Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00442985/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa dwóch busów dla jednostek organizacyjnych Powiatu Szczecineckiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SZCZECINECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warcisława IV 16
1.5.2.) Miejscowość: Szczecinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-400
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.szczecinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatszczecinecki.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-da46a7f1-0563-49c2-b906-1958f51c7d5f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa dwóch busów dla jednostek organizacyjnych Powiatu Szczecineckiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da46a7f1-0563-49c2-b906-1958f51c7d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00502774
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016069/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Likwidacja barier transportowych poprzez zakup 9-osobowego busa dla Domu Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie
1.2.3 Likwidacja barier transportowych poprzez zakup 9-osobowego busa dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Szczecinku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00442985
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.21.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 625934,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1:Likwidacja barier transportowych poprzez zakup 9-osobowego busa dla Domu Pomocy Społecznej w Bornem Sulinowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
4.5.5.) Wartość części: 147967,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2:Likwidacja barier transportowych poprzez zakup 9-osobowego busa dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Szczecinku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
4.5.5.) Wartość części: 147967,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mojsiuk Motor Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320957010
7.3.3) Ulica: Koszalińska 89
7.3.4) Miejscowość: Stare Bielice
7.3.5) Kod pocztowy: 76-039
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-14Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mojsiuk Motor Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 320957010
7.3.3) Ulica: Koszalińska
7.3.4) Miejscowość: Stare Bielice
7.3.5) Kod pocztowy: 76-039
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-14INNE PRZETARGI Z SZCZECINKA
- Dostawy produktów żywnościowych do stołówki internatu Zespołu Szkół Nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Szczecinku
- Rozbudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Wierzchowo
- DOSTAWA - MATERTIAŁY JEDNORAZOWE DLA OIT
- Dostosowanie pomieszczeń przeznaczonych na działalność Centrum Regionalnej Sieci Diagnostyczno-Terapeutycznej oraz Regionalnego Centrum Kryzysowego w Szczecinku.
- Przebudowa ulicy Grunwaldzkiej w Szczecinku
- Roboty w zakresie branży sanitarnej dotyczące przebudowy z nadbudową części istniejącego budynku w istniejącej kubaturze wraz z wykonaniem urządzeń budowlanych przy ul. Cieślaka w Szczecinku.
więcej: przetargi w Szczecinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup siedmioosobowego samochodu dostawczego typu furgon - brygadowy na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Sulęcinie
- Zakup samochodu typu BUS do przewozu osób poszkodowanych w wypadkach
- Zakup samochodów na potrzeby rodzinnej pieczy zastępczej
- Zakup samochodu do przewozu osób w ramach realizacji zadań w obszarze edukacji, zdrowia i polityki społecznej- 2 postępowanie.
- Dostawa samochodu dla Muzeum Okręgowego w Pile
- Zakup samochodu 9 - osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych - wychowanków Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej "Dom dla Dzieci w Owidzu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.