eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WąchockModernizacja placówek edukacyjnych na terenie Gminy Wąchock



Ogłoszenie z dnia 2024-09-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja placówek edukacyjnych na terenie Gminy Wąchock

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WĄCHOCK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009930

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wielkowiejska 1

1.5.2.) Miejscowość: Wąchock

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-215

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wachock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gmina.wachock.sisco.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wachock.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja placówek edukacyjnych na terenie Gminy Wąchock

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32801c35-1376-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00502382

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00073234/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja placówek edukacyjnych na terenie Gminy Wąchock

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00330744

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BGK.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6792244,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia jest realizowany w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Przedmiotem Zamówienia jest modernizacja Szkoły Podstawowej w Parszowie, Szkoły Podstawowej w Wielkiej Wsi oraz Szkoły Podstawowej w Wąchocku. Dokumentację projektową oraz roboty budowlane i instalacyjne należy wykonać zgodnie z zapisami załączonego PFU.
W razie wystąpienia jakichkolwiek wątpliwości lub niezgodności w wyżej wymienionych dokumentach Wykonawca ma obowiązek zwrócić się do Zamawiającego w celu wyjaśnienia
i uzgodnienia właściwych rozwiązań projektowych.
Przedmiotem zamówienia jest:
Opracowanie dokumentacji projektowej oraz przebudowa i wykonanie termomodernizacji budynków obejmujących co najmniej:
 opracowanie dokumentacji projektowej zawierającej projekty budowlane oraz techniczne
w podziale na branże,
 specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
 harmonogram rzeczowo-finansowy na realizację robót budowlanych,
 wykonanie przebudowy i termomodernizacji budynków na podstawie wyżej wymienionych opracowań,
 wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej obliczenia przedstawiające osiągnięcie zakładanych efektów energetycznych i ekologicznych,
 uzyskanie wszelkich wymaganych badań, uzgodnień, pozwoleń, certyfikatów oraz innych dokumentów wynikających z wykonywanej dokumentacji projektowej oraz prowadzonych robót.
Zamówienie polega na opracowaniu dokumentacji projektowej i wykonaniu robót budowlanych polegających na modernizacji i poprawie efektywności energetycznej placówek oświatowych
w Gminie Wąchock w zakresie:
1) Przebudowa i remont budynku Szkoły Podstawowej w Parszowie obejmuje:
 Wykonanie nowego pokrycia dachu z 2 warstw papy termozgrzewalnej (ok. 1220 m2) wraz z przemurowaniem kominów (12 sztuk) oraz wymianą obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych oraz modernizacją instalacji odgromowej,
 Cyklinowanie i lakierowanie parkietu hali sportowej (ok. 185 m2) wraz z wykonaniem nowych linii boiska oraz wymianą osłon na grzejniki,
 Przebudowę i remont pomieszczeń zaplecza w tym istniejącej klatki schodowej zgodnie
z częścią graficzną opracowania w tym: roboty wyburzeniowe i murarskie w zakresie ścian (ok. 25 m2), wykonanie nowych tynków, wydzielenie kabin w sanitariatach (ok. 6 m2) wraz z wykonaniem hydroizolacji posadzek (ok. 16 m2), wykonanie nowych okładzin posadzek (ok. 350 m2) i ścian (ok. 745 m2), wymiana istniejącej stolarki drzwiowej wewnętrznej (15 szt. drzwi 90x200 cm oraz 6 szt. drzwi 130x210 cm), wymiana istniejącej stolarki drzwiowej zewnętrznej (drzwi 90x200 cm oraz drzwi 130x200 cm) malowanie niewykończonych okładzinami powierzchni sufitów oraz ścian,
 Wykonanie odwodnienia terenu w obrębie hali sportowej wraz z wykonaniem nowej opaski z kostki brukowej wokół budynku szkoły i hali sportowej – ok. 260 mb
 Wykonanie hydroizolacji ścian zewnętrznych (ok. 185 m2), wykonanie hydroizolacji ścian wewnętrznych (160 m2) oraz posadzek (ok. 180 m2) wraz z wykonaniem izolacji termicznej ścian zewnętrznych (ok. 185 m2) w kondygnacji podziemnej pod sala sportową oraz pod kuchnią wraz z wymianą naświetli (3 szt), stolarki drzwiowej (7 szt. drzwi 90x200 cm oraz 1 drzwi 148x194 cm) oraz pracami remontowymi i adaptacyjnymi,
 Wymianę części istniejącego ogrodzenia na nowe ogrodzenie panelowe – ok. 138 mb.
 Wykonanie nowej podbudowy oraz nowej nawierzchni z kostki brukowej w obrębie parkingu przy hali sportowej ok. 482 m2,
 Konserwację płyty istniejącego boiska zewnętrznego ze sztucznej trawy wraz z budową
6 masztów oświetleniowych ze źródłami światła LED,
 Budowę 4 torowej bieżni lekkoatletycznej 60-metrowej wraz z zeskocznią do skoku w dal,
 Modernizację instalacji centralnego ogrzewania poprzez wymianę istniejącego źródła ciepła na nowy kocioł kondensacyjny gazowy wraz z kompleksową wymianą instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami w szkole i hali sportowej,
 Kompleksową wymianę istniejącej instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z białym montażem,
 Modernizacja oświetlenia wewnętrznego poprzez wymianę opraw na nowe ze źródłami światła LED wraz z kompleksową wymianą istniejącej instalacji elektrycznej,
 Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 10 kWp,
 Kompleksowe uzupełnienie ubytków na ścianach i sufitach, szpachlowanie oraz minimum dwukrotne malowanie całej powierzchni ścian i sufitów w budynku szkoły oraz hali sportowej po przeprowadzeniu wyżej wymienionego zakresu prac,
 Pozostałe roboty związane z naprawą uszkodzonych w wyniku realizacji wyżej wymienionego zakresu prac tynków, elewacji, chodników, trawników i wszelkiego typu nasadzeń.


