Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00375753/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa budynku Remizy Strażackiej w Półcznie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Studzienice
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Studzienice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979559
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kaszubska
1.5.2.) Miejscowość: Studzienice
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-143
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@studzienice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.studzienice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fc235f43-2e2c-11ef-86d2-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i przebudowa budynku Remizy Strażackiej w Półcznie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc235f43-2e2c-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00502440
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00571864/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Rozbudowa i przebudowa budynku Remizy Strażackiej w Półcznie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375753
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.7.2024.PB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 646024,45
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Półcznie nr dz. ew. 271 i 200/2, współfinansowana w ramach Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH Edycja 6 PGR nr wstępnej promesy: 6PGR/2023/971.
2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności :
1. Usunięcie kolizji rowu melioracyjnego R-D 0,8m – zgodnie z decyzją wodnoprawną,
2. Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej,
3. Wykonanie zjazdu z drogi powiatowej 1761G na działkę 200/2 i 271,
4. Rozbiórka istniejącego dachu remizy OSP,
5. Rozbiórka ściany bocznej,
6. Rozebranie fragmentu ławy fundamentowej,
7. Wykonanie stóp fundamentowych w miejscu istniejącej ściany oraz ław fundamentowych nowej części zgodnie z projektem,
8. Wykonanie słupów żelbetowych wraz z podciągiem,
9. Roboty murowe – ściany nowej części oraz podmurowanie ścian istniejących,
10. Wykonanie więźby dachowej wraz z obróbkami i orynnowaniem,
11. Montaż bram garażowych – 2szt.,
12. Montaż okien PCV oraz drzwi zewnętrznych,
13. Wykonanie elewacji części nowej wraz z uzupełnieniem docieplenia części istniejącej. Wykonanie nowej wyprawy elewacyjnej na całym obiekcie. Istniejącą elewację należy osiatkować,
14. Roboty tynkarskie,
15. Uzupełnienie okładzin w istniejącej części,
16. Izolacja cieplna dachu wraz z wykonaniem zabudowy g-k sufitu,
17. Posadzka przemysłowa nowego boksu garażowego,
18. Prace wykończeniowe,
19. Wykonanie utwardzeń zewnętrznych z kostki brukowej betonowej,
20. Rozbudowa instalacji centralnego ogrzewania,
21. Dostawa i montaż wyciągów spalin,
22. Częściowa wymiana instalacji elektrycznej,
23. Montaż oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego,
24. Instalacja zasilająca bramy i wyciągi spalin.
Zakres przedmiotu obejmuje również wykonanie tablicy informacyjno-pamiątkowej w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego:
1. Wykonawca w ramach umowy wykona tablicę informacyjno-pamiątkową wraz z montażem zgodnie z wytycznymi Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, w zakresie informacji i promocji oraz wytycznymi i wzorem tablicy określonym w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowe z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 20 grudnia 2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinasowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych zamieszczone pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne.
2. Miejsce montażu tablicy zostanie wskazane przez Zamawiającego. Przed przystąpieniem do wykonywania tablicy, wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia do akceptacji zamawiającego projekt tablicy pamiątkowej.
3. Wykonawca umieszcza tablicę informacyjno-pamiątkową w miejscu realizacji zadania w momencie rozpoczęcia prac budowlanych lub innych działań zmierzających bezpośrednio do realizacji zadania.
4. Wzór tablicy informacyjno-pamiątkowej stanowi Załącznik nr 12 do SWZ. Tablica stanowi jedynie wizualizację poglądową. Zamawiający przekaże Wykonawcy dane, które powinny znajdować się na tablicy po podpisaniu Umowy.
5. Dane techniczne tabeli:
Ilość tablic 1 szt.
Wymiary 180 x 120 cm
Rodzaj tablicy, materiały oraz sposób montażu
tablica jednostronna wraz z konstrukcją oraz dwoma słupkami mocującymi ze stali ocynkowanej o wysokości 3,30 m i średnicy 50 mm przeznaczonymi do umieszczenia w gruncie,
tablica metalowa o grubości minimum 3 mm umieszczona na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna wskazana w rozdziale XXIV stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262310-7 - Zbrojenie
45410000-4 - Tynkowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 748946 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1482150 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 748946 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Murarski- Wiesław Reca
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770824207
7.3.3) Ulica: Sportowców 4
7.3.4) Miejscowość: Mądrzechowo
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WIESŁAW RECA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WIESŁAW RECA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 748946 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Piastów i ul. Leśnej w Złotorii.
- Rozbudowa ul. Szkolnej na odcinku od ul. Ciechocińskiej do ul. 8-go Marca w Złotorii.
- Budowa ścieżek rowerowych: Część 1 - Dobrylewo - Brzyskorzystewko do Sobiejuch Część 2 - Żnin - Północ do ciągu pieszo - rowerowego, ul. Mickiewicza
- Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej z remontem pomieszczeń sanitarnych i socjalnych w budynku Izby Administracji Skarbowej w Warszawie ul. Felińskiego 2B w formule projektuj i wybuduj
- Przebudowa ul. Zorzy w Grębocinie.
- PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU UŻYT. PUB.NA POTRZEBY PROJEKTU WZMOCNIENIE DEINSTYTUCJONALIZACJI USŁUG SPOŁECZNYCH POPRZEZ ROZWÓJ DZIAŁALNOŚCI OŚRODKA WSPARCIA PSONI, ŚDS CHATKA W KREMPACHACH
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.