Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00454263/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-12
- 2024/BZP 00458849/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-14
- 2024/BZP 00475768/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa remizy w Bieniądzicach - zapewnienie gotowości bojowej OSP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELUŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kazimierza Wielkiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43/ 886 02 49
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.wielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2dfc4e57-4ebc-47b4-b7ab-8b0f8022f4521.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa remizy w Bieniądzicach - zapewnienie gotowości bojowej OSP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2dfc4e57-4ebc-47b4-b7ab-8b0f8022f452
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00502246
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052021/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa remizy w Bieniądzicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.23.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie inwestycyjne pn „Rozbudowa remizy w Bieniądzicach – zapewnienie gotowości bojowej OSP”.
Ww. budowa realizowana będzie na działce o nr geodezyjnym 35.
Realizacja zadania polegać będzie na rozbudowie ww. obiektu wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zewnętrzną oraz wyposażeniem.
Zestawienie powierzchni:
Powierzchnia zabudowy projektowana
- budowa OSP część rozbudowywana 18,2 m2
Powierzchnia zabudowy istniejąca
- budynek OSP cześć przebudowywana 293,5 m2
- budynek gospodarczy 14,5 m2
- wiata przystankowa 4,5 m2
- powierzchnia gruntu utwardzona kostką betonową 96,5 m2
- powierzchnia terenów zielonych 1227,8 m2
- powierzchnia zagospodarowanych działek 1655,0 m2
- powierzchnia zabudowy po rozbudowie 400,0 m2, zaprojektowano 311,7 m2
- powierzchnia biologicznie czynna min. 10% zaprojektowano 1227,8 m2, co stanowi 73,64%
Powierzchnia, wysokość i liczba kondygnacji
Powierzchnia zabudowy budynku 311,7 m2
Powierzchnia użytkowa 253,7 m2
Kubatura budynku 1485,0 m3
Kubatura pomieszczeń 763,0 m3
Wysokość budynku 6,31 m
Liczba kondygnacji nadziemnych 1
Liczba kondygnacji podziemnych 0
Instalacje:
Budynek wyposażony będzie w niżej wymienione instalacje:
- wod.-kan. i cwu,
- CO i CT,
- pompa powietrzna,
- wentylacja mechaniczna wywiewna,
- klimatyzacja,
- instalacja elektryczna
Uwaga:
Nastąpiła zmiana źródła ogrzewania był kocioł na olej opałowy jest pompa powietrzna.
Infrastruktura zewnętrzna:
-dojścia do budynku utwardzone kostką betonową
Wyposażenie:
- baterie umywalkowe jednouchwytowe stojąc z zaworami – 7 szt.
- urządzenie do podgrzewania wody – elektryczny ( 5 dm3) z grzałką elektryczną 1,5 kW – 2 szt.
- umywalki pojedyncze porcelanowe 65 z syfonem – 4 szt.
- umywalki pojedyncze porcelanowe 65 z syfonem dla niepełnosprawnych – 1 szt.
- ustępy z płuczką kompaktowe – 2 szt.
- ustęp z płuczką kompaktowe dla niepełnosprawnych – 1 szt.
- uchwyty dla NPS – 4 szt.
-pisuar pojedynczy – 1 szt.
- zlewozmywaki ze stali nierdzewnej 2 komorowy z syfonem oraz szafką – 2 szt.
- separator tłuszczu i osadu podzlewozmywakowy 0,5 l/s – 1 szt.
- gaśnice,
- koc gaśniczy,
- wewnętrzna sieć hydrantów przeciwpożarowych
Elementy wykończenia wewnętrznego:
- tynki cementowo-wapienne
- malowanie – farby wapienne i emulsyjne
- stolarka drzwiowa – drzwi drewniane, pełne
- podłogi drewniane i PCV, lastrico, posadzki betonowe
Elementy wykończenia zewnętrznego:
- tynk cementowy
- stolarka okienna PCV, stolarka drzwiowa drewniana
- parapety zewnętrzne stalowe
- pokrycie dachu blacha trapezowa stalowa
Roboty rozbiórkowe:
- rozbiórka pokrycia i więźby dachowej
- częściowa rozbiórka ścian
- rozbiórka podłogi drewnianej
- demontaż stolarki okiennej i drzwiowej
- demontaż instalacji elektrycznej i sanitarnej
Pozostałe prace budowlane należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym.
Uwaga:
Przedmiotowa budowa nie ingeruje w czynne sieci uzbrojenia terenu na działkach sąsiednich.
Przy rozbudowie nie przewiduje się makroniwelacji terenu.
W obrębie budowy nie występują drzewa i krzewy, teren jest trawiasty.
Działka zlokalizowana jest przy drodze gminnej o nawierzchni asfaltowej, natomiast dojazd odbywać się będzie istniejącym zjazdem.
Odprowadzenie wód opadowych z budynku i terenów utwardzonych odbywać się będzie na teren nieutwardzony poprzez infiltrację do gruntu, w granicach działki Inwestora.
Budowa jest usytuowana poza strefą ochrony konserwatorskiej i obserwacji archeologicznej.
Do budynku jest podłączona instalacja wodociągowa, kanalizacyjna i energetyczna.
Przeznaczenie budynku nie ulega zmianie.
Dokumenty jakie posiada Zamawiający:
- pozwolenie na budowę - prawomocna decyzja nr 407/2020 z dnia 25.06.2020 r. ,
- projekt budowlany,
- projekt architektoniczno-konstrukcyjny
- STWiORB,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45262310-7 - Zbrojenie
45262300-4 - Betonowanie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45442100-8 - Roboty malarskie
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi: – „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;”W dniu 05.09.2024 r. przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w wysokości 1 465 533,25 zł brutto. W niniejszym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 5 września 2024 r. do godz. 13.00 wpłynęły 2 oferty:
Oferta Nr 1 podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp, który stanowi: -„wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3;”
Oferta z najniższą ceną tj. 1.665 657,50 zł przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zachodzi zatem przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1664232,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1665657,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.