Ogłoszenie z dnia 2022-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00447027/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-18
- 2022/BZP 00460281/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Rybniku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W RYBNIKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276818821
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jankowicka 1
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@rybnik.praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: rybnik.praca.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pup-rybnik.bip.gov.pl/zamowienia-na-uslugi-spoleczne/zamowienia-na-uslugi-spoleczne.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Rybniku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d93f3b37-6739-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00502420
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00446755/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Rybniku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00447027/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.251.7.2022.AK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 400000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego polegających na przyjmowaniu, sortowaniu, przemieszczaniu
i doręczaniu w obrocie krajowym i zagranicznym (na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Rybniku) przesyłek pocztowych (listowych i paczek pocztowych) i ich ewentualnych zwrotów zwanych dalej „przesyłkami”;
2) usługi będące przedmiotem zamówienia będą świadczone zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz.U. z 2022 r. poz. 896 z późn. zm.)
oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz na zasadach określonych w niniejszym załączniku do ogłoszeniu o zamówieniu oraz istotnych warunków do umowy;
3) Zamawiający jest jednostką sektora finansów publicznych i działa w ramach obowiązującego prawa;
4) przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się:
a) przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii (zwykłe);
b) przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii (priorytetowe);
c) przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem (polecone) przyjęte za pokwitowaniem przyjęcia
i doręczane za pokwitowaniem odbioru;
d) przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii, przemieszczane i doręczane
w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem (polecone priorytetowe) przyjęte za pokwitowaniem przyjęcia
i doręczane za pokwitowaniem odbioru;
e) zwrotne potwierdzenia odbioru – potwierdzenie odbioru przesyłki rejestrowanej poleconej i poleconej priorytetowej nadanych ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje SWZ - w szczególności załącznik numer 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 310951,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 335007,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 310951,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Speedmail Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712867644
7.3.3) Ulica: Belzacka 176/178
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Poczta Polska S.A. - przesyłki kierowane na obszar nieobsługiwany przez Speedmail
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 310951,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Awaryjne naprawy części ciśnieniowych kotłów parowych, wodnych oraz zbiorników ciśnieniowych dla Zakładu Elektrociepłownie
- ,,Odbiór, transport oraz przetwarzanie odpadów wydobywczych oraz zagospodarowanie odpadów pochodzących z energetycznego spalania węgla kamiennego w kotłach rusztowych i pyłowych bez produktów odsiarczania spalin (żużli) - poprzez ich wykorzystanie w pracach budowlanych obiektu ,,Północ" dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Jankowice i Oddział Zakład Elektrociepłownie".
- Budowa doświetlenia przejść dla pieszych oraz budowa sieci oświetleniowych
- Sukcesywne dostawy materiałów instalacyjnych dla potrzeb Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Usługa udostępniania systemu wspomagającego proces wnioskowania o dotację i rozliczania dotacji celowej na wyposażenie szkół w podręczniki, materiały ćwiczeniowe oraz edukacyjne
- Adaptacja budynku pralni na potrzeby dwukondygnacyjnej sali rehabilitacyjno - sportowej dla pacjentów Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM DLA MIEJSKIEGO CENTRUM POMOCY SPOŁECZNEJ w PABIANICACH
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Olsztynku
- Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Radomiu
- Świadczenie usług pocztowych dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie kraj i zagr dla ZDW w Olsztynie i jedn terenowych w zak przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych, na okres 4 l.
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.