Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00496787/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
- 2024/BZP 00609467/01 - Wynik z dnia 2024-11-22
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa mebli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600331
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Sienkiewicza 77
1.4.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.4.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl_nowysacz@zus.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zus.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00502575
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-09-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00496787
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje następujące przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełnienia wymagań przez przedmiot umowy określonych cech, tj.: przedłożenia certyfikatów produktu, wydanych przez jednostki oceniające zgodność lub sprawozdań, raportów, atestów z badań przeprowadzonych przez jednostkę oceniającą lub oświadczeń producenta, tj.
dotyczące biurka komputerowego:
• Wykonawca dostarczy certyfikaty/zaświadczenia potwierdzające, że stół posiada pozytywne wyniki/świadectwo badań zgodności z normami dotyczącymi bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości mebli biurowych: PN-EN 527-2+A1:2019-08, dokumenty mają być wystawione przez uprawnioną do tego jednostkę lub normą PN-EN 15372:2016-12 Meble -- Wytrzymałość, trwałość i bezpieczeństwo -- Wymagania dla stołów użytkowanych poza mieszkaniem.
dotyczące kontenera mobilnego:
• Wykonawca dostarczy certyfikaty/zaświadczenia potwierdzające, że: kontener posiada pozytywne wyniki/świadectwo badań zgodności z normami dotyczącymi bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości mebli biurowych: PN-EN 14073-2:2006. Dokumenty mają być wystawione przez uprawnioną do tego jednostkę.
dotyczące szafy na akta:
Wykonawca dostarczy certyfikaty/zaświadczenia potwierdzające, że szafa posiada pozytywne wyniki/świadectwo badań zgodności z normami dotyczącymi bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości mebli biurowych: PN-EN 14073-2:2006. Dokumenty mają być wystawione przez uprawnioną do tego jednostkę.
dotyczące płyty meblowej/ komponentów wchodzących w zakres systemu biurek, kontenerów oraz szaf na akta:
• Wykonawca dostarczy atest/certyfikaty/zaświadczenia potwierdzające:
o zgodność produktu z normami bezpieczeństwa – atest PZH inaczej zwany Atestem Higienicznym PZH,
o emisję formaldehydu zgodnie z normą PN-EN 717-1 i klasyfikację E1 zgodnie z normą PN-EN 13986:2006.
dotyczące ścianki akustycznej:
• Wykonawca dostarczy atest/certyfikaty/zaświadczenia potwierdzające parametry tkaniny:
o gramaturze nie mniejszej niż 380 g/m3,
o odporności na ścieranie 100.000 cykli Martindale’a (PN-EN ISO 12947 – 2 lub równoważna),
o odporności na Pilling – 4 - 5 (PN-EN ISO 129 – 45 – 2 lub równoważna),
o trudnozapalności (PN-EN 1021 – 1 lub równoważna), odporności na światło – 4 - 5 (PN-EN ISO 105 - BO2 lub równoważna).
dotyczące krzesła serwisowego:
• Wykonawca dostarczy atest/certyfikaty/zaświadczenia potwierdzające parametry:
o przeznaczone do stosowania w strefie EPA zgodnie z normą PN 61340-5-1:2009,
o certyfikat bezpieczeństwa PN 1335-2:2009, PN 1022:2007,
o ergonomii użytkowania PN 1335-1:2004,
o trwałości PN 1335-3:2009.
dotyczące mebli warsztatowych:
• Wykonawca dostarczy atest/certyfikaty/zaświadczenia potwierdzające parametry:
o wykonanie ze stali zgodnie z normą PN-EN ISO 3506,
o użyte farby proszkowe posiadają Atest Higieniczny PZH: B-BK-60211-0169/21; B-BK-60211-0170/21; B-BK-60211-0171/21 lub równoważny,
dotyczące mebli serwisowych:
• Wykonawca dostarczy atest/certyfikaty/zaświadczenia potwierdzające parametry:
o krzesło do stosowania w strefie EPA (PN 61340-5-1:2009),
o certyfikat bezpieczeństwa (PN 1335-2:2009, PN 1022:2007),
o ergonomii użytkowania (PN 1335-1:2004) i trwałości (PN 1335-3:2009).
Zamawiający zaakceptuje odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, inne niż te wymienione powyżej, w szczególności dokumentacje techniczną producenta, w przypadku gdy Wykonawca nie ma dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań (art. 105 Ustawy Pzp.), bądź oświadczenia producenta.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje następujące przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełnienia wymagań przez przedmiot umowy określonych cech, tj.: przedłożenia certyfikatów produktu, wydanych przez jednostki oceniające zgodność lub sprawozdań, raportów, atestów z badań przeprowadzonych przez jednostkę oceniającą lub oświadczeń producenta, tj.
• stół posiada pozytywne wyniki/świadectwo badań zgodności z normami dotyczącymi bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości mebli biurowych: PN-EN 527-2+A1:2019-08, dokumenty mają być wystawione przez uprawnioną do tego jednostkę lub normą PN-EN 15372:2016-12 Meble -- Wytrzymałość, trwałość i bezpieczeństwo -- Wymagania dla stołów użytkowanych poza mieszkaniem.
