eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KraśnikModernizacja Osiedla Kolejowego w Kraśniku



Ogłoszenie z dnia 2024-09-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja Osiedla Kolejowego w Kraśniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KRAŚNIK

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019402

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Lubelska 84

1.4.2.) Miejscowość: Kraśnik

1.4.3.) Kod pocztowy: 23-200

1.4.4.) Województwo: lubelskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@krasnik.eu

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.krasnik.eu/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00502563

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-09-17

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00422327

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja Osiedla Kolejowego w Kraśniku”.
2. Inwestycja jest objęta dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
3. Opis inwestycji z wniosku o dofinansowanie: „Przedmiotem zadania inwestycyjnego jest modernizacja Osiedla Kolejowego w Kraśniku. Zamówienie składa się z następujących zadań: Zad. nr 1 - Modernizacja ul. Obwodowej w Kraśniku. Modernizacja ul. Obwodowej zostanie przeprowadzona na odcinku o długości ok. 2,0 km od skrzyżowania z ul. Przemysłową do skrzyżowania z ul. Kolejową. Planowane zadanie polegało będzie na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych w zakresie modernizacji drogi. Zakres robót to wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej, poboczy, odwodnienia drogi oraz budowy oświetlenia drogowego. Zad. nr 2 – Modernizacja zajezdni PKP przy ul. Kolejowej w Kraśniku. Modernizacja będzie polegać na wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej drogi wewnętrznej tzw. „zajezdnia PKP przy ul. Kolejowej” z odwodnieniem. Odwodnienie będzie polegać na zaprojektowaniu i wykonaniu lokalnego systemu odprowadzenia wód opadowych i roztopowych w celu likwidacji obecnego zastoiska wody na jezdni.”
4. Zamówienie należy wykonać w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącymi załącznik nr 12 do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 10 do SWZ) oraz obowiązującymi przepisami prawa. UWAGA! – w zakres bieżącego postępowania nie wchodzi budowa sieci wodociągowej wzdłuż ul. Obwodowej i przyłącze kanalizacji sanitarnej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kraśniku oraz podłączenie do istniejącej sieci kanalizacyjnej.
5. Z uwagi na dofinansowanie inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Zamawiający dzieli zamówienie na 3 etapy (etap I, etap II i etap III). Szczegółowy zakres każdego z etapów zostanie określony na etapie akceptacji harmonogramu rzeczowo-finansowego, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 umowy stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ z uwzględnieniem wartości każdego z etapów określonej w § 12 ust. 2 umowy oraz treści § 2 umowy.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, na podstawie art. 103 ust. 2 ustawy Pzp, zawiera program funkcjonalno-użytkowy (załącznik nr 12 do SWZ).
7. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w programie funkcjonalno-użytkowym zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
8. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) – dalej zwanej ustawą Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
9. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę muszą odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane.
10. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami i wytycznymi.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja Osiedla Kolejowego w Kraśniku”.
2. Inwestycja jest objęta dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
3. Opis inwestycji z wniosku o dofinansowanie: „Przedmiotem zadania inwestycyjnego jest modernizacja Osiedla Kolejowego w Kraśniku. Zamówienie składa się z następujących zadań: Zad. nr 1 - Modernizacja ul. Obwodowej w Kraśniku. Modernizacja ul. Obwodowej zostanie przeprowadzona na odcinku o długości ok. 2,0 km od skrzyżowania z ul. Przemysłową do skrzyżowania z ul. Kolejową. Planowane zadanie polegało będzie na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych w zakresie modernizacji drogi. Zakres robót to wykonanie drogi o nawierzchni asfaltowej, poboczy oraz odwodnienia drogi. Zad. nr 2 – Modernizacja zajezdni PKP przy ul. Kolejowej w Kraśniku. Modernizacja będzie polegać na wykonaniu drogi o nawierzchni bitumicznej - drogi wewnętrznej tzw. „zajezdnia PKP przy ul. Kolejowej” z odwodnieniem. Odwodnienie będzie polegać na zaprojektowaniu i wykonaniu lokalnego systemu odprowadzenia wód opadowych i roztopowych w celu likwidacji obecnego zastoiska wody na jezdni.”
4. Zamówienie należy wykonać w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącymi załącznik nr 12 do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 10 do SWZ) oraz obowiązującymi przepisami prawa. UWAGA! – w zakres bieżącego postępowania nie wchodzi budowa sieci wodociągowej wzdłuż ul. Obwodowej i przyłącze kanalizacji sanitarnej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kraśniku oraz podłączenie do istniejącej sieci kanalizacyjnej.
5. Z uwagi na dofinansowanie inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Zamawiający dzieli zamówienie na 3 etapy (etap I, etap II i etap III). Szczegółowy zakres każdego z etapów zostanie określony na etapie akceptacji harmonogramu rzeczowo-finansowego, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 umowy stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ z uwzględnieniem wartości każdego z etapów określonej w § 12 ust. 2 umowy oraz treści § 2 umowy.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, na podstawie art. 103 ust. 2 ustawy Pzp, zawiera program funkcjonalno-użytkowy (załącznik nr 12 do SWZ).
7. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w programie funkcjonalno-użytkowym zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
8. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) – dalej zwanej ustawą Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
9. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę muszą odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane.
10. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami i wytycznymi.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.7. Dodatkowy kod CPV

