eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa ChełmińskaDostawa i montaż paneli fotowoltaicznych dla nowego budynku ośrodka zdrowia w miejscowości Dąbrowa Chełmińska



Ogłoszenie z dnia 2023-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych dla nowego budynku ośrodka zdrowia w miejscowości Dąbrowa Chełmińska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Chełmińska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350642

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bydgoska 21

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Chełmińska

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-070

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 523816005

1.5.8.) Numer faksu: 523816290

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dabrowachelminska.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych dla nowego budynku ośrodka zdrowia w miejscowości Dąbrowa Chełmińska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c373bc5-7720-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502078

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042828/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych dla nowego budynku ośrodka zdrowia w Dąbrowie Chełmińskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00469039

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych dla nowego budynku ośrodka zdrowia w miejscowości Dąbrowa Chełmińska. Instalacja o mocy 31,16 kWp.
Szczegółowy zakres prac zawarty jest w Załączniku nr 7 do SWZ tj. dokumentacja projektowa.
Zamontowana instalacja musi dawać w przyszłości możliwość zamawiającemu podłączenia magazynu energii.
Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się ze wzorcem umownym.
W ramach zadania wykonawca będzie zobowiązany przygotować wszelkie potrzebne dokumenty i doprowadzić do podpisania umowy pomiędzy zamawiającym a OSD powodującej przyłączenie zamontowanych systemów fotowoltaicznych do sieci OSD.

Rozwiązania równoważne.
W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu, użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w SWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard.
Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w SWZ lub załącznikach oznakowania oznaczają, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego.

Zamawiający wymaga, aby podczas montażu uwzględnić wymagania osób niepełnosprawnych i dostępność dla nich elementów sterujących (montaż przeprowadzić w sposób zapewniający możliwość wykonywania czynności obsługowych dla osób niepełnosprawnych w szczególności poruszających się na wózkach inwalidzkich).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 08 listopada 2023 roku na godz. 10.00, zgodnie z art. 284 ust. 2 pzp zamawiający ma obowiązek udzielić wyjaśnień na wniosek wykonawcy, który wpłynie do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert – w tym przypadku był to dzień 04 listopada 2023 roku (sobota).
Jednakże zgodnie z art. 8 ust. 1 pzp, który stanowi: „Do czynności podejmowanych przez zamawiającego, wykonawców oraz uczestników konkursu w postępowaniu o udzielenie zamówienia i konkursie oraz do umów w sprawach zamówień publicznych stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2022 r. poz. 1360, 2337 i 2339 oraz z 2023 r. poz. 326), jeżeli przepisy ustawy nie stanowią inaczej.” Ustawa pzp stanowi również, na podstawie art. 8 ust. 4 pzp, iż termin obejmujący dwa lub więcej dni zawiera co najmniej dwa dni robocze oraz art. 8 ust. 5 pzp – dniem roboczym nie jest dzień uznany ustawowo wolny od pracy oraz sobota.
W związku z powyższym termin ostateczny na zadawanie pytań przypadł na dzień 6 listopada 2023 (poniedziałek). Wykonawca w dniu 6 listopada 2023 r. (godz. wpływu na platformie 18.55), zwrócił się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający treść zapytania odczytał 7 listopada 2023 w godzinach pracy Zamawiającego. Zamawiający w wyniku błędu uznał, że powyższy wniosek wpłynął po terminie zadawania pytań i pozostawił go bez rozpatrzenia. W związku z powyższym Zamawiający naruszył przepisy pzp oraz uznał, że postępowanie obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego i w konsekwencji tego unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73758,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122830,26 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.