eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StudzieniceRozbudowa i przebudowa budynku Remizy Strażackiej w Półcznie



Ogłoszenie z dnia 2024-09-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa budynku Remizy Strażackiej w Półcznie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Studzienice

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Studzienice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979559

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kaszubska

1.5.2.) Miejscowość: Studzienice

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-143

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@studzienice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.studzienice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fc235f43-2e2c-11ef-86d2-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i przebudowa budynku Remizy Strażackiej w Półcznie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc235f43-2e2c-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00502440

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00571864/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozbudowa i przebudowa budynku Remizy Strażackiej w Półcznie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375753

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.7.2024.PB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 646024,45

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Półcznie nr dz. ew. 271 i 200/2, współfinansowana w ramach Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH Edycja 6 PGR nr wstępnej promesy: 6PGR/2023/971.

2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności :

1. Usunięcie kolizji rowu melioracyjnego R-D 0,8m – zgodnie z decyzją wodnoprawną,
2. Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej,
3. Wykonanie zjazdu z drogi powiatowej 1761G na działkę 200/2 i 271,
4. Rozbiórka istniejącego dachu remizy OSP,
5. Rozbiórka ściany bocznej,
6. Rozebranie fragmentu ławy fundamentowej,
7. Wykonanie stóp fundamentowych w miejscu istniejącej ściany oraz ław fundamentowych nowej części zgodnie z projektem,
8. Wykonanie słupów żelbetowych wraz z podciągiem,
9. Roboty murowe – ściany nowej części oraz podmurowanie ścian istniejących,
10. Wykonanie więźby dachowej wraz z obróbkami i orynnowaniem,
11. Montaż bram garażowych – 2szt.,
12. Montaż okien PCV oraz drzwi zewnętrznych,
13. Wykonanie elewacji części nowej wraz z uzupełnieniem docieplenia części istniejącej. Wykonanie nowej wyprawy elewacyjnej na całym obiekcie. Istniejącą elewację należy osiatkować,
14. Roboty tynkarskie,
15. Uzupełnienie okładzin w istniejącej części,
16. Izolacja cieplna dachu wraz z wykonaniem zabudowy g-k sufitu,
17. Posadzka przemysłowa nowego boksu garażowego,
18. Prace wykończeniowe,
19. Wykonanie utwardzeń zewnętrznych z kostki brukowej betonowej,
20. Rozbudowa instalacji centralnego ogrzewania,
21. Dostawa i montaż wyciągów spalin,
22. Częściowa wymiana instalacji elektrycznej,
23. Montaż oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego,
24. Instalacja zasilająca bramy i wyciągi spalin.

Zakres przedmiotu obejmuje również wykonanie tablicy informacyjno-pamiątkowej w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego:
1. Wykonawca w ramach umowy wykona tablicę informacyjno-pamiątkową wraz z montażem zgodnie z wytycznymi Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, w zakresie informacji i promocji oraz wytycznymi i wzorem tablicy określonym w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowe z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 20 grudnia 2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinasowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych zamieszczone pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne.
2. Miejsce montażu tablicy zostanie wskazane przez Zamawiającego. Przed przystąpieniem do wykonywania tablicy, wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia do akceptacji zamawiającego projekt tablicy pamiątkowej.
3. Wykonawca umieszcza tablicę informacyjno-pamiątkową w miejscu realizacji zadania w momencie rozpoczęcia prac budowlanych lub innych działań zmierzających bezpośrednio do realizacji zadania.
4. Wzór tablicy informacyjno-pamiątkowej stanowi Załącznik nr 12 do SWZ. Tablica stanowi jedynie wizualizację poglądową. Zamawiający przekaże Wykonawcy dane, które powinny znajdować się na tablicy po podpisaniu Umowy.
5. Dane techniczne tabeli:
Ilość tablic 1 szt.
Wymiary 180 x 120 cm
Rodzaj tablicy, materiały oraz sposób montażu
 tablica jednostronna wraz z konstrukcją oraz dwoma słupkami mocującymi ze stali ocynkowanej o wysokości 3,30 m i średnicy 50 mm przeznaczonymi do umieszczenia w gruncie,
 tablica metalowa o grubości minimum 3 mm umieszczona na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna wskazana w rozdziale XXIV stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262310-7 - Zbrojenie

45410000-4 - Tynkowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 748946 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1482150 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 748946 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Murarski- Wiesław Reca

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770824207

7.3.3) Ulica: Sportowców 4

7.3.4) Miejscowość: Mądrzechowo

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 748946 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.