Ogłoszenie z dnia 2022-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00372942/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-30
- 2022/BZP 00380634/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż regałów jezdnych do pomieszczeń archiwum w budynku Sądu Rejonowego w Opolu przy ul. Ozimskiej 60B
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Opolu
1.3.) Oddział zamawiającego: Sąd Okręgowy w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Daszyńskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-064
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@opole.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-01ca2568-40b0-11ed-9171-f6b7c7d593531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sądownictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż regałów jezdnych do pomieszczeń archiwum w budynku Sądu Rejonowego w Opolu przy ul. Ozimskiej 60B2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01ca2568-40b0-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00502139
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00077857/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa i montaż regałów jezdnych dla Sądu Rejonowego w Opolu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00372942/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-2502-9/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę i montaż regałów jezdnych do pomieszczeń archiwum w budynku Sądu Rejonowego w Opolu przy ul. Ozimskiej 60B.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi następujący zakres:
a) dostarczenia własnym transportem i na własny koszt i ryzyko regałów do pomieszczeń archiwum Sądu Rejonowego w Opolu mieszczących się w budynku przy ul. Ozimskiej 60B;
b) rozładunku regałów ze środka transportu oraz ich przetransportowania [wniesienia] do pomieszczeń archiwum Sądu Rejonowego w Opolu mieszczących się w budynku przy ul. Ozimskiej 60B;
c) rozpakowania z opakowań – na własny koszt i ryzyko;
d) montażu regałów jezdnych i sprawdzenia prawidłowości ich działania;
e) przeprowadzenia instruktażu dla pracowników Użytkownika w zakresie eksploatacji, konserwacji i dokonywania drobnych napraw urządzeń. Instruktaż ten odbędzie się w miejscu montażu;
f) zapewnienia obsługi serwisowej w ramach gwarancji jakości na zasadach obowiązujących w warunkach gwarancji urządzenia.
2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1A do SWZ.
2.3. Projekt rozmieszczenia regałów stanowi Załącznik Nr 1B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39131100-0 - Regały archiwalne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153627,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181548,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153627,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe ROL-MOT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8110004457
7.3.3) Ulica: ul. Czachowskiego
7.3.4) Miejscowość: Ciepielów
7.3.5) Kod pocztowy: 27-310
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "ROL-MOT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "ROL-MOT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153627,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA 2025 R.
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny i materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.