Przed zmianą:
Usługi projektowania architektonicznego,Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe,Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania,Usługi towarzyszące usługom projektowym,Nadzór nad robotami budowlanymi,Usługi nadzoru i kontroli,Nadzór nad projektem i dokumentacją,Przygotowanie terenu pod budowę,Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne,Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg,Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego,Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków,Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych

Po zmianie:
Usługi projektowania architektonicznego,Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe,Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania,Usługi towarzyszące usługom projektowym,Nadzór nad robotami budowlanymi,Usługi nadzoru i kontroli,Nadzór nad projektem i dokumentacją,Przygotowanie terenu pod budowę,Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne,Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg,Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków,Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
a) warunek dotyczący doświadczenia - warunek dotyczący wykonania, w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 1 zadania polegającego na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego o wartości min. 5 000 000,00 zł brutto.
Przez jedno zadanie należy rozumieć zadanie świadczone na rzecz jednego Zleceniodawcy na podstawie jednej umowy.
Okres wyrażony powyżej w latach (w okresie ostatnich 5 lat) liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Wartość podaną w walutach innych niż PLN wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania bieżącego postępowania.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
W przypadku gdy Wykonawca wykonał w ramach jednego zadania większy zakres prac, dla potrzeb zamówienia powinien wyodrębnić i podać wartość robót, o których mowa w warunku powyżej.
Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji należytego wykonania robót bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego zostały wykonane.
b) warunek dotyczący osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - warunek dotyczący dysponowania następującymi osobami:
 osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji projektanta branży drogowej i osobą kierującą pracami projektowymi posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń,
 osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji projektanta branży elektrycznej posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
 osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji projektanta branży sanitarnej posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych bez ograniczeń,
 osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń,
 osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
 osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych bez ograniczeń.

Osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 334). W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.

Po zmianie:
a) warunek dotyczący doświadczenia - warunek dotyczący wykonania, w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 1 zadania polegającego na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego o wartości min. 5 000 000,00 zł brutto.
Przez jedno zadanie należy rozumieć zadanie świadczone na rzecz jednego Zleceniodawcy na podstawie jednej umowy.
Okres wyrażony powyżej w latach (w okresie ostatnich 5 lat) liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Wartość podaną w walutach innych niż PLN wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania bieżącego postępowania.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
W przypadku gdy Wykonawca wykonał w ramach jednego zadania większy zakres prac, dla potrzeb zamówienia powinien wyodrębnić i podać wartość robót, o których mowa w warunku powyżej.
Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji należytego wykonania robót bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego zostały wykonane.
b) warunek dotyczący osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - warunek dotyczący dysponowania następującymi osobami:
 osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji projektanta branży drogowej i osobą kierującą pracami projektowymi posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń,
 osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji projektanta branży sanitarnej posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych bez ograniczeń,
 osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń,
 osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych bez ograniczeń.

Osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 334). W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-09-18 10:00

Po zmianie:
2024-10-02 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-09-18 10:30

Po zmianie:
2024-10-02 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-10-17

Po zmianie:
2024-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.