Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00368158/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-14
- 2024/BZP 00374464/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-19
- 2024/BZP 00382549/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-25
- 2024/BZP 00391971/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie 95 operatów szacunkowych,w tym: 70 nieruchomości gruntowych, 20 niezabudowanych nieruchomości gruntowych, 4 nieruchomości zabudowanych oraz 1 lokalu mieszkalnego,położonych w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Króla Władysława Łokietka 1
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-febdcc38-0ba7-11ef-bfd2-32fa350b5bfc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie 95 operatów szacunkowych,w tym: 70 nieruchomości gruntowych, 20 niezabudowanych nieruchomości gruntowych, 4 nieruchomości zabudowanych oraz 1 lokalu mieszkalnego,położonych w Lublinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-febdcc38-0ba7-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00502786
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041566/49/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Wyceny, inwentaryzacje i opinie dotyczące nieruchomości, ruchomości, nakładów, budowli i środków trwałych stanowiących własność lub współwłasność Gminy Lublin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00368158
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-P-I.271.40.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 636796,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I:1. Wykonanie 70 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych stanowiących własność lub współwłasność Gminy Lublin, będących w użytkowaniu wieczystym osób prawnych i/lub osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, położonych na terenie miasta Lublin, zwanych w dalszej części przedmiotem umowy – w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów.
2. Każdy z operatów szacunkowych powinien zawierać dokumentację fotograficzną przedmiotu zlecenia.
3. Operaty szacunkowe powinny być sporządzone zgodnie z wymaganiami jakościowymi wynikającymi z:
- przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami
(Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.), a w szczególności art. 175 ust. 1 na podstawie którego rzeczoznawca majątkowy jest zobowiązany do wykonywania czynności zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów prawa, ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności oraz z zasadami etyki zawodowej, kierując się zasadą bezstronności w wycenie nieruchomości,
- przepisów Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 5 września 2023 r. w sprawie wyceny nieruchomości (Dz. U. z 2023 r. poz. 1832).
4.2.1.4. Każdy operat szacunkowy zostanie sporządzony w wersji papierowej w 2 egzemplarzach dla Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 34867,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II:1. Wykonanie 20 operatów szacunkowych określających wartość niezabudowanych nieruchomości gruntowych, położonych na terenie miasta Lublin, stanowiących własność lub współwłasność:
- Gminy Lublin – w celu sprzedaży, zamiany lub darowizny,
- osób fizycznych i/lub osób prawnych – w celu zakupu lub zamiany przez Gminę Lublin.
2.Każdy z operatów szacunkowych powinien zawierać dokumentację fotograficzną przedmiotu zlecenia.
3. Operaty szacunkowe powinny być sporządzone zgodnie z wymaganiami jakościowymi wynikającymi z:
1) przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.), a w szczególności art. 175 ust. 1 na podstawie którego rzeczoznawca majątkowy jest zobowiązany do wykonywania czynności zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów prawa, ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności oraz z zasadami etyki zawodowej, kierując się zasadą bezstronności w wycenie nieruchomości,
2) przepisów Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 5 września 2023 r. w sprawie wyceny nieruchomości (Dz. U. z 2023 r. poz. 1832).
4. Każdy operat szacunkowy zostanie sporządzony w wersji papierowej w 1 egzemplarzu dla Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 9962,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III:1. Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości stanowiącej własność Gminy Lublin, oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 6/8 (obr. 7, ark. 3) o powierzchni 0.1358 ha, położonej w Lublinie przy ul. Bolesława Prusa 8, w tym budynku stacji obsługi pojazdów o powierzchni zabudowy 1 471 m² (zgodnie z informacją z kartoteki budynków), znajdującego się w części na ww. działce nr 6/8 (obr. 7, ark. 3), zaś w części na nieruchomości stanowiącej własność Gminy Lublin, będącej w użytkowaniu wieczystym osoby prawnej, oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 16/17 (obr. 7, ark. 3) o powierzchni 1.7296 ha, położonej w Lublinie przy ul. Bolesława Prusa 8 – w celu realizacji przez właściciela gruntu roszczenia wynikającego z art. 231 § 2 kodeksu cywilnego.
2. Operat szacunkowy powinien:
1) określać odrębnie wartość działki i wartość budynku, o których mowa w pkt. 1,
2) zawierać dokumentację fotograficzną przedmiotu zamówienia.
3. Operat szacunkowy powinien być sporządzony zgodnie z wymaganiami jakościowymi wynikającymi z:
1) przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami
(Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.), a w szczególności art. 175 ust. 1 na podstawie którego rzeczoznawca majątkowy jest zobowiązany do wykonywania czynności zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów prawa, ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności oraz z zasadami etyki zawodowej, kierując się zasadą bezstronności w wycenie nieruchomości,
2) przepisów Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 5 września 2023 r. w sprawie wyceny nieruchomości (Dz. U. z 2023 r. poz. 1832).
