Ogłoszenie z dnia 2022-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00443905/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-17
- 2022/BZP 00447077/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-18
- 2022/BZP 00450998/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ostrów Wielkopolski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855498
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gimnazjalna 5
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627346200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ostrowwielkopolski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowwielkopolski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.ostrowwielkopolski.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff424723-664a-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00502532
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021521/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, osi priorytetowej V „Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, w ramach działania 5.1. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczące realizacji projektu grantowego – Cyfrowa Gmina o numerze POPC.05.01.00-00- 0001/21-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00443905/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGK-PZ.271.1.34.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 27642,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
- zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z usługą pierwszego uruchomienia i skonfigurowania- 2 sztuki,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Informacje ogólne
Rodzaj urządzenia Fabrycznie nowe z gwarancją producenta
Nie refabrykowane
SPECYFIKACJA SYSTEMU
Rozmiar panelu/rozdzielczość 10.1” / 1 024 x 600
Pamięć systemu (standard/maks.) Min 8 GB
Dysk twardy systemu Min 256 GB
Interfejs 10/100/1,000-Base-T Ethernet; USB 2.0;
Protokoły sieciowe TCP/IP (IPv4/IPv6); SMB; LPD; IPP; SNMP; HTTP(S);
Automatyczny podajnik dokumentów Do 100 oryginałów; A6–A3; 35–163 g/m²;
Pojemność wejściowa papieru
1x500arkuszy, A6–A3, niestandardowe rozmiary; 52–256 g/m²
1x500 arkuszy; A5–SRA3; niestandardowe rozmiary; 52–256 g/m²
Podajnik boczny 150 arkuszy; A6–SRA3;niestandardowe rozmiary; baner; 60–300 g/m²
Automatyczny druk dwustronny A5–SRA3; 52–256 g/m²
Żywotność tonera
Do 28000 stron (czerń)
Do 28 000 stron (CMY)
Żywotność jednostki obrazowania
Dla czerni: do 170000/1000000 stron (bęben/wywoływacz)
Dla CMY: do 65000/1000000 stron (bęben/wywoływacz)
SPECYFIKACJA DRUKARKI
Rozdzielczość druku 1 800 x 600 dpi; 1 200 x 1 200 dpi
Szybkość drukowania A4 (mono/kolor) min 25/25 str./min
Język opisu strony PCL 6 (XL3.0); PCL 5c; PostScript 3 (CPSI 3016); XPS
System operacyjny Min Windows 10 (32/64) lub nowszy
Min Windows Server 2008 R2 lub nowszy
SPECYFIKACJA SKANERA
Prędkość skanowania (mono/kolor) min 80/80 obr./m w trybie simplex
min 150/150 obr./m w trybie duplex
Tryby skanowania Scan-to-eMail (Scan-to-Me); Scan-to-SMB (Scan-to-Home);
Scan-to-FTP; Scan-to-Box; Scan-to-USB; Scan-to-WebDAV; Scan-to-URL;
Formaty plików JPEG; TIFF; PDF; Compact PDF; Encrypted PDF;
Miejsca docelowe skanu Min 200 (pojedyncze +grupowe); obsługa LDAP
SPECYFIKACJA KOPIARKI
Automatyczny podajnik dokumentów TAK
Technologia obrazowania Laserowa
Prędkość kopiowania/drukowania A4 (mono/kolor) Min 20/20 str./min
Prędkość kopiowania/drukowania A3 (mono/kolor) Min 12/12 str./min
Prędkość w trybie autoduplex dla A4 (mono/kolor) min 20/20 str./min
Rozdzielczość kopiowania 600x600 dpi
Format oryginalny A6–A3,
Funkcje systemu
Zarządzanie użytkownikami (standardowe) Min 100 kont użytkownika;
obsługa Active Directory (nazwa użytkownika + hasło + email + folder SMB);
Określenie funkcji dostępu użytkownika
Dodatkowe wyposażenie
Podstawa urządzenia Umożliwia dodatkowo przechowywanie zapasowego papieru – szafka
Tonery Komplet 4 oryginalnych tonerów
4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31003,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37797,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31003,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DKS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832790417
7.3.3) Ulica: Energetyczna 15
7.3.4) Miejscowość: Kowale
7.3.5) Kod pocztowy: 80-180
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31003,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa materiałów zużywalnych do diagnostyki obrazowej
- Nadawanie identyfikatorów ewidencyjnych materiałów zasobu, skanowanie analogowych materiałów zasobu i ich wprowadzenie do bazy danych oraz georeferencja z podziałem na zadania
- Nadzór autorski, serwis oraz dostawa licencji systemu informatycznego AMMS/ InfoMedica
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Gen. J. Bema w Ostrowie Wielkopolskim.
- Skanowanie analogowych dowodów zmian danych ewidencyjnych oraz dokumentów stanowiących podstawy wpisów w operacie ewidencyjnym z podziałem na zadania
- Dostawa mebli biurowych dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Ostrowie Wielkopolskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia dla przedszkoli publicznych w Dzierżoniowie w ramach projektu "SmartPrzedszkolaki w Powiecie Dzierżoniowskim" z podziałem na cztery części zamówienia.
- Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Chodczu w ramach projektu nr FEKP.08.13-IZ.00-0011/24
- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby UKW
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.