eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańPrzebudowa 30 kuchni w trzech budynkach akademików studenckich UPP przy ul. Piątkowska 94 w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2024-09-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa 30 kuchni w trzech budynkach akademików studenckich UPP przy ul. Piątkowska 94 w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-637

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zofia.kaczmarek@up.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa 30 kuchni w trzech budynkach akademików studenckich UPP przy ul. Piątkowska 94 w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e9d72dd-aacb-4db2-b83b-7f0cb1c61072

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00502500

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451476

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZ.262.2410.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa 30 kuchni w trzech budynkach akademików studenckich UPP przy ul. Piątkowskiej 94 w Poznaniu, w zakresie:
Roboty budowlane:
• Zamurowanie otworów okiennych w kuchniach
• Obróbka szpachlarsko-malarska zamurowanych otworów okiennych od strony kuchni i korytarza
• Skucie płytek ściennych i posadzkowych
• Szpachlowanie i malowanie sufitów
• Ułożenie nowych płytek ceramicznych na ścianach
• Ułożenie nowych płytek gresowych na posadzkach
• Dostawa i montaż płyt indukcyjnych
Roboty elektryczne :
• Wymianę opraw oświetleniowych w kuchniach na wszystkich kondygnacjach
• Wymianę gniazd wtyczkowych i łączników oświetlenia
• Doprowadzenie nowego zasilania do płyt indukcyjnych
• Doprowadzenie zasilania do okapów
• Wykonania pomiarów elektrycznych po zakończeniu prac
Roboty sanitarne:
• Demontaż istniejącej instalacji sanitarnej
• Zamurowanie kratek wentylacji grawitacyjnej w każdej kuchni
• Wykonanie podejść instalacyjnych wod-kan do zlewozmywaków – 60 sztuk
• Montaż blatów z zlewozmywakami (mebel robiony na wymiar- „od ściany do ściany”) – 60 sztuk
• Montaż baterii zlewozmywakowych z mieszaczem – 60 sztuk
• Montaż 60 okapów kuchennych ze stali nierdzewnej wraz z wentylatorem wyciągowym i oświetleniem
• Montaż instalacji wentylacyjnej z dwóch okapów wraz z klapami zwrotnymi oraz wyciągiem wentylacji bytowej z segmentu kuchni – 30 sztuk
• Demontaż pionu po nieczynnym zsypie śmieci dn400 – 25mb – 3x
• Montaż dwóch pionów Dn600 i dn250 – 25mb – 3x, wraz z odejściami na każdy segment kuchenny – 10sztuk na pion – 3x
• Montaż wentylatora wyciągowego bytowego dachowego na kanale dn250,
• tłumika dn250 wraz nasadą dachową – 3x
• Montaż nasady dachowej wyciągowej na kanale wraz z obróbkami dekarskimi dn600 – 3x
• Montaż 240 sztuk nawietrzaków okiennych

2. Dokumentacja techniczna opisująca przedmiot zamówienia
Projekt wykonawczy
Przedmiary robót
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych

• Opis Techniczny kuchnia
• 01_MD_ węzeł kuchenny_Powtarzalna_420-1150
• 02_MD_ węzeł kuchenny_Dach_420-1100
• 03_MD_ węzeł kuchenny_Rozwinięcie_420-480
• UP_PIĄTKOWSKA 94-3C_PT_WM_opis_techniczny
• Rzut węzła kuchennego K01

3. Wykonawca odpowiedzialny jest za kompleksową realizację przedmiotu zamówienia, w tym za: przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację robót, a w przypadku wykonania ich niezgodnie z ustawą Prawo budowlane, dokumentacją projektową, umową lub w sytuacji uszkodzenia obiektu –Wykonawca jest zobowiązany do przywrócenia stanu pierwotnego i usunięcia powstałych usterek na własny koszt.
4. Zastosowane w dokumentacji technicznej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w Specyfikacji Technicznej. Zamawiający wskazuje, że ciężar udowodnienia równoważności jest obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w załącznikach do Specyfikacji minimalnych wymaganiach jakościowych, funkcjonalnych, technicznych i technologicznych.
5. Zamawiający stosowanie do treści art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace fizyczne bezpośrednio na placu budowy w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465).

Nie dotyczy to osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725).
6. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, o których mowa w punkcie 5 , zostały opisane w dokumentacji technicznej oraz STWiORB.
7. Wszystkie prace głośne ( np. wiercenie , kucie, ) należy prowadzić po godzinie 15:00 oraz w dni uzgodnione z Zamawiającym. Wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz z zaleceniami inspektorów nadzoru. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami zawartymi w projekcie budowlanym (projektach technicznych), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robot budowlanych oraz wytycznymi zawartymi w SWZ i jej załącznikach oraz Umowie.
8. Uzasadnienie braku podziału zamówienia na części:
Planowana inwestycja tworzy spójną całość i nie może zostać rozbita na mniejsze etapy. Wszystkie prace muszą zostać rozpoczęte w tym samym czasie i koordynowane przez jedną ekipę budowlaną.
Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlano-instalacyjnych i stanowi zwartą całość. Roboty budowlane, elektryczne i sanitarne będą wykonywane równocześnie i wymagają bieżącej koordynacji w trakcie ich realizacji. Podział na części zakłóci ciągłość prac oraz z uwagi na konieczność przekazywania terenu budowy kolejnym wykonawcom wydłuży okres realizacji inwestycji i przysporzy problemów gwarancyjnych. Dzielenie zamówienia na części jest nieuzasadnione z punktu widzenia ekonomicznego i technicznego.

Zgodnie z opisem w rozdziale 4 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71314100-3 - Usługi elektryczne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1368360,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1368360,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1368360,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IZO-BUD Piotr Kwiatkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7771727301

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 45

7.3.4) Miejscowość: Dopiewo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-070

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1368360,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.