Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00468879/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pojazdu bezpylnego typu śmieciarka z jednokomorową zabudową
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "RADKOM" Sp.z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670574883
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wincentego Witosa 94
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 483802000
1.5.8.) Numer faksu: 483802033
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radkom@radkom.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkom.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-52b31a14-7712-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pojazdu bezpylnego typu śmieciarka z jednokomorową zabudową2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52b31a14-7712-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502456
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468879
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 27/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego samochodu ciężarowego na podwoziu trzyosiowym z zabudową śmieciarki jednokomorowej.
Opis przedmiotu zamówienia pojazdu typu śmieciarka
Wymagania dotyczące podwozia pojazdu
1. Rok produkcji: nie starszy niż 2020 r.,
2. Podwozie o DMC max 26 000 kg,
3. Konfiguracja osi: 6x2,
4. Trzecia oś kierowana,
5. Blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi,
6. Silnik wysokoprężny 6 cylindrowy,
7. Silnik o pojemności min. 8 000 cm3
8. Silnik o mocy min. 300 KM,
9. Pojemność zbiornika na ON: min. 350l,
10. Pojemność zbiornika na Adblue: min: 50l,
11. Przebieg: max 70 000 km,
12. Norma emisji spalin: EURO 6,
13. Układ ABS, ASR,
14. Układ kierowniczy lewostronny, wspomagany hydraulicznie,
15. Elektrycznie otwierane szyby kabiny,
16. Podgrzewane i elektrycznie regulowane lusterka wsteczne prawe i lewe,
17. Ilość miejsc w kabinie: 3,
18. Fotele wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa i zagłówki oraz pokrowce,
19. Lampa ostrzegawcza zamontowana na kabinie,
20. Zawieszenie przednie mechaniczne,
21. Zawieszenie tylne pneumatyczne,
22. Hamulce tarczowe wszystkich osi,
23. Skrzynia biegów: automatyczna lub zautomatyzowana,
24. Światła do jazdy dziennej,
25. Komputer pokładowy,
26. Akustyczny sygnalizator cofania,
27. Immobilizer,
28. Centralny zamek,
29. Tempomat,
30. Tachograf,
31. Klimatyzacja,
32. Radioodtwarzacz,
33. Pojazd wyposażony w zestaw narzędzi (klucz do kół, podnośnik hydrauliczny),
34. Pojazd wyposażony w gaśnicę, apteczkę, trójkąt ostrzegawczy,
35. Pojazd przygotowany do pracy - po wymianie olejów, filtrów, płynów eksploatacyjnych
i przeprowadzonych niezbędnych naprawach,
36. Pojazd wyposażony w opony o zużyciu nie większym niż 20%.
37. Pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie.
Wymagania dotyczące zabudowy pojazdu
1. Rok produkcji: nie starszy niż 2020r.,
2. Zabudowa jednokomorowa,
3. Wrzutnik dostosowany do opróżniania pojemników o pojemności od 110l do 1100l oraz urządzeniem do opróżniania kontenerów o pojemności min. 5m3.
4. Zabudowa z urządzeniem zasypowym tylnym,
5. Pojemność zabudowy min. 23m3,
6. Objętość kosza zasypowego odwłoka min. 2,5m3
7. Mechanizm zgniatania liniowo – płytowy, czyli tzw. „szufladowy”,
8. Przyciski sterownicze umieszczony po prawej stronie zasypu oraz pulpit sterowniczy w kabinie,
9. System centralnego smarowania zabudowy i urządzenia zasypowego,
10. Króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym,
11. Układ wizyjny (monitor w kabinie, kamera w tylnej części zabudowy),
12. Min. dwa wyłączniki bezpieczeństwa,
13. Oświetlenie ostrzegawcze z przodu i z tyłu pojazdu,
14. Reflektor roboczy w tylnej części zabudowy,
15. Pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na zabudowie i odwłoku,
16. Dźwiękowy sygnał cofania,
17. Zabudowa wykonana zgodnie z obecnie obowiązującymi normami.
Szczegółowe warunki dostawy i gwarancji
1. Odbiór pojazdu powinien odbyć się w obecności przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego,
2. Odbiór pojazdu powinien być potwierdzony protokołem zdawczo-odbiorczym,
3. Wykonawca w dniu dostarczenia pojazdu jest zobowiązany do przeprowadzenia szkolenia
z obsługi zabudowy śmieciarki,
4. Wykonawca zapewnia min. jednomiesięczną gwarancję na prawidłowe działanie pojazdu
i zabudowy,
5. Miejscem wykonywania serwisu gwarancyjnego jest siedziba Zamawiającego lub siedziba Wykonawcy,
6. W okresie trwania gwarancji usuwanie wszelkich wad i usterek pojazdu i zabudowy, z wyjątkiem tych wad i usterek, które powstałych z winy Zamawiającego odbywa się na koszt Wykonawcy.
Pozostałe wymagania znajdują się w pkt. 3 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 774900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 774900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 774900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GP Truck Trading s.c. Grzegorz Kądziela Agnieszka Kądziela
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213290013
7.3.3) Ulica: Hoserów 13
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-995
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GP TRUCK TRADING S.C. GRZEGORZ KĄDZIELA AGNIESZKA KĄDZIELA
jakie przetargi wygrała firma
GP TRUCK TRADING S.C. GRZEGORZ KĄDZIELA AGNIESZKA KĄDZIELA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 774900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-05INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Remont lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miasta Radomia oraz klatki schodowej i sanitariatów w budynku zarządzanym przez Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu.
- Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej w Policji i szczepień ochronnych
- Remont łazienek w KWP zs. w Radomiu I i II piętro
- Dostawa wraz z montażem hali namiotowej na terenie Ośrodka Borki w Radomiu.
- Dostawa materiałów do zabiegów chirurgicznych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu (DZP.341.26.2025)
- Świadczenie Usługi Wsparcia Technicznego dla 2 szt. urządzeń nShield Connect XC Base
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa elektrycznej ładowarki teleskopowej
- Dostawa nowego samochodu ciężarowego bezpylnego zasilanego silnikiem napędzanym ON, śmieciarka dwukomorowa przystosowana do pojemników (120,240,360,770,1100)
- "Dostawa dwuosiowego samochodu ciężarowego do odbioru odpadów (śmieciarka)"
- "Zakup i dostawa nowego pojazdu do przewozu kontenerów wyposażonego w fabrycznie nowe urządzenie hakowe"
- ZAKUP I DOSTAWA W RAMACH LEASINGU OPERACYJNEGO FABRYCZNIE NOWEGO POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO TYPU ŚMIECIARKA
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.