Ogłoszenie z dnia 2022-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00443706/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostawa posiłków dla Centrum Usług Społecznych w Rawiczu na rok 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W RAWICZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410206891
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Grota Roweckiego 4A
1.5.2.) Miejscowość: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 655454037
1.5.8.) Numer faksu: 655453506
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cusrawicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cusrawicz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rawicz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostawa posiłków dla Centrum Usług Społecznych w Rawiczu na rok 20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2536e17e-664a-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00502529
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021024/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Gorący posiłek wraz z usługą podania dla klientów CUS, obiadu wraz z dowozem dla osób korzystających ze świadczeń DzDPS i posiłku dla dzieci i młodzieży uczestniczących do Placówki Wsparcia Dziennego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00443706/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I.331.1.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Przygotowanie, wydanie i umożliwienie spożycia w miejscu wykonywania działalności przez Wykonawcę na terenie miasta Rawicza w lokalu znajdującym się w odległości nie większej niż 2 km od siedziby Centrum Usług Społecznych w Rawiczu (dalej „CUS w Rawiczu”), gorącego posiłku – dla Klientów CUS w Rawiczu. Wydanie i umożliwienie spożycia posiłku od poniedziałku do soboty, w szczególności od poniedziałku do piątku w godzinach od 12:00 do 16:30 oraz w soboty w godzinach od 11:00 do 14:00.
Na gorący posiłek - składa się zupa z pieczywem lub drugie danie:
• zupa (dwa razy w tygodniu): z wkładką mięsną i pieczywem (2 kromki).
• drugie danie:
- dwa razy w tygodniu – obiad drugodaniowy mięsny (danie mięsne musi występować w co najmniej czterech rodzajach nie powtarzających się w przeciągu dwóch tygodni; do dań mięsnych nie zalicza się wątróbki, kaszanki, bigosu),
- raz w tygodniu - naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi, spaghetti, fasolka po bretońsku itp. - w każdym tygodniu inne danie.
2. Przygotowanie i dowóz obiadów – dwudaniowych do Dziennego Domu Pomocy Społecznej przy ul. Ignacego Buszy 9 w Rawiczu. Dowóz obiadów w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 12:30 do 13:00. oraz odbiór odpadków pokonsumpcyjnych.
Na obiad dwudaniowy - składają się:
pierwsze danie – zupa (w każdym dniu tygodnia inna)
drugie danie:
- dwa razy w tygodniu – obiad drugodaniowy mięsny (danie mięsne musi występować w co najmniej czterech rodzajach nie powtarzających się w przeciągu dwóch tygodni; do dań mięsnych nie zalicza się wątróbki, kaszanki, bigosu),
- dwa razy w tygodniu – obiad drugodaniowy z jajkiem, rybą , wątróbką, kaszanką, bigosem, białym serem - w każdym tygodniu inne dania,
- raz w tygodniu - naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi, spaghetti, fasolka po bretońsku itp. - w każdym tygodniu inne danie.
Do posiłków drugodaniowych mają być podawane przemiennie w danym tygodniu surówki i jarzyny gotowane. W tym samym tygodniu dany rodzaj surówki lub jarzyn gotowanych nie może się powtórzyć.
Do posiłków drugodaniowych co najmniej dwa razy w tygodniu mają być podawane ziemniaki, w trzecim dniu może być podana kasza, ryż, kluski lub makaron (obowiązek ten nie dotyczy dni, w których podawane będą naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi itp.).
Gramatura posiłku:
zupa - 450 ml
ziemniaki (kasza, kluski, ryż lub makaron) - 250 g
mięso, ryba, wątróbka, kaszanka, bigos - 100 g
surówka (jarzyny gotowane) – 130g
naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi, spaghetti, twaróg, fasolka po bretońsku - od 300 g do 350 g.
3. Przygotowanie i dowóz posiłków – dla uczestników Placówki Wsparcia Dziennego do siedziby Zamawiającego tj.: ul. gen. Grota Roweckiego 4A w Rawiczu. Posiłki dostarczane w pojemnikach jednorazowych. Dowóz posiłków w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 14:30 do 15:00. oraz odbiór zużytych naczyń jednorazowych oraz odpadków pokonsumpcyjnych.
Na posiłek - składają się:
- pieczywo pszenne lub żytnie (bułka, rogal - 1 szt /chleb krojony – 2 kromki),
- masło do smarowania,
- wędlina (szynka drobiowa, szynka wieprzowa, polędwica sopocka – 2 plastry), ser żółty (2 plastry),
- serek śmietankowy, dżem,
- jogurt owocowy, kisiel,
- warzywa: ogórek zielony, pomidor, sałata(2 plastry), szczypior,
- owoc (w tym sezonowe – 1 szt).
Do każdego posiłku należy podać:
-w okresie wiosenno-letnim: napój w postaci soku lub wody mineralnej (300 ml),
- w okresie jesiennym i zimowym: herbatę lub kawę zbożową (300 ml).
Termin wykonania zamówienia: posiłki dostarczane będą w miejsca wyznaczonych przez Zamawiającego w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.
Przewidywana liczba posiłków do wykonania w okresie objętym zamówieniem:
- gorący posiłek dla klientów CUS w Rawiczu: 953 miesięcznie.
Zamawiający informacyjnie podaje, że w 2022r. (do września), przygotowano 8 460 posiłków.
- obiad: 162 miesięcznie.
Zamawiający informacyjnie podaje, że w 2022r. (do września), przygotowano 1 287 obiadów.
- posiłki dla dzieci i młodzieży w wieku 6-13 lat: 218 miesięcznie.
Zamawiający informacyjnie podaje, że w 2022r. (do września), przygotowano 1 597 posiłków dla dzieci i młodzieży w wieku 6-13 lat.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BERLIN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972385261
7.3.3) Ulica: 17 Stycznia 64
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 273000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Dostosowanie sanitariatów Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- Warsztaty dla uczniów w ramach projektu "Poprawa dostępności architektonicznej i edukacyjno-społecznej w I Liceum Ogólnokształcącym im. Jarosława Dąbrowskiego w Rawiczu".
- Przebudowa ciągu dróg gminnych ulicy Sportowej i Gen. Grota Roweckiego wraz z kanalizacją deszczową w Rawiczu.
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Rawicz
- Dostawy mięsa, podrobów i wędlin
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowej organizacji konferencji pn. "Zioła, Zielarstwo, Ziołolecznictwo i Produkty Naturalne 2025"
- Kompleksowe sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- Przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie (od pon. do piątku) śniadań, obiadów dwudaniowych, podwieczorków dla oddziałów przedszkolnych oraz obiadów szkolnych w Szkole podstawowej nr 8 w Gliwicach.(2)
- kompleksowa usługa cateringowa
- wynajem telebimu z obsługą wraz z kompleksową usługą cateringową
- wynajem na terenie miasta Łódź sali konferencyjnej lub widowiskowej lub teatralnej (z obsługą techniczną) wraz z kompleksową usługą cateringową
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.