2) Przebudowa i remont budynku Szkoły Podstawowej w Wielkiej Wsi obejmuje:
 Modernizacja dachu hali sportowej poprzez demontaż istniejącego pokrycia oraz montaż nowego pokrycia z blachy trapezowej łukowej (ok. 875 m2)wraz nową izolacją paroprzepuszczalną i termiczną oraz wymianą obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
 Przebudowę i remont pomieszczeń zaplecza zgodnie z częścią graficzną opracowania
w tym: roboty wyburzeniowe i murarskie w zakresie ścian (ok. 33 m2), wykonanie nowych tynków, wydzielenie kabin w sanitariatach (ok. 27 mb) wraz z wykonaniem hydroizolacji posadzek (45m2), wykonanie nowych okładzin posadzek (ok. 330 m2) i ścian (ok. 705 m2), wymiana istniejącej stolarki drzwiowej wewnętrznej (20 szt. drzwi 90x200 cm oraz 6 szt. drzwi 130x210 cm), malowanie niewykończonych okładzinami powierzchni sufitów oraz ścian,
 Wykonanie hydroizolacji ścian zewnętrznych (ok. 35 m2), wykonanie hydroizolacji ścian wewnętrznych (ok. 35 m2) oraz posadzek (ok. 90 m2) wraz z wykonaniem izolacji termicznej ścian zewnętrznych (ok. 35 m2) w kondygnacji podziemnej wraz z wymianą stolarki drzwiowej (2 szt. drzwi 90x200 cm oraz 1 drzwi 120x200 cm) oraz pracami remontowymi i adaptacyjnymi,
 Wykonanie uszczelnienia tarasu wraz z wymianą kompletu obróbek blacharskich oraz wykonaniem nowej okładziny z płyt ceramicznych mrozoodpornych (ok. 45 m2),
 Wykonanie opaski z kostki brukowej wokół budynku szkoły i hali sportowej (ok. 130 mb),
 Wymianę części istniejącego ogrodzenia na nowe ogrodzenie panelowe – ok. 420 mb.
 Wykonanie piłkochwytu z konstrukcją (ok. 80 mb)
 Budowa parkingów przy placu przyszkolnym – miejsca parkingowe z płyt betonowych ażurowych (ok. 200 m2) wraz z asfaltową drogą dojazdową do miejsc parkingowych (ok. 460 m2),
 Budowę 4 torowej bieżni lekkoatletycznej 60-metrowej wraz z zeskocznią do skoku w dal,
 Wymianę istniejącej wykładziny hali sportowej na nową nawierzchnię sportową ok. 720 m2,
 Modernizację instalacji centralnego ogrzewania poprzez wymianę istniejącego źródła ciepła na nowy kocioł kondensacyjny gazowy wraz z kompleksową wymianą instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami w szkole i hali sportowej,
 Kompleksową wymianę istniejącej instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z białym montażem,
 Modernizacja oświetlenia wewnętrznego poprzez wymianę opraw na nowe ze źródłami światła LED,
 Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 15 kWp,
 Kompleksowe uzupełnienie ubytków na ścianach i sufitach, szpachlowanie oraz minimum dwukrotne malowanie całej powierzchni ścian i sufitów w budynku szkoły oraz hali sportowej po przeprowadzeniu wyżej wymienionego zakresu prac,
 Pozostałe roboty związane z naprawą uszkodzonych w wyniku realizacji wyżej wymienionego zakresu prac tynków, elewacji, chodników, trawników i wszelkiego typu nasadzeń.