4. Operat szacunkowy zostanie sporządzony w wersji papierowej w 1 egzemplarzu dla Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 5719,51 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV:1. Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości stanowiącej własność Gminy Lublin, oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 109 (obr. 19, ark. 7) o powierzchni 0.0581 ha, położonej w Lublinie przy ul. Majdan Tatarski 7a (zgodnie z informacją z rejestru gruntów), w tym budynku mieszkalnego jednorodzinnego o powierzchni zabudowy 135 m² (zgodnie z informacją z kartoteki budynków), drewnianej komórki niefigurującej w ewidencji gruntów i budynków oraz budowli, w tym murowanego kanału (po zdemontowanym garażu) – w celu sprzedaży.
2. Operat szacunkowy powinien:
1) określać odrębnie wartość działki, każdego budynku oraz każdej budowli, o których mowa w pkt. 1,
2) zawierać dokumentację fotograficzną przedmiotu zamówienia.
3. Operat szacunkowy powinien być sporządzony zgodnie z wymaganiami jakościowymi wynikającymi z:
1) przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami
(Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.), a w szczególności art. 175 ust. 1 na podstawie którego rzeczoznawca majątkowy jest zobowiązany do wykonywania czynności zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów prawa, ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności oraz z zasadami etyki zawodowej, kierując się zasadą bezstronności w wycenie nieruchomości,
2) przepisów Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 5 września 2023 r. w sprawie wyceny nieruchomości (Dz. U. z 2023 r. poz. 1832).
4. Operat szacunkowy zostanie sporządzony w wersji papierowej w 1 egzemplarzu dla Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 981,71 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V:1. Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość budynku mieszkalnego wielorodzinnego o powierzchni zabudowy 53 m², który posiada 3 kondygnacje nadziemne i 1 kondygnację podziemną (zgodnie z informacją z kartoteki budynków), znajdującego się na nieruchomości stanowiącej własność Gminy Lublin, oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 11/2 (obr. 34, ark. 2) o powierzchni 0.0053 ha, położonej w Lublinie przy ul. Olejnej 14 (zgodnie z informacją z rejestru gruntów) – w celu ujęcia budynku w ewidencji środków trwałych Gminy Lublin.
2. Operat szacunkowy powinien zawierać dokumentację fotograficzną przedmiotu zamówienia.
3. Operat szacunkowy powinien być sporządzony zgodnie z wymaganiami jakościowymi wynikającymi z:
1) przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.), a w szczególności art. 175 ust. 1 na podstawie którego rzeczoznawca majątkowy jest zobowiązany do wykonywania czynności zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów prawa, ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności oraz z zasadami etyki zawodowej, kierując się zasadą bezstronności w wycenie nieruchomości,
2) przepisów Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 5 września 2023 r. w sprawie wyceny nieruchomości (Dz. U. z 2023 r. poz. 1832).
4. Operat szacunkowy zostanie sporządzony w wersji papierowej w 1 egzemplarzu dla Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 1561,79 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI1.Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość:
1) budynku mieszkalnego wielorodzinnego o powierzchni zabudowy 230 m², który posiada 2 kondygnacje nadziemne i 1 kondygnację podziemną (zgodnie z informacją z kartoteki budynków),
2) budynku gospodarczego o powierzchni zabudowy 54 m², który posiada
1 kondygnację nadziemną i 1 kondygnację podziemną (zgodnie z informacją
z kartoteki budynków),
3) budowli (utwardzenie gruntu), znajdujących się na nieruchomości stanowiącej własność Gminy Lublin, oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 32/2 (obr. 22, ark. 3) o powierzchni 0.0969 ha, położonej w Lublinie przy ul. Władysława Kunickiego 16 (zgodnie z informacją z rejestru gruntów) – w celu ujęcia budynków i budowli w ewidencji środków trwałych Gminy Lublin.
2. Operat szacunkowy powinien:
1) określać oddzielnie wartość każdego budynku oraz każdej budowli, o których mowa w pkt. 1. ppkt 1 – 3),
2) zawierać dokumentację fotograficzną przedmiotu zamówienia.
3. Operat szacunkowy powinien być sporządzony zgodnie z wymaganiami jakościowymi wynikającymi z:
1) przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami
(Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.), a w szczególności art. 175 ust. 1 na podstawie którego rzeczoznawca majątkowy jest zobowiązany do wykonywania czynności zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów prawa, ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności oraz z zasadami etyki zawodowej, kierując się zasadą bezstronności w wycenie nieruchomości,
2) przepisów Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 5 września 2023 r. w sprawie wyceny nieruchomości (Dz. U. z 2023 r. poz. 1832).
4. Operat szacunkowy zostanie sporządzony w wersji papierowej w 1 egzemplarzu dla Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 2141,67 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII:1. Wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość lokalu mieszkalnego nr 9 o powierzchni użytkowej 44,66 m² oraz pomieszczenia przynależnego o powierzchni 4,87 m² (zgodnie z informacją z rejestru lokali) wraz z udziałem w częściach budynku i urządzeniach niesłużących do wyłącznego użytku właścicieli poszczególnych lokali, stanowiącego własność Gminy Lublin, znajdującego się w budynku zlokalizowanym na nieruchomości stanowiącej współwłasność Gminy Lublin i osób fizycznych, oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 19 (obr. 36, ark. 6) o powierzchni 0.0457 ha, położonej w Lublinie przy ul. Fryderyka Chopina 37 (zgodnie z informacją z rejestru gruntów) – w celu ujęcia lokalu w ewidencji środków trwałych Gminy Lublin.
