Ogłoszenie z dnia 2024-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00461381/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie uczniów niepełnosprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH NR 105 IM. JULIANA TUWIMA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 634223083
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nieszawska 21
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-021
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@105.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.105.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-72c6bab9-32f1-4330-a915-d8d1cd07b1911.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowożenie uczniów niepełnosprawnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72c6bab9-32f1-4330-a915-d8d1cd07b191
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00502006
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00100334/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowożenie uczniów niepełnosprawnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461381
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSS105.ZP/252-02/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 271320 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług społecznych w zakresie przygotowania i dostawy 3 posiłków dziennie dla dzieci uczęszczających do Przedszkola nr 95 przy ul. Hangarowej 14 w Poznaniu oraz przygotowywanie śniadań i obiadów dwudaniowych z napojem dla dzieci, które zgłoszą się ze Szkoły Podstawowej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w Załączniku nr 2 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz w Załączniku nr 3 do SWZ (projekt umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279300 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUKA – TRANS s.c. Ewa i Zbigniew Korus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 639664219
7.3.3) Ulica: Maratońska 3B/59
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-553
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUKA-TRANS S.C. EWA KORUS I ZBIGNIEW KORUS
jakie przetargi wygrała firma
LUKA-TRANS S.C. EWA KORUS I ZBIGNIEW KORUS
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279300 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2024-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Organizacja dwudniowego wyjazdu studyjnego pt. "Dywersyfikacja źródeł przychodu na przykładzie prowadzenia przetwórstwa ziół"
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie konserwacji i naprawy wraz z częściami urządzeń techniki biurowej użytkowanych w lokalizacjach Sądu Okręgowego w Poznaniu
- Budowa chodnika w ciągu ulicy Garaszewo od skrzyżowania z ulicą Niżańską do ostatniego zbudowania po stronie wschodniej
- Obsługa techniczna stacji transformatorowych polegająca na eksploatacji, konserwacji i nadzorze nad pracą stacji i agregatów przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu
- Usługa ubezpieczenia floty pojazdów WORD Poznań
- Wykonanie części układu komunikacyjnego na terenie Parku Szelągowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa przygotowania, dostawy posiłków i napojów dla podopiecznych Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Rumi".
- Usługa cateringu w ramach projektu pn. ,,Dziś uczeń - jutro student'' ; nr umowy: FESW.08.03.IZ.00-0002/23
- Świadczenie usługi cateringowej dla gości Hotelu Uniwersyteckiego Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci uczęszczających do żłobków wchodzących w skład Zespołu Żłobków Gminy Krokowa.
- Świadczenie usług gastronomicznych w zakresie całodziennego żywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Szczurkowie
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.