Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00498095/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
- 2024/BZP 00240798/01 - Wynik z dnia 2024-03-12
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dzierżawa aparatu do biometrii oka – 1 szt. oraz dzierżawa systemu monitorowania parametrów krwi w czasie krążenia pozaustrojowego – 3 kpl. dla UCK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288640
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Dębinki 7
1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 80-952
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@uck.gda.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502512
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00498095
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
a) Deklaracja zgodności (zgodna z załącznikiem nr 4 MDR 2017/745), zgodnie z załącznikiem nr 4 i 5 do SWZ;
b) Certyfikat CE – jeśli dotyczy (zgodnie z załącznikiem nr 12 MDR 2017/745), zgodnie z załącznikiem nr 4 i 5 do SWZ;
c) Instrukcję obsługi w wersji elektronicznej, zgodnie z załącznikiem nr 4 i 5 do SWZ;
d) Potwierdzenie spełnienia każdego z wymaganych i zaoferowanych parametrów, wyszczególnione w instrukcji obsługi urządzenia, kartach katalogowych lub innych materiałach producenta. Dotyczy parametrów zaoferowanych w: część I punkty 2 – 24, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ (pakiet 1);
e) Potwierdzenie spełnienia każdego z wymaganych i zaoferowanych parametrów wyszczególnione w instrukcji obsługi urządzenia, kartach katalogowych, ulotkach odczynnikowych lub innych materiałach producenta. Dotyczy parametrów zaoferowanych w punktach: 2 – 12, 17, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ (pakiet 2).
2. Zamawiający informuje, iż w przypadku nie złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub w sytuacji w której złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
3. Zapisow pkt. 2 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriow oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
4. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
Po zmianie:
a) Deklaracja zgodności (zgodna z załącznikiem nr 4 MDR 2017/745), zgodnie z załącznikiem nr 4 i 5 do SWZ;
b) Certyfikat CE – jeśli dotyczy (zgodnie z załącznikiem nr 12 MDR 2017/745), zgodnie z załącznikiem nr 4 i 5 do SWZ;
c) Instrukcję obsługi w wersji elektronicznej, zgodnie z załącznikiem nr 4 i 5 do SWZ;
d) Potwierdzenie spełnienia każdego z wymaganych i zaoferowanych parametrów, wyszczególnione w instrukcji obsługi urządzenia, kartach katalogowych lub innych materiałach producenta. Dotyczy parametrów zaoferowanych w: część I punkty 2 – 24, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ (pakiet 1);
d1) karty katalogowe i ulotki dystrubutora w celu potwierdzenia spełnienia każdego z wymaganych i zaoferowanych parametrów;
e) Potwierdzenie spełnienia każdego z wymaganych i zaoferowanych parametrów wyszczególnione w instrukcji obsługi urządzenia, kartach katalogowych, ulotkach odczynnikowych lub innych materiałach producenta. Dotyczy parametrów zaoferowanych w punktach: 2 – 12, 17, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ (pakiet 2).
2. Zamawiający informuje, iż w przypadku nie złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub w sytuacji w której złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
3. Zapisow pkt. 2 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriow oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
4. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
a) Deklaracja zgodności (zgodna z załącznikiem nr 4 MDR 2017/745), zgodnie z załącznikiem nr 4 i 5 do SWZ;
b) Certyfikat CE – jeśli dotyczy (zgodnie z załącznikiem nr 12 MDR 2017/745), zgodnie z załącznikiem nr 4 i 5 do SWZ;
c) Instrukcję obsługi w wersji elektronicznej, zgodnie z załącznikiem nr 4 i 5 do SWZ;
d) Potwierdzenie spełnienia każdego z wymaganych i zaoferowanych parametrów, wyszczególnione w instrukcji obsługi urządzenia, kartach katalogowych lub innych materiałach producenta. Dotyczy parametrów zaoferowanych w: część I punkty 2 – 24, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ (pakiet 1);
e) Potwierdzenie spełnienia każdego z wymaganych i zaoferowanych parametrów wyszczególnione w instrukcji obsługi urządzenia, kartach katalogowych, ulotkach odczynnikowych lub innych materiałach producenta. Dotyczy parametrów zaoferowanych w punktach: 2 – 12, 17, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ (pakiet 2).
Po zmianie:
a) Deklaracja zgodności (zgodna z załącznikiem nr 4 MDR 2017/745), zgodnie z załącznikiem nr 4 i 5 do SWZ;
b) Certyfikat CE – jeśli dotyczy (zgodnie z załącznikiem nr 12 MDR 2017/745), zgodnie z załącznikiem nr 4 i 5 do SWZ;
c) Instrukcję obsługi w wersji elektronicznej, zgodnie z załącznikiem nr 4 i 5 do SWZ;
d) Potwierdzenie spełnienia każdego z wymaganych i zaoferowanych parametrów, wyszczególnione w instrukcji obsługi urządzenia, kartach katalogowych lub innych materiałach producenta. Dotyczy parametrów zaoferowanych w: część I punkty 2 – 24, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ (pakiet 1);
d1) karty katalogowe i ulotki dystrubutora w celu potwierdzenia spełnienia każdego z wymaganych i zaoferowanych parametrów;
e) Potwierdzenie spełnienia każdego z wymaganych i zaoferowanych parametrów wyszczególnione w instrukcji obsługi urządzenia, kartach katalogowych, ulotkach odczynnikowych lub innych materiałach producenta. Dotyczy parametrów zaoferowanych w punktach: 2 – 12, 17, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ (pakiet 2).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-11-24 09:30
Po zmianie:
2023-11-29 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-11-24 10:00
Po zmianie:
2023-11-29 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-12-23
Po zmianie:
2023-12-28
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie usługi służby przeciwpożarowej w budynku Muzeum II Wojny Światowej oraz na terenie zewnętrznym należącym do Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku przy plac Władysława Bartoszewskiego 1
- Świadczenie usług transportowych w ramach bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich w 2026 r
- Dostawa trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych o napędzie hybrydowym w formie leasingu operacyjnego dla Gdańskie Wody sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2026
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 27 w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej/ochronnej oraz obuwia roboczego/ochronnego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup urządzeń i sprzętów medycznych przeznaczonych dla SPZOZ w Wolsztynie
- Zakup wyposażenia w celu utworzenia Żłobka w Ostrorogu w ramach projektu AKTYWNY MALUCH 2022-2029
- Zakup sprzętu do diagnostyki patomorfologicznej - 3 szt. mikrotomów
- D/83/2025 Zakup i dostawa mebli medycznych oraz aparatury medycznej na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, mebli w ramach projektu "Edukacja bez barier w Gminie Malczyce" - nr FEDS.08.01-IZ.00-0090/24
- Dostawa aparatu do detekcji promieniowania gamma i aparatu do neuromonitoringu
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





