Ogłoszenie z dnia 2022-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00395231/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku wielorodzinnego czteroklatkowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą i elementami urządzenia terenu na działce nr 4/6 w m. Nawra gm. Chełmża.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chełmża
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118709
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wodna 2
1.5.2.) Miejscowość: Chełmża
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-140
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: embo@gminachelmza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminachelmza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku wielorodzinnego czteroklatkowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą i elementami urządzenia terenu na działce nr 4/6 w m. Nawra gm. Chełmża.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba963eb1-4b0d-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00502297
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015119/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Nawrze dz.nr 4/6
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00395231/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OSO.271.22.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1781727,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą „Budowa budynku wielorodzinnego czteroklatkowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą i elementami urządzenia terenu na działce nr 4/6 w m. Nawra gm. Chełmża”.
2. W ramach zamówienia należy wybudować budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, na planie prostokąta o wymiarach 31,46m x 8,46m, kubatura ok. 1165m3, dach dwuspadowy z poddaszem nieużytkowym. W skład budynku wchodzą 4 lokale mieszkalne z osobnymi wyjściami bezpośrednio z poziomu terenu.
3. Każde mieszkanie będzie wyposażone w następujące niezależne instalacje:
1) elektryczną, w tym instalacja fotowoltaiczna wraz z opomiarowaniem;
2) teletechniczną;
3) grzewczą, w oparciu o pompę ciepła powietrze-woda;
4) wodno-kanalizacyjną wraz z opomiarowaniem;
5) wentylacyjną.
4. Zakres prac obejmuje m.in.:
1) roboty ogólnobudowlane, w tym roboty wykończeniowe;
2) roboty sanitarne, w tym montaż pomp ciepła powietrze-woda, biały montaż, wykonanie przyłącza wodociągowego oraz zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej;
3) roboty elektryczne, w tym montaż instalacji fotowoltaicznych oraz osprzętu elektrycznego, wykonanie wewnętrznej linii zasilającej;
4) zagospodarowanie terenu, w tym budowa wiaty śmietnikowej z elementów prefabrykowanych.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, specyfikacją warunków zamówienia zwaną również „SWZ”, złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia oraz z:
1) dokumentacją projektową uwzględniającą rozwiązania ułatwiające dostęp do obiektu przez wszystkich użytkowników w tym dla osoby niepełnosprawnej, sporządzoną przez Krzysztofa Lisewskiego prowadzącego działalność pod nazwą Pracownia Projektowa PRO-KOR Krzysztof Lisewski z siedzibą w Toruniu, ul. Polna 7B/17, 87-100 Toruń;
2) decyzją Starosty Toruńskiego nr AB.6740.2.37.2022.MD z dnia 20.05.2022r; zatwierdzającą zagospodarowanie terenu i projekt architektoniczno - budowlany oraz udzielającą pozwolenia na budowę;
3) warunkami przyłączenia do sieci elektroenergetycznej wydanymi przez ENERGA – OPERATOR S.A. z dnia 23.12.2021r. nr P/21/105938, nr P/21/105939, P/21/105940 i P/21/105941;
4) warunkami przyłączenia do gminnej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wydanymi przez Zakład Usług Komunalnych WODKAN Sp. z o.o.;
5) specyfikacją techniczną wykonani i odbioru robót.
6. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje:
1) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną (mapa zasadnicza 1:500 obejmująca cały zakres robót), w 3 egzemplarzach i złożenie materiałów (2 egzemplarzy) w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu;
2) wykonanie dokumentacji techniczno-rozruchowej z instrukcjami BHP - zgodnie z obowiązującymi przepisami, która przeznaczona będzie dla użytkownika;
3) przeprowadzenie regulacji i rozruchu instalacji, przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie użytkowania oraz przekazanie instrukcji obsługi i eksploatacji wbudowanych urządzeń;
4) wykonanie pomiarów i badań instalacji elektrycznej;
5) wykonanie badania wody w zakresie bakteriologicznym i fizykochemicznym;
6) wykonanie badań kominiarskich;
7) pomiary rezystancji uziomów instalacji odgromowej oraz ciągłości obwodów odgromowych;
8) zgłoszenie w imieniu Zamawiającego przyłączenia wykonanej mikroinstalacji fotowoltaicznej do siec sieci elektroenergetycznej Operatora Sieci Dystrybucyjnej (OSD) – na podstawie udzielonego pełnomocnictwa;
9) dokumentację powykonawczą, opisaną i skompletowaną w dwóch egzemplarzach oraz na wcześnie zgłoszone żądanie Zamawiającego kosztorys powykonawczy;
10) naprawienie urządzeń melioracyjnych oraz niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych zniszczonych w trakcie prowadzonych robót;
11) przygotowanie dokumentacji niezbędnej do złożenia zawiadomienia o zakończeniu budowy, wynikającą z art. 57 ustawy Prawo budowlane (Dz.U. 2021 r.poz.2351 z późn.zm.);
12) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót;
13) inne prace związane z procesem budowy.
7. Poza robotami bezpośrednio wynikającymi z dokumentacji projektowej w zakresie opisanym w ust. 2 oraz ust. 4, przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia inwestycyjnego opisanego w dokumentacji projektowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1595118,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2300000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1595118,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BwD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 888-31-49-100
7.3.3) Ulica: Fabianki 76 a
7.3.4) Miejscowość: Fabianki
7.3.5) Kod pocztowy: 87-811
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawca BUDMAX Marek Paszyński 87-811 Fabianki 76 a NIP 888-181-95-07. Zakres robót - roboty konstrukcyjne, elektryczne, sanitarne.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1595118,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CHEŁMŻY
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- Przebudowa drogi gminnej nr 100552C ul. Buczek w Chełmży na odcinku od skrzyżowania z ul. Chełmińskie Przedmieście do granicy administracyjnej miasta o długości 335 m, kilometraż 0+000 - 0+335,80
więcej: przetargi w Chełmży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.