Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00455569/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Najem autobusów do przewozu uczniów do szkół z terenu gminy Puchaczów na rok szkolny 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Puchaczów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000550143
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 22
1.5.2.) Miejscowość: Puchaczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-013
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@puchaczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puchaczow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4e52bb46-9815-448f-b32c-a7c2e5523c861.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Najem autobusów do przewozu uczniów do szkół z terenu gminy Puchaczów na rok szkolny 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e52bb46-9815-448f-b32c-a7c2e5523c86
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00502292
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00058474/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Najem autobusów do przewozu uczniów do szkół z terenu gminy Puchaczów na rok szkolny 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00455569
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/5/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Najem autobusów do przewozu uczniów do szkół z terenu gminy Puchaczów na rok szkolny 2024/2025”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie wymagań parametrów technicznych i wyposażenia autobusów:
- najem 3 (trzech) autobusów do przewozu uczniów do szkół z terenu gminy Puchaczów (1 autobus Zespół Szkolno-Przedszkolny w Nadrybiu; 2 autobusy Zespół Szkół w Puchaczowie)
- Pojazdy: winny być technicznie sprawne; dopuszczone do poruszania się po drogach publicznych RP; winny posiadać ważne badanie techniczne; wymagane Polskimi przepisami urządzenia i dokumenty oraz oznakowanie „AUTOBUS SZKOLNY”
- Rok produkcji autobusów - nie starsze niż 2000 r.
- Ilość miejsc siedzących w autobusie – nie mniej niż 40.
- Przewidywany miesięczny przebieg pojazdów w czasie najmu:
- autobus ZS-P w Nadrybiu – do 3 400 km,
- autobusy ZS w Puchaczowie – do 4 000 km każdy z autobusów.
- Przedmiot najmu musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich. Przez „wadę fizyczną” należy rozumieć również jakąkolwiek niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe EURO - BUS Andrzej Krysztofowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310049590
7.3.3) Ulica: Poznańska 47a
7.3.4) Miejscowość: Kleczew
7.3.5) Kod pocztowy: 62-540
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Andrzej Krysztofowicz Usługi Transportowe EUROBUS
jakie przetargi wygrała firma
Andrzej Krysztofowicz Usługi Transportowe EUROBUS
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-01 do 2025-06-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Likwidacja barier transportowych - Dostawa samochodów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych na rzecz Powiatu Głogowskiego w podziale na części
- DOSTAWA autokaru turystycznego przystosowanego do przewozu: 35 osób w nadwoziu zabudowanym wg. wskazanych wymagań technicznych, dla ZSCKR w Sandomierzu.
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Jedlnia-Letnisko
- Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych
- Dostawa 19-osobowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Warsztatów Terapii Zajęciowej w Grabowicy
- "Likwidacja barier transportowych - zakup autobusu dla Warsztatów Terapii Zajęciowej w Borkowicach"
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.