Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00441282/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Najem długoterminowy pięciu fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie-Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977895931
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podgórna 7
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-057
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.czekalski@lubuskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargiumwl.ezamawiajacy.pl/pn/przetargiumwl/demand/168818/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Najem długoterminowy pięciu fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06a00bb6-dbbe-4865-81c6-6a4a73b973ef
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00502594
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441282
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.III.2721.2.31.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest najem długoterminowy jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego typu liftback na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, spełniającego wymagania określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ i Umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50111110-0 - Usługi dodatkowe w zakresie obsługi floty pojazdów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 180365,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest najem długoterminowy czterech fabrycznie nowych samochodów osobowych typu liftback na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, spełniającego wymagania określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ i Umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 50111110-0 - Usługi dodatkowe w zakresie obsługi floty pojazdów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 699512,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184913,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA HURON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389909364
7.3.3) Ulica: Aleja Tysiąclecia 1
7.3.4) Miejscowość: Piastów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-820
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 673920,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 867489,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 673920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA HURON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 389909364
7.3.3) Ulica: Aleja Tysiąclecia 1
7.3.4) Miejscowość: Piastów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-820
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 673920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przygotowanie i dostarczenie gotowych obiadów/posiłków dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego nr 6 w Zielonej Górze.
- Zakup samochodu dostawczego typu brygadowego o napędzie 4x4 o DMC do 3,5t dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Zielonej Górze
- Dostawa zestawów do inaktywacji patogenów chorobotwórczych w osoczu wraz z najmem urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania procedury.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Zielona Góra - monitory
- Ochrona osób i mienia w budynkach sądowych w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 2 oraz 5 wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup 2 szt. samochodów służbowych
- Dostawa samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu typu samochód osobowy dla Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy
- Dostawa samochodu operacyjnego dla KW PSP w Rzeszowie
- Zakup samochodu osobowego z napędem elektrycznym wraz z ubezpieczeniem na potrzeby ARiMR
- Dostawa pojazdów osobowych
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.