eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańŚwiadczenie usług polegających na przekazywaniu drogą elektroniczną wypłat świadczeń emerytalno-rentowych, świadczeń krótkoterminowych oraz wynagrodzeń pracowniczych na rachunki ROR



Ogłoszenie z dnia 2022-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług polegających na przekazywaniu drogą elektroniczną wypłat świadczeń emerytalno-rentowych, świadczeń krótkoterminowych oraz wynagrodzeń pracowniczych na rachunki ROR

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Św. Marcin 46/50

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-807

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poznan@krus.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ubezpieczenia rolnicze

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług polegających na przekazywaniu drogą elektroniczną wypłat świadczeń emerytalno-rentowych, świadczeń krótkoterminowych oraz wynagrodzeń pracowniczych na rachunki ROR

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-302cbaa0-5b67-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00502710

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00079608/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wypłata świadczeń emerytalno-rentowych, zasiłków pogrzebowych, świadczeń krótkoterminowych, wynagrodzeń na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe świadczeniobiorców i pracowników (ROR)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00427029/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1200-OP.261.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wypłacie drogą elektroniczną (za pośrednictwem Wykonawcy) świadczeń emerytalno–rentowych, świadczeń krótkoterminowych (m.in. zasiłków chorobowych, jednorazowych odszkodowań, zasiłków pogrzebowych, zasiłków macierzyńskich i innych) oraz wynagrodzeń pracowniczych na rachunki oszczędnościowo – rozliczeniowe (ROR) w bankach, mających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej.
2. Szacunkowe dane dotyczące wypłacanych świadczeń oraz wynagrodzeń będących przedmiotem zamówienia są następujące:
a) szacunkowa liczba wypłat (poleceń przelewu) w okresie obowiązywania umowy – 3.119.000 szt.
b) przeciętna miesięczna liczba wypłat ( poleceń przelewu) – 79.000 szt.
c) przeciętna miesięczna kwota wypłat – 106.000.000,00 zł
3. Liczba poleceń przelewów jest wartością szacunkową i może ulec zmianie w trakcie realizacji niniejszej umowy w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający nie gwarantuje stałej ilości poleceń przelewów w okresie realizacji zamówienia.
4. Zamawiający gwarantuje, iż minimalna wartość realizacji przedmiotu zamówienia wyniesie 75 % wynagrodzenia określonego w umowie.
5. Wypłaty świadczeń realizowane będą w następujących terminach:
a) świadczenia emerytalno – rentowych do:
- 10 dnia każdego miesiąca – „termin 10”,
- 15 dnia każdego miesiąca – „termin 15”,
- 20 dnia każdego miesiąca – „termin 20”,
- 25 dnia każdego miesiąca – „termin 25”,
b) świadczenia emerytalno-rentowe, świadczenia krótkoterminowe: pogrzebowe, macierzyńskie i inne wypłaty krótkoterminowe:
- ok. 08 dnia każdego miesiąca
- ok. 22 dnia każdego miesiąca
- oraz dowolnego dnia roboczego miesiąca, w zależności od potrzeby – max. 5 razy w tygodniu,
c) świadczenia krótkoterminowe: zasiłki chorobowe, jednorazowo odszkodowania w terminie :
- ok. 08 dnia każdego miesiąca
- ok. 18 dnia każdego miesiąca
- ok. 28 dnia każdego miesiąca
- oraz dowolnego dnia roboczego miesiąca, w zależności od potrzeby - max. 5 razy w tygodniu,
d) wynagrodzenia pracowników do końca miesiąca kalendarzowego,
6. Zamawiający nie przewiduje zakładania odrębnego rachunku bankowego u Wykonawcy.
7. Wykonawca wskaże trzy wewnętrzne rachunki rozliczeniowe, na które Zamawiający będzie przekazywał środki finansowe oraz z którego będą przekazywane świadczenia oraz wynagrodzenia na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe świadczeniobiorców i pracowników.
8. Usługa wykonywana będzie na podstawie zbiorczego przelewu środków finansowych na rachunek rozliczeniowy Wykonawcy, z którego następnie Wykonawca przekaże świadczenia i wynagrodzenia na wskazane przez Zamawiającego indywidualne rachunki ROR.
9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizował usługę za pośrednictwem własnego systemu bankowości internetowej (zwanym dalej Systemem) w ramach, którego Zamawiający będzie składał Wykonawcy zlecenia płatnicze w formie zaimportowanych plików zawierających elektroniczne przelewy w formacie VideoTEL (standard NBP).
System powinien posiadać funkcję bezpiecznej transmisji przez sieć Internet tj. szyfrowanie komunikacji protokołem SSL.
System powinien być wyposażony w funkcję:
a) tworzenia paczek, tj. wysyłania większej ilości przelewów jednocześnie bez konieczności przesyłania każdego przelewu z osobna,
b) możliwość importowania do 1 paczki co najmniej 30.000 dyspozycji przelewów,
c) wielokrotnego importu przelewów do istniejącej paczki (przed jej podpisaniem).
System powinien posiadać zabezpieczenie przed podwójną realizacją tych samych plików.
Wykonawca zapewni pomoc merytoryczną i informatyczną w trakcie realizacji usługi oraz wskaże osobę/osoby do kontaktu. Koszty związane ze świadczeniem usług serwisowych ponosi Wykonawca.
10. Zamawiający pracuje zarówno na komputerach stacjonarnych z systemem Windows 10 64 bit jak i na usługach terminalowych w systemie Windows serwer 2019 64 bit i korzysta z terminali wyposażonych w czytniki kart mikroprocesorowych i nie dopuszcza instalacji żadnego systemu na serwerze z wyjątkiem sterowników do np. kart do podpisu.
11. Wykonawca zapewni, aby autoryzacja zleceń polegała na opatrzeniu każdej paczki dwoma znacznikami z dwóch różnych grup osób uprawnionych do podpisu. Przez autoryzację Zamawiający rozumie złożenie podpisu z użyciem np. tokenu lub karty mikroprocesorowej, które powinny być udostępnione przez Wykonawcę na jego koszt.
Autoryzacji zleceń dokonywać będą wyłącznie osoby upoważnione przez Zamawiającego.
12. Wykonawca wdroży system niezwłocznie po podpisaniu umowy, nie później niż w ciągu 7 dni roboczych.
13. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia uzgodnień w zakresie dotyczącym korzystania przez Wykonawcę z kanałów bankowości elektronicznej w formie „Porozumienia”, które stanowić będzie załącznik do umowy. Treść porozumienia nie może naruszać postanowień SWZ, umowy i oferty.
14. Szczegółowe warunki zamówienia wraz z wymaganiami jakościowymi zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy zawartej w Rozdziale II SWZ.
15. Zamawiający na podstawie art. 121 ustawy Pzp zastrzega obowiązek wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji dyspozycji przelewów na rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowe za pomocą systemu bankowości internetowej oraz obsługi rachunków rozliczeniowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 311900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 311900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 311900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Millennium S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260212931

7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Żaryna 2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-593

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 311900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2025-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.