Ogłoszenie z dnia 2022-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00273690/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-24
- 2023/BZP 00376838/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego w ramach programu
„Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ORŁY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900358
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przemyska 3
1.5.2.) Miejscowość: Orły
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-716
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 671 26 93
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ugorly.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaorly.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego w ramach programu„Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e24259f5-0931-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00502332
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040100/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – granty PPGR
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczące realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00273690/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OAF.II.271.24.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia.
12.1. Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego w ramach programu "Wsparcie dzieci
z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR” wraz z oprogramowaniem, t. j.: systemem operacyjnym w ilości:
komputery stacjonarne - 21 sztuk,
laptopy - 130 sztuk,
tablety - 9 sztuk.
12.1.1. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i kompletny t. j.: posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów. Musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających
w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. Cały asortyment składający się
na przedmiot zamówienia powinien być nowy, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych
i uprzedniego używania, tzn. że żadne urządzenie, produkt nie może być wcześniej używane, winien być sprawny, odpowiednio zapakowany, spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem
12.2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały
w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 3 do SWZ.
12.3. Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, opisane zostały
w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących - załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówieńpublicznych (Dz. U. 2021 r., poz. 1129 ze zm.), Zamawiający informuje, że unieważnia
postępowanie pn. Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego w ramach programu
„Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR”.
Uzasadnienie prawne.
Zgodnie z art. 255 pkt 7 p.z.p. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie
zamówienia publicznego, gdy Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia
należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego, z uwzględnieniem art. 263 teżje ustawy.
Uzasadnienie faktyczne.
W przedmiotowym postępowaniu w dniu 21.07.2022r. Wykonawca Michał Ornatowski
prowadzący działalność gospodarczą pod firmą MAXBIURO Michał Ornatowski,
(ul. Targowa 23, 21-010 Łęczna), którego oferta zgodnie z art. 239 p.z.p. została przez
Zamawiającego na podstawie kryteriów ocen ofert określonych w Specyfikacji Warunków
Zamówienia i warunków udziału w postępowaniu wybrana jako oferta najkorzystniejszą, uchylił
się od zawarcia umowy składając stosowne wyjaśnienia. Z treści których wynika iż obecna
sytuacja gospodarcza i ekonomiczna uniemożliwia zrealizowanie umowy zgodnie z cenami
podanymi w formularzu ofertowym.
Stan faktyczny jaki zaistniał w przedmiotowej sprawie, gdzie Wykonawca, którego oferta
została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego a brak innej ważnej oferty Wykonawcy, z którym Zamawiający mógłby zawrzeć
umowę, w konsekwencji prowadzi do niemożności zawarcia umowy i uzasadnia unieważnienie
postępowania przez Zamawiającego. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie
dysponuje innymi ważnymi ofertami z uwagi na fakt ich odrzucenia a zatem nie ma możliwości
skorzystania z przesłanki art. 263 ustawy Pzp.
W związku z powyższym Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia postępowania
zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Pouczenie.
Na czynność unieważnienia postępowania, przysługują środki ochrony prawnej na zasadach
przewidzianych w dziale IX ustawy Pzp (art. 505 - 590)
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 370770,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396224,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu do wykonywania kopii zapasowych
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.