2. Operat szacunkowy powinien zawierać dokumentację fotograficzną przedmiotu zamówienia.
3. Operat szacunkowy powinien być sporządzony zgodnie z wymaganiami jakościowymi wynikającymi z:
1) przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami
(Dz. U. z 2023 r. poz. 344 z późn. zm.), a w szczególności art. 175 ust. 1 na podstawie którego rzeczoznawca majątkowy jest zobowiązany do wykonywania czynności zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów prawa, ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności oraz z zasadami etyki zawodowej, kierując się zasadą bezstronności w wycenie nieruchomości,
2) przepisów Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 5 września 2023 r. w sprawie wyceny nieruchomości (Dz. U. z 2023 r. poz. 1832).
4. Operat szacunkowy zostanie sporządzony w wersji papierowej w 1 egzemplarzu dla Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 433,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Żak Obsługa Rynku Nieruchomości
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060130523
7.3.3) Ulica: Chopina 8/15
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-026
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIOTR ŻAK OBSŁUGA RYNKU NIERUCHOMOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
PIOTR ŻAK OBSŁUGA RYNKU NIERUCHOMOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Żak Obsługa Rynku Nieruchomości
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060130523
7.3.3) Ulica: Chopina 8/15
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-026
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIOTR ŻAK OBSŁUGA RYNKU NIERUCHOMOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
PIOTR ŻAK OBSŁUGA RYNKU NIERUCHOMOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6999,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6999,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bartłomiej Jabłoński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366797288
7.3.3) Ulica: Kwiatowa 2/1
7.3.4) Miejscowość: Zawichost
7.3.5) Kod pocztowy: 27-630
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO SADOWNICZE BARTŁOMIEJ JABŁOŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO SADOWNICZE BARTŁOMIEJ JABŁOŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6999,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1999,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1999,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bartłomiej Jabłoński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366797288
7.3.3) Ulica: Kwiatowa 2/1
7.3.4) Miejscowość: Zawichost
7.3.5) Kod pocztowy: 27-630
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO SADOWNICZE BARTŁOMIEJ JABŁOŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO SADOWNICZE BARTŁOMIEJ JABŁOŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1999,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1999,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1999,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bartłomiej Jabłoński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366797288
7.3.3) Ulica: Kwiatowa 2/1
7.3.4) Miejscowość: Zawichost
7.3.5) Kod pocztowy: 27-630
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO SADOWNICZE BARTŁOMIEJ JABŁOŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO SADOWNICZE BARTŁOMIEJ JABŁOŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1999,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1999,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1999,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bartłomiej Jabłoński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366797288
7.3.3) Ulica: ul. Kwiatowa 2/1
7.3.4) Miejscowość: Zawichost
7.3.5) Kod pocztowy: 27-630
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO SADOWNICZE BARTŁOMIEJ JABŁOŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO SADOWNICZE BARTŁOMIEJ JABŁOŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1999,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 899,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 899,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bartłomiej Jabłoński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366797288
7.3.3) Ulica: Kwiatowa 2/1
7.3.4) Miejscowość: Zawichost
7.3.5) Kod pocztowy: 27-630
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO SADOWNICZE BARTŁOMIEJ JABŁOŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO SADOWNICZE BARTŁOMIEJ JABŁOŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 899,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Modernizacja systemów zabezpieczeń w obiektach podległych KWP w Lublinie
- Usługa gospodarowania odpadami komunalnymi segregowanymi i niesegregowanymi (zmieszanymi) z obiektów niemieszkalnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na terenie Lublina
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla remontu budynku Sądu Okręgowego w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 47
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek i oprogramowania na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie robotyka w Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych(..)
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji "Forum Opiekunów Kół Naukowych - Współpraca, rozwój, inspiracja" realizowanej przez Politechnikę Lubelską.
- Dostawa oprogramowania do analiz statystycznych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sporządzenia operatów szac. określających wart. prawa własności nieruch. położonych w Radomiu przy ulicy: Słowackiego, Królowej Jadwigi, Wernera, Holszańskiej, Beliny - Prażmowskiego, Miodowej
- Wykonanie operatów szacunkowych do celów ustalenia odszkodowań za nieruchomości które stały się z mocy prawa własnością jednostek samorządu terytorialnego z przeznaczeniem pod drogi
- Pełnienie funkcji biegłego na potrzeby postępowań prowadzonych w Departamencie Ochrony Środowiska, Ekologii i Opłat Środowiskowych
- Wycena nieruchomości zabudowanej obręb Pomorzowice, gmina Głubczyce, pow. głubczycki, dz. nr 80/2 o pow. 0,40ha
- Wykonanie operatów szacunkowych oraz świadectw charakterystyki energetycznej - część III (18 zadań)
- "Usługi wycen nieruchomości położonych na terenie województwa pomorskiego w II półroczu 2025 roku"
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.