Ogłoszenie z dnia 2022-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00394095/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i modernizacja infrastruktury informatycznej (sprzętowej i programowej) w celu cyfryzacji usług komunalnych w zakresie gospodarowania odpadami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzygminny Związek Celowy z siedzibą we Włodawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060012278
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żołnierzy WiN 22
1.5.2.) Miejscowość: Włodawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 57 25 856
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzcwlodawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzcwlodawa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8d7e75d6-4b2d-11ed-8832-4e4740e186ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i modernizacja infrastruktury informatycznej (sprzętowej i programowej) w celu cyfryzacji usług komunalnych w zakresie gospodarowania odpadami2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d7e75d6-4b2d-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00502145
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00249687/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i modernizacja infrastruktury informatycznej (sprzętowej i programowej) w celu cyfryzacji usług komunalnych w zakresie gospodarowania odpadami.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00394095/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp/PL/1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 276794,31
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby pracy bieżącej biura związku z dostosowaniem go do możliwości świadczenia pracy zdalnej, do prowadzenia kontroli nieruchomości w terenie oraz do prowadzenia kampanii informacyjno-edukacyjnych w jednostkach oświatowych i na piknikach ekologicznych:a) serwer - szt. 1; obudowa RACK, 1 procesor, 64 GB RAM, 2 dyski SSD 1T, Windows serwer 2019, 10 RDP CAL;
b) laptop - szt. 8; procesor kl. i5, 16 GB RAM, dysk SSD 500 GB, Windows 11 PRO, 15,6’;
c) zestaw akcesoriów komputerowych - kpl. 7; stacja dokująca, monitor 24’, klawiatura, mysz;
d) switch - szt. 1; 24 port., 1 GBit, zarządzalny;
e) tablet – szt. 1; 8-11’ Full HD, RAM min. 4GB, wew. 32 GB, Wi-Fi, LTE, Bluetooth, aparat min. 8 MPx;
f) urządzenie wielofunkcyjne (skaner, drukarko-kopiarka, duplex) do wydruków seryjnych - szt. 1; A-3, kolor, 60 wydr./min.;
g) urządzenie wielofunkcyjne (skaner, drukarko-kopiarka, duplex) stanowiskowe - szt. 5; A-4, cz.-b. 24 wydr./min;
h) projektor – szt. 1; matryca DLP/LED o kontraście 15000:1, głośniki, ekran rozwijany elektr., pilot, rozdzielczość Full HD.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 118257,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i wdrożenie programów komputerowych z obszaru: e-urząd (EBOK) do obsługi kont wymiarowych, w tym do komunikacji z klientami w zakresie:a) informacji o: płatnikach, ratach płatności, należnościach (zapłaconych i niezapłaconych wraz z wyliczonymi odsetkami), wpłatach, zwrotach i przeksięgowaniach, podstawie wyliczenia kwoty należności (deklaracje, zmiany deklaracji itp.),
b) dokonania płatności elektronicznych za nieopłacone należności korzystając z usług KIR i/lub BlueMedia,
c) informacji o terminach odbioru odpadów komunalnych – harmonogramy,
d) informacji i edukacji dotyczącej segregacji odpadów. 2. Integracja oprogramowania informatycznego w obszarze zarządzania systemem gospodarki odpadami na linii MZC, instalacja komunalna ZZO i PSZOK-i.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 158536,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ
nie złożono na powyższe zadanie żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129150,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129150,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "USŁUGI INFORMATYCZNE INFO-SYSTEM" ROMAN I TADEUSZ GROSZEK SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015664091
7.3.4) Miejscowość: Włodawa
7.3.5) Kod pocztowy: 22-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129150,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1624L Urszulin - Hańsk od km 2+900 do km 6+630
- Przygotowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego oraz Oddziału Geriatrii w SPZOZ we Włodawie
- Dostawa pieczywa i bułki tartej do Zakładu Karnego we Włodawie
- Zakup i sukcesywne dostawy oleju napędowego do zbiornika magazynującego na potrzeby pojazdów i maszyn stanowiących własność MPGK Spółki z o.o. we Włodawie w 2025 roku
- Dostawa artykułów spożywczych
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu IT wraz z wyposażeniem na potrzeby projektów realizowanych przez Wydział Ekonomiczny Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
- Zestawy komputerowe do postprodukcji dźwięku PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi - 8 zestawów komputerowych do postprodukcji dźwięku stereofonicznego w filmie
- Zakup aktualizacji i przedłużenie licencji oprogramowania dla KWP w Opolu
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego z wdrożeniem w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" dla Gminy Żyrzyn"
- Zakup serwera, macierzy pamięci masowej, systemów operacyjnych oraz karty sieciowej
- Dostawa biurowego oprogramowania komputerowego
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.