Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00442572/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wzmocnienie bezpieczeństwa w miejscach publicznych poprzez rozbudowę monitoringu wizyjnego w Mieście Słupsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Artura Grottgera 13
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 841 00 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wzmocnienie bezpieczeństwa w miejscach publicznych poprzez rozbudowę monitoringu wizyjnego w Mieście Słupsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21e62030-6994-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502457
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053667/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 Wzmocnienie bezpieczeństwa w miejscach publicznych poprzez rozbudowę monitoringu wizyjnego w Mieście Słupsk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00442572
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.35.2023.ZP6
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dot. zadania pn. „Wzmocnienie bezpieczeństwa w miejscach publicznych poprzez rozbudowę monitoringu wizyjnego w Mieście Słupsku” – Rządowy program ograniczenia przestępczości i aspołecznych zachowań Razem bezpiecznej im. Władysława Stasiaka na lata 2022-2024” zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych warunków, opinii, uzgodnień, sprawdzeń, postanowień, ekspertyz, pomiarów, decyzji administracyjnych związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. W ramach zadania należy wykonać wielobranżową dokumentację projektową dot. ww. zamierzenia budowlanego oraz wykonać roboty budowlane polegające na rozbudowie istniejącego monitoringu CCTV Miasta Słupska w rejonie osiedla Niepodległości:
- Park Zachodni – ul. Korfantego,
- Pętla Autobusowa – ul. 11 Listopada, Bitwy Warszawskiej,
- Przystanek Autobusowy „Os. Niepodległości” – ul. 11 Listopada.
2.Przedmiot zamówienia został opisany za pomocą Programu Funkcjonalno – Użytkowego (dalej także „PFU”), stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.
3.Zamawiający informuje, że PFU nie jest dokumentem wyczerpującym pod względem wymagań oraz przywołanych przepisów i Wykonawca winien to wziąć pod uwagę przy sporządzaniu dokumentacji projektowej. PFU może nie obejmować wszystkich szczegółów niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej. Wykonawca nie może wykorzystywać ewentualnych błędów lub opuszczeń w PFU do uchylania się od wykonania dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz właściwego wykonania robót.
4.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1)Wykonanie tras kablowych,
2)Wykonanie instalacji zasilania rozdzielnic dystrybucyjnych kablem 3x4 mm2,
3)dostawę i montaż rozdzielnic dystrybucyjnych tzw. konwersyjnych,
4)dostawę i montaż kamer wraz z montażem ich na istniejących słupach oświetleniowych,
5)wykonanie okablowania światłowodowego (Zamawiający nie posiada istniejącej sieci światłowodowej oraz monitoringu CCTV, w ramach niniejszego zamówienia przewidywana jest jego budowa od podstaw),
6)wykonanie okablowania miedzianego FTP,
7)wykonanie pomiarów i prób,
8)budowa rurociągu kablowego z 4 x rura RHDPE Ø 40 mm,
9)budowa przewiertu sterowanego rurą RHDPE Ø 160 mm,
10) budowa przecisku rurą RHDPE Ø 160 mm,
11) budowa studni kablowych SKR – 1,
12) rozruch urządzeń wraz z zestawieniem połączenia z istniejącym oprogramowaniem zamawiającego NET Professinal firmy Alnet Systems (Zamawiający posiada dostęp w postaci kluczy i haseł administracyjnych do istniejącego oprogramowania oraz niezbędną liczbę licencji – w ramach zadania nie jest przewidziany zakup licencji oprogramowanie NetStation),
13) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
14) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
15) wykonanie i montaż tablicy okolicznościowej Rządowego programu ograniczania przestępczości i aspołecznych zachowań "Razem bezpieczniej im. Władysława Stasiaka na lata 2022-2024", której wzór stanowi załącznik do niniejszego postępowania,
16) opracowanie dokumentacji projektowo-wykonawczej budowy monitoringu wizyjnego na podstawie PFU stanowiącego załącznik do SWZ wraz z uzyskaniem wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych dla zrealizowania zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
17) wykonanie robót budowlanych (związanych z budową monitoringu wizyjnego zgodnie z opracowaną na podstawie PFU dokumentacja projektową przez Wykonawcę), na podstawie uzyskanych decyzji administracyjnych oraz dokumentacji projektowej wykonanej przez Wykonawcę wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót budowlanych we właściwym nadzorze budowlanym.
18)Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert i będzie oceniany zgodnie z zasadami wskazanymi w SWZ.
19)Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia, na okres 60 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
45314310-7 - Układanie kabli
50331000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji linii telekomunikacyjnych
51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349886,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349886,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349886,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Energetycznych ARinstal Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382687966
7.3.3) Ulica: Gen. Andersa
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT ENERGETYCZNYCH "ARINSTAL" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT ENERGETYCZNYCH "ARINSTAL" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349886,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-21 do 2023-12-21INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa wyrobów medycznych dla Pracowni Hemodynamiki oraz Pracowni Urządzeń Wszczepialnych Serca - 20/TP/2025
- Zagospodarowanie wód opadowych i roztopowych poprzez budowę zbiornika retencyjnego wraz z budową kanalizacji deszczowej w miejscowości Siemianice
- Dostawy mięsa drobiowego świeżego.
- Dostawy ziemniaków jadalnych.
- 19/TP/2025 - Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do wykonywania badań metodą RT PCR
- Dostawy mięsa wieprzowego i wołowego świeżego.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi powiatowej 1512 K w km od 1+650 do km 2+900 w miejscowości Krynica - Zdrój wraz z budową sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
- "Budowa Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego z gabinetami lekarskim w Jankowej"
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1733N Kętrzyn-Nakomiady
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 318 i Przedszkola nr 352 przy ul. Teligi 3 w Warszawie wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego.
- Budowa Publicznego Żłobka w Cekcynie
- ,,Wola Natury - powiększamy Park Szymańskiego" w ramach zadania budżetowego w formule zaprojektuj i wybuduj- numer postępowania: 17/ZP/25
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.