 SWZ) wraz z ofertą zobowiązani są złożyć oświadczenie oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, wskazane w Rozdziale X ust. 1 pkt 2 SWZ).
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego będzie wynikać, które elementy przedmiotu zamówienia będą wykonywać poszczególni wykonawcy.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają również dokumenty wymienione w Rozdziale X ust. 2 SWZ – w zakresie i sytuacjach tam określonych.
7. W przypadku, gdy najwyżej ocenioną będzie oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed wyborem tej oferty Zamawiający w terminie wskazanym w pkt Rozdziale X ust. 3 SWZ, wezwie wykonawców do:
1) złożenia przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia wskazanego w Rozdziale X ust. 3 pkt 2) SWZ;
2) złożenia wykazów oraz dokumentów lub oświadczeń wskazanych w Rozdziale X ust. 3 pkt 1) SWZ;
Postanowienia Rozdziału X ust. 4 – 6 SWZ mają zastosowanie.
8. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zastosowanie mają odpowiednie przepisy ustawy Pzp oraz postanowienia SWZ dotyczące wykonawców.
9. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian postanowień Umowy:1) w zakresie terminu wykonania przedmiotu Umowy i okres jej obowiązywania, o którym mowa § 2 ust. 1 – w sytuacji, gdy w tym okresie kwota wskazana w § 10 ust. 1 Umowy, nie zostanie przez Zamawiającego skonsumowana, poprzez wydłużenie tego terminu i okresu obowiązywania Umowy o maksymalnie kolejne 24 miesiące,
2) w zakresie podwykonawstwa – poprzez zmianę albo rezygnację z podwykonawców wskazanych w § 8 ust. 3, pod warunkiem przekazania Zamawiającemu nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed dokonaniem zmiany/ rezygnacji:
a) powodów dokonywania zmiany/ rezygnacji,
b) zakresu przedmiotu Umowy powierzanego nowemu podwykonawcy, a w przypadku rezygnacji z podwykonawcy, złożenia oświadczenia co do sposobu wykonania części przedmiotu Umowy wykonywanej przez podwykonawcę, z którego Wykonawca rezygnuje,
c) wskazania nazwy (firmy), imienia i nazwiska nowych podwykonawców,
d) w przypadku gdy zmiana bądź rezygnacja dotyczy podwykonawcy, który jest równocześnie podmiotem, z zasobów którego Wykonawca korzystał na etapie postępowania o udzielenie zamówienia numer BZP.B5.24.2022 – po spełnieniu dodatkowo warunków określonych w § 9 ust. 2 – 4 Umowy.
3) w zakresie przedmiotu Umowy powierzanego podwykonawcom, w przypadku, gdy Wykonawca, składając ofertę, zobowiązał się do samodzielnego wykonania przedmiotu Umowy, o którym mowa w §1 ust 1 Umowy, a w okresie jego realizacji zaistnieje konieczność powierzenia wykonania części przedmiotu Umowy podwykonawcy – w tym przypadku Wykonawca niezwłocznie, nie później jednak niż na 14 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem świadczenia usług z udziałem podwykonawcy zobowiązany jest do:
a) wykazania powodów, dla których realizacja przedmiotu Umowy wymaga udziału podwykonawcy;
b) wskazania części przedmiotu Umowy, która zostanie przekazana podwykonawcy do wykonania;
c) podania nazwy (firmy), adresu podwykonawcy;
4) w zakresie przedmiotu Umowy, w tym sposobu jego wykonania określonego w Załączniku nr 1 do Umowy oraz w § 3 – § 6 Umowy, jak też terminu wykonania przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 Umowy– w przypadku wystąpienia Okoliczności Siły Wyższej, o której mowa w § 15 ust. 1 Umowy, pod warunkami określonymi w tym paragrafie, poprzez dostosowanie warunków realizacji Umowy do warunku będących następstwem wystąpienia Okoliczności Siły Wyższej i w zakresie niezbędnym do zakończenia realizacji Umowy,
5) w zakresie dotyczącym ochrony danych osobowych – w przypadku zmiany stanu prawnego dotyczącego ochrony danych osobowych lub przetwarzania tych danych, w zakresie, w jakim zmiany te wpływać będą na treść klauzul zawartych w Umowie, w celu zapewnienia jej zgodności z przepisami prawa.
2. Szczegółowe informacje dotyczące zmian umowy zostały zawarte w § 9 Projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-03 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez elektroniczną Platformę Przetargową Polskiego Radia S.A. dostępną pod adresem: https://polskieradio.logintrade.net
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-03 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-01
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa podróży służbowych krajowych i zagranicznych dla pracowników ITB, w tym świadczenie usług rezerwacji i zakupu biletów na przewozy lotnicze, kolejowe (...).
- Świadczenie usług rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych, kolejowych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie dla delegatów Głównego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa
więcej: Usługi transportu lotniczego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.