Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00403424/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu sportowego i specjalistycznego oraz wyposażenia dla szkół podstawowych w Nowym Mieście Lubawskim w ramach projektu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA NOWE MIASTO LUBAWSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118885
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowe Miasto Lubawskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umnowemiasto.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umnowemiasto.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f2a633f-56cc-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu sportowego i specjalistycznego oraz wyposażenia dla szkół podstawowych w Nowym Mieście Lubawskim w ramach projektu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f2a633f-56cc-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502327
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. "Szkoła na miarę XXI wieku – poprawa warunków edukacji ogólnokształcącej szkół podstawowych w Nowym Mieście Lubawskim" RPWM.09.03.04-28-0033/222.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00403424
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PI.271.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – dostawa wyposażenia sal gimnastycznych, w tym:− bramki aluminiowe – 2 szt.,
− zestaw gum oporowych do ćwiczeń 5 szt. – 5 szt.,
− platforma do balansowania – 5 szt.,
− piłka gimnastyczna z wypustkami – 5 szt.,
− materac gimnastyczny składany – 5 szt.,
− mata do ćwiczeń – 20 szt.,
− zestaw pasów do ćwiczeń – 10 szt.,
− roller piankowy – 10 szt.,
− hula hop z gąbką – 20 szt.,
− skakanka z łożyskiem ze skóry – 20 szt.,
− step do ćwiczeń 3-stopniowy – 10 szt.,
− poduszka sensomotoryczna + pompka – 5 szt.,
− piłka ręczna 47-49 cm – 10 szt.,
− piłka ręczna 50-52 cm – 10 szt.,
− piłka nożna – 10 szt.,
− ławka gimnastyczna – 3 szt.,
− materac gimnastyczny – 5 szt.,
− lina do wspinania – 1 szt.,
− piłka lekarska 1 kg – 5 szt.,
− hula hop – 10 szt.,
− blok startowy – 5 szt.,
− taśma miernicza – 1 szt.,
− zestaw z regulowaną wysokością – laska + podstawka – 10 szt.,
− laska gimnastyczna – 20 szt.,
− tyczka łukowa – 10 szt.,
− piłka palantowa – 5 szt.,
− woreczki gimnastyczne – 2 szt.,
− wstążka gimnastyczna – 10 szt.,
− zestaw do gry w boule – 2 szt.,
− tarcza z woreczkami do rzutów – 2 szt.,
− worek do skakania – 10 szt.,
− zestaw do siatkonogi – 1 szt.,
− tablica do koszykówki i obręcz – 4 szt.,
− siatka do badmintona – 2 szt.,
− rakietka do badmintona – 10 szt.,
− lotki z piór (zestaw 3 szt.) – 20 kpl.,
− tablica wyników – 3 szt.,
− płotek lekkoatletyczny samowstający – 10 szt.,
− pachołek treningowy PCV z otworami– 10 szt.,
− zegar interwałowy – 1 szt.,
− bramka piłkarska – 2 szt.,
− stół do tenisa stołowego – 2 szt.,
− rakietka do tenisa stołowego – 10 szt.,
− piłeczki do tenisa stołowego (zestaw 12 szt.) – 20 szt.,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku D do SWZ.
Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również treść projektu umowy stanowiący załącznik A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
4.5.5.) Wartość części: 32325,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – dostawa wyposażenia sal integracji sensorycznej, w tym:− Zestaw do integracji sensorycznej – 2 szt., w skład którego wchodzą:
• zawieszenie (6 haków) – 1 szt.,
• platforma wisząca – 1 szt.,
• huśtawka terapeutyczna – 1 szt.,
• huśtawka „T” – 1 szt.,
• konik – 1 szt.,
• hamak terapeutyczny – 1 szt.,
• helikopter – 1 szt.,
• deska do ćwiczeń równoważnych – 1 szt.,
• deska rotacyjna – 1 szt.,
• trampolina – 1 szt.,
• deskorolka – 1 szt.,
• beczka – 1 szt.,
• huśtawka grzybek – 1 szt.,
• platforma wisząca okrągła – 1 szt.,
• materace składane – 5 szt.,
• klin – 1 szt.,
• gruszka rehabilitacyjna – 1 szt.,
• piłki do stymulacji sensoryczne – 5 szt.,
• piłki gimnastyczne – 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku D do SWZ.
Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również treść projektu umowy stanowiący załącznik B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
4.5.5.) Wartość części: 27081,48 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – dostawa wyposażenia siłowni, w tym:• Przyrząd wielofunkcyjny dla 6 os. – 2 szt.
• Ławka do treningu mięśni grzbietu – 2 szt.
• Przyrząd do treningu mięśni brzucha – 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku D do SWZ.
Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również treść projektu umowy stanowiący załącznik C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
4.5.5.) Wartość części: 72952,04 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39093,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40607,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39093,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAL-SPORT PAWEŁ KALITA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 690086783
7.3.3) Ulica: Trembeckiego 11a
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-234
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39093,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29000,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29000,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29000,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Kazimierz Ligas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 008307070
7.3.3) Ulica: Zielona 1
7.3.4) Miejscowość: Chrząstowice
7.3.5) Kod pocztowy: 46-053
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kazimierz Ligas Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe
jakie przetargi wygrała firma
Kazimierz Ligas Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29000,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92373,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92373,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92373,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEWIM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 710264985
7.3.3) Ulica: Targowa 2
7.3.4) Miejscowość: Sobolew
7.3.5) Kod pocztowy: 08-460
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92373,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z NOWEGO MIASTA LUBAWSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia do 3 przedszkoli na gminy Czernica projekt Rozwój edukacji przedszk. w Czernica, Długołęka, Oleśnica , Sobótka, Wisznia Mała, Zawonia i Żórawina.
- Dostawa pomocy dydaktycznych i doposażenia do szkół w Radlinie w ramach realizacji projektu "Radlin-miasto talentów" z podziałem na 3 zadania.
- "Rozbudowa kompleksu i przebudowa istniejącego budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Leżajsku -WYPOSAŻENIE"
- Dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia i książek na potrzeby zajęć realizowanych w przedszkolach i szkołach podstawowych gminy Bytów w ramach projektów edukacyjnych
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia na zajęcia dodatkowe do Przedszkola Publicznego nr 1 w Górkach Małych w ramach projektu pt.:"Akademia dobrej przyszłości - przedszkolak najlepszą inwestycją"
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.