Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00446329/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych dojazdowych do gruntów rolnych:
CZĘŚĆ 1: w Antoniowie i CZĘŚĆ 2: w Kopańcu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stara Kamienica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821730
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kamienicka 11
1.5.2.) Miejscowość: Stara Kamienica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-512
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 75 75 14 337
1.5.8.) Numer faksu: +48 75 75 14 337
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@starakamienica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starakamienica.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.starakamienica.bip.net.pl oraz https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych dojazdowych do gruntów rolnych:CZĘŚĆ 1: w Antoniowie i CZĘŚĆ 2: w Kopańcu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d91e40ab-d6a3-4af8-b88a-6774cb956858
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00502716
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070615/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Antoniów
1.1.5 Przebudowa drogi gminnej, dojazdowej do pól rolniczych w miejscowości Kopaniec.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446329
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 551167,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych – działki nr 417/1,nr 392/2, nr 391 w miejscowości Antoniów.
Realizacja zamówienia przewiduje przebudowę istniejącej nawierzchni drogi wewnętrznej w oparciu o wskazane poniżej parametry techniczne:
• klasa techniczna: droga wewnętrzna
• szerokość jezdni: 3,00 m
• nawierzchnia jezdni, warstwa ścieralna z mieszanki bitumicznej AC11S,
• szerokość poboczy utwardzonych: szerokość zmienna od 0,10 do 0,50 m
• nawierzchnia poboczy z mieszanki niezwiązanej C90/3 (uziarnienie 0/31,5)
• łączna długość odcinka przewidzianego do przebudowy: 900 m.
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać i wbudować:
- tablicę informującą o zrealizowaniu zadania dofinansowanego z budżetu Województwa Dolnośląskiego w 2024 roku, wykonaną i opisaną zgodnie ze wzorem określonym w Uchwale Zarządu Województwa Dolnośląskiego nr 661/VI/110 z dnia 17 maja 2011 roku;
- tablicę informującą o zrealizowaniu zadania dofinansowanego z budżetu Nadleśnictwa Szklarska Poręba.
Przed wbudowaniem, projekt tablic musi zostać zatwierdzony przez Zamawiającego.
Uwaga!
Zamawiający wyłącza z zakresu przedmiotu zamówienia prace polegające na wbudowaniu oporników drogowych betonowych o wymiarach 12x30x100cm, posadowionych na ławie betonowej z oporem, wykonanej z betonu klasy C12/15, zatopionych do poziomu niwelety projektowanej drogi na całej długości projektowanego odcinka.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia w tym w załączniku do opisu przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 609978,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych na działkach nr 553i nr 562 obr. 0004 w Kopańcu.
Realizacja zamówienia przewiduje przebudowę istniejącej nawierzchni drogi wewnętrznej w oparciu o wskazane poniżej parametry techniczne:
•klasa techniczna: droga wewnętrzna,
•szerokość jezdni: 3,00 m ,
•nawierzchnia jezdni, warstwa ścieralna z mieszanki bitumicznej AC11S,
•szerokość poboczy utwardzonych: szerokość zmienna od 0,10 do 0,50 m,
•nawierzchnia poboczy z mieszanki niezwiązanej C90/3 (uziarnienie 0/31,5),
•łączna długość odcinka przewidzianego do przebudowy: 210 m.
Uwaga!
Zamawiający wyłącza z zakresu przedmiotu zamówienia prace polegające na wbudowaniu oporników drogowych betonowych o wymiarach 12x30x100cm, posadowionych na ławie betonowej z oporem, wykonanej z betonu klasy C12/15, zatopionych do poziomu niwelety projektowanej drogi na całej długości projektowanego odcinka.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia w tym w załączniku do opisu przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 239614,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 535629,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 993976,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 535629,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 230429430
7.3.3) Ulica: Jałowiec 56
7.3.4) Miejscowość: Lubań
7.3.5) Kod pocztowy: 59-800
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 535629,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142306,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229825,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142306,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2304294330
7.3.3) Ulica: Jałowiec 56
7.3.4) Miejscowość: Lubań
7.3.5) Kod pocztowy: 59-800
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142306,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI STARA KAMIENICA
więcej: przetargi STARA KAMIENICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.