eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk PodlaskiBUDOWA BUDYNKU GOSPODARCZO-GARAŻOWEGO NA TERENIE SZKÓŁKI LEŚNEJ GRABOWIEC.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA BUDYNKU GOSPODARCZO-GARAŻOWEGO NA TERENIE SZKÓŁKI LEŚNEJ GRABOWIEC.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe reprezentujące Skarb Państwa Nadleśnictwo Bielsk w Bielsku Podlaskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050511813

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul.Studziwodzka 39, 17-100 Bielsk Podlaski

1.5.2.) Miejscowość: Bielsk Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielsk@bialystok.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bielsk.bialystok.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_bielsk/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA BUDYNKU GOSPODARCZO-GARAŻOWEGO NA TERENIE SZKÓŁKI LEŚNEJ GRABOWIEC.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b926b770-9e49-4dd8-8073-d05161cbb032

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00502261

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00326134/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budynek gospodarczo-garazowy Szk. Grabowiec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

roboty w zakresie Budowa budynku gospodarczo-garażowego na terenie Szkółki Leśnej Grabowiec.
Przedmiotowy budynek to obiekt parterowy, niepodpiwniczony, posiada formę typową dla tego typu obiektów w konstrukcji stalowej lekkiej, z obudową z płyty warstwowej – prostopadłościennej prostej bryły krytej dachem dwuspadowym.
Budynek gospodarczo-garażowy zaprojektowano jako jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, na planie prostokąta, wykonany w technologii szkieletu stalowego (z wykorzystaniem porozbiórkowej konstrukcji) z dachem dwuspadowym krytym blachą trapezową i ścianami pokrytymi płytą warstwową. Budynek posiada trzy bramy wjazdowe/garażowe oraz jedne drzwi wejściowe. Wnętrze budynku stanowi jedną przestrzeń użytkową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia złożone oferty przewyższają
kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
W wyniku oceny punktowej ofert, oferta z wyższą ceną została uznana za
najkorzystniejszą w oparciu o postawione kryteria oceny ofert i znacznie przewyższa
kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
Kwota jaką Zamawiający zmierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
wynosi: 694.555,48 zł brutto.
Kwota oferty najkorzystniejszej 801.037,50 zł brutto
Wobec faktu, iż cena najkorzystniejszej oferty, a także oferta z najniższą ceną
przewyższają kwotę, która miała zostać przeznaczona na sfinansowanie zamówienia,
Zamawiający ma obowiązek unieważnić postępowanie. Obowiązek ten nie zachodzi
wtedy, gdy Zamawiający jest w stanie zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu
najkorzystniejszej oferty. Na gruncie Pzp decyzja Zamawiającego o zwiększeniu kwoty
środków przeznaczonych uprzednio na realizację zamówienia i ogłoszonej przed
otwarciem ofert jest jego decyzją suwerenną i ewentualne zmiany, co do możliwości
zwiększenia kwot przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia są uprawnieniem
Zamawiającego (nie jego obowiązkiem). Jeśli takiego zamiaru po stronie
Zamawiającego nie będzie, kwota ta nie musi zostać zwiększona.
W stanie faktycznym postępowania, Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć
kwoty, jaką planował przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia. Tym samym
zachodzi konieczność unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 694957,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 801037,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.