3) Przebudowa i remont budynku Szkoły Podstawowej w Wąchocku obejmuje:
 Uszczelnienie połączeń płyt warstwowych dachu hali poprzez zastosowanie płynnych membran hydroizolacyjnych (ok. 1050 m2) wraz z kompleksową wymianą obróbek blacharskich,
 Wykonanie indywidualnie zaprojektowanego systemu nagłośnienia hali sportowej,
 Modernizacja oświetlenia wewnętrznego poprzez wymianę opraw na nowe ze źródłami światła LED,
 Modernizację istniejącego boiska ze sztucznej trawy poprzez wymianę istniejącej nawierzchni na nową nawierzchnię poliuretanową (ok. 450 m2) wraz z wymianą tablic do koszykówki (2 szt.), remontem istniejącego ogrodzenia oraz montażem oświetlenia boiska
(4 słupy LED),
 Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 15 kWp,
W ramach niniejszego Zamówienia na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykonania wszelkiego rodzaju robót niezbędnych do zrealizowania podstawowego zakresu prac, a nie wyszczególnionych powyżej. W ramach Zamówienia należy wykonać również wszystkie prace wykończeniowe
i odtworzeniowe, tak, aby wykonywane roboty, instalacje i montowane urządzenia spełniały swoją funkcję i mogły służyć zgodnie ze swoim przeznaczeniem cechując się estetyką. Wszystkie roboty wykończeniowe i odtworzeniowe należy wykonywać z najwyższą starannością i stosując materiały wysokiej jakości. Prace te będą podlegały odbiorowi jakościowemu przez Zamawiającego.
Dodatkowe informacje zawiera załącznik nr 11 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9917665,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9917665,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9917665,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Instalacyjno - Budowlane KOMPENS Ignacy Majewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571683308

7.3.3) Ulica: Łazy 31

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-677

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

CANEA Inżynieria i Komputery Artur Polakowski, Al. Legionów nr 3 lok. 4, 25 – 035 Kielce opracowanie przez uprawiony zespół projektowy dokumentacji projektowej (dok. branżowe) branża: konstrukcyjno-budowlana bez ograniczeń, specjalność konstrukcyjno-inżynieryjna w zakresie budowy dróg bez ograniczeń specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji elektrycznych, teletechnicznych, specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz
z uzyskaniem wymaganych opinii, pozwoleń , badań oraz opracowanie STWiOR (2,97%)


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9917665,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.