Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej ul. Światełek w msc. Ćmińsk, gmina Miedziana Góra” – zamówienia podobne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miedziana Góra
1.3.) Oddział zamawiającego: Gm Miedziana Góra
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010323
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Urzędnicza 18
1.5.2.) Miejscowość: Miedziana Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-085
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@miedziana-gora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miedziana-gora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miedziana-gora.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej ul. Światełek w msc. Ćmińsk, gmina Miedziana Góra” – zamówienia podobne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c774ef7-ffa8-4811-aa44-569b9ca89076
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00502736
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Z uwagi na wybór trybu postępowania na podstawie art. 305 pkt 1) ustawy, Zamawiający informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (znak sprawy: IGPOS.271.14.2024), w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz ogłoszeniu o zamówieniu nr 2024/BZP 00223578/01 z dnia 28.02.2024 r., Zamawiający umieścił stosowne zapisy dotyczące możliwości udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Zamówienie to jest zgodne z jego przedmiotem, a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: IGPOS.271.14.2024
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGPOS.271.91.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 153518,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakresem robót stanowiących przedmiot zamówienia, będą prace w zakresie branży drogowej polegające na wykonaniu:
a. oczyszczeniu i skropieniu nawierzchni pod warstwę wyrównawczą,
b. wykonaniu warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC16W grubość średnia 4cm,
c. oczyszczeniu i skropieniu nawierzchni pod warstwę ścieralną,
d. wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S warstwa ścieralna, gr. w-wy 4cm,
e. regulacji wysokościowej studzienek rewizyjnych wraz z wymianą na nowe (właz + kołnierz) klasa D400,
f. wykonaniu nawierzchni z kruszywa łamanego wraz z przygotowaniem podłoża na poboczach - grubość po zagęszczeniu 15cm,
g. ułożeniu siatki wzmacniającej do nawierzchni bitumicznych.
zgodnie z asortymentem robót oraz obmiarami określonymi w przedmiarze robót, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188827,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188827,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188827,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592037176
7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 40
7.3.4) Miejscowość: Strawczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 26-067
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188827,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-30INNE PRZETARGI MIEDZIANA GÓRA
więcej: przetargi MIEDZIANA GÓRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój infrastruktury drogowej na terenie gminy Deszczno
- "Wykonanie właściwych prac budowlanych w celu stabilizacji osuwisk na drogach powiatu leskiego ".
- Przebudowa drogi gminnej nr 109414L w miejscowości Zynie
- Przebudowa drogi gminnej - ul. Ks. W. Sierakowskiego i ul. Przedszkolnej w Opatowie wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej
- Przebudowa drogi gminnej Nr 105951 L na działce nr ewid. 241 w miejscowości Ługów, gmina Jastków
- "Budowa dróg w rejonie ul. Grudniowej w Glinnie, gmina Nowy Tomyśl"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.