• kontener posiada pozytywne wyniki/świadectwo badań zgodności z normami dotyczącymi bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości mebli biurowych: PN-EN 14073-2:2006 oraz PN-EN 14073-3:2006 i PN-EN 14074:2006, dokumenty mają być wystawione przez uprawnioną do tego jednostkę.
• szafa posiada pozytywne wyniki/świadectwo badań zgodności z normami dotyczącymi bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości mebli biurowych: PN-EN 14073-2:2006 oraz PN-EN 14073-3:2006 i PN-EN 14074:2006, dokumenty mają być wystawione przez uprawnioną do tego jednostkę oraz sprawozdanie z badań wytrzymałości półki zgodnie z normami PN-EN 16122:2012 i PN-EN 16121:2013: wytrzymałość zawieszenia półek- wynik pozytywny, wytrzymałość na długotrwałe obciążenia/ugięcie półek- wynik pozytywny dla obciążenia maksymalnego 70kg.
o zgodność produktu z normami bezpieczeństwa – atest PZH inaczej zwany Atestem Higienicznym PZH,
o wytrzymałości na rozciąganie w kierunku prostopadłym do płaszczyzn płyty zgodnie z normą PN-EN 319:1999,
o wytrzymałość na odrywanie warstwy powierzchniowej zgodnie z normą PN-EN 311:2004
o odporności powierzchni płyty meblowej i krawędzi na działanie wody- ocena min. 5 zgodnie z normą PN-EN 12720+A1:2014 i odpowiednio metodyką IOS-TM-0002:2017 p.5.
o emisję formaldehydu zgodnie z normą PN-EN 717-1 i klasyfikację E1 zgodnie z normą PN-EN 13986:2006.
• o odporności powierzchni płyty meblowej i krawędzi na działanie wody- ocena min. 5 zgodnie z normą PN-EN 12720+A1:2014 lub równoważną i odpowiednio metodyką IOS-TM-0002:2017 p.5 lub równoważną,
o odporności obrzeży na odrywanie- wynik: min. 3N/mm² zgodnie z normami PN-EN 319:1999, PN-EN 311:2004 lub równoważną,
dotyczące ścianki akustycznej:
• Wykonawca dostarczy atest/certyfikaty/zaświadczenia potwierdzające parametry tkaniny:
o gramaturze nie mniejszej niż 380 g/m3,
o odporności na ścieranie 100.000 cykli Martindale’a (PN-EN ISO 12947 – 2 lub równoważna),
o odporności na Pilling – 4 - 5 (PN-EN ISO 129 – 45 – 2 lub równoważna),
o trudnozapalności (PN-EN 1021 – 1 lub równoważna), odporności na światło – 4 - 5 (PN-EN ISO 105 - BO2 lub równoważna).
dotyczące krzesła serwisowego:
• Wykonawca dostarczy atest/certyfikaty/zaświadczenia potwierdzające parametry:
o przeznaczone do stosowania w strefie EPA zgodnie z normą PN 61340-5-1:2009,
o certyfikat bezpieczeństwa PN 1335-2:2009, PN 1022:2007,
o ergonomii użytkowania PN 1335-1:2004,
o trwałości PN 1335-3:2009.
dotyczące mebli warsztatowych:
• Wykonawca dostarczy atest/certyfikaty/zaświadczenia potwierdzające parametry:
o wykonanie ze stali zgodnie z normą PN-EN ISO 3506,
o użyte farby proszkowe posiadają Atest Higieniczny PZH: B-BK-60211-0169/21; B-BK-60211-0170/21; B-BK-60211-0171/21 lub równoważny,
dotyczące mebli serwisowych:
• Wykonawca dostarczy atest/certyfikaty/zaświadczenia potwierdzające parametry:
o krzesło do stosowania w strefie EPA (PN 61340-5-1:2009),
o certyfikat bezpieczeństwa (PN 1335-2:2009, PN 1022:2007),
o ergonomii użytkowania (PN 1335-1:2004) i trwałości (PN 1335-3:2009).
Po zmianie:
Zgodnie z zapisami SWZ
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-09-20 10:00
Po zmianie:
2024-09-25 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-09-20 10:30
Po zmianie:
2024-09-25 10:30
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Świadczenie usług drukarskich dla Małopolskiego Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa paliwa do pojazdów Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Nowym Sączu oraz oddziale w Nowym Targu
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
- Dostawa odczynników do oznaczania parametrów fizykochemicznych i osadu moczu oraz odczynników do elektroforezy wraz z dzierżawą analizatorów.
- BZP.271.114.2024 Wykonanie robót niezbędnych do oddania przewidzianego umową zadania inwestycyjnego pod nazwą : "Rozbiórka budynku gospodarczego położonego przy ul. Krakowskiej 31 w Nowym Sączu".
- Obsługa recepcji w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu - Wydział Rozwoju Kompetencji w Zakopanem
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli dla Ośrodka Adopcyjnego z siedzibą w Lublinie wraz przedstawicielstwami
- Dostawa i montaż nowego, pełnowartościowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami branżowymi mebli i wyposażenia do lokalu przy ul. Bydgoskiej 52 w Toruniu
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa"
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- Dostawa ZESTAWU MEBLI do Biura Transferu Technologii Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- ROPS.DO.3321.33.2024 - Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w ramach projektu pn.: DI i wsparcie wojewódzkiej pieczy zastępczej
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.