eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockSukcesywna dostawa oleju opa³owego do kot³owni w zachodniej czê¶ci budynku Szko³y Podstawowej nr 5 im. W³adys³awa Broniewskiego w P³ocku (kot³ownia ul. Cicha 12A) w sezonie 2024/2025



Og³oszenie z dnia 2024-09-17

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do kot³owni w zachodniej czê¶ci budynku Szko³y Podstawowej nr 5 im. W³adys³awa Broniewskiego w P³ocku (kot³ownia ul. Cicha 12A) w sezonie 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Agencja Rewitalizacji Starówki ARS Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610993612

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Stary Rynek 5/6a

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ars@ars.plock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ars.plock.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do kot³owni w zachodniej czê¶ci budynku Szko³y Podstawowej nr 5 im. W³adys³awa Broniewskiego w P³ocku (kot³ownia ul. Cicha 12A) w sezonie 2024/2025

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cc26cc7d-2ef1-4ffc-92bf-4ec7fa903ffa

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00502792

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cc26cc7d-2ef1-4ffc-92bf-4ec7fa903ffa

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê
Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia,
Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres
e-mail: przetargi@ars.plock.pl (nie dotyczy sk³adania ofert)

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/ oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3) Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce
tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
4) Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta "Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ, dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
5) Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
6) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy
do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych
jako za³±czniki do jednego formularza).
7) Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
8) W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/ w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
9) Forma dokumentów zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 43/2794/Z/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa oleju opa³owego do kot³owni w zachodniej czê¶ci budynku Szko³y Podstawowej nr 5 im. W³adys³awa Broniewskiego w P³ocku (kot³ownia ul. Cicha 12A ) w sezonie 2024/2025 w ilo¶ci oko³o 35 000l.
Istnieje mo¿liwo¶æ zwiêkszenia lub zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, nie wiêcej ni¿ o 30 %.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zamieszczony w Rozdziale IV SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy spe³niaj±cy warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp tj.:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym (Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie)
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
opis sposobu dokonania oceny spe³nienia tego warunku:
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: posiada aktualn± koncesj± Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami objêtymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r., poz. 266).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie);
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na wezwanie zamawiaj±cego wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty:
1) O¶wiadczenie Wykonawcy zgodnie z Za³±cznikiem nr 4 do SWZ o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w Rozdziale VII niniejszej SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Na wezwanie zamawiaj±cego wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty:
1) aktualn± koncesjê Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami objêtymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z zapisami SWZ
Oferta wspólna:
1) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Oferta wspólna musi spe³niaæ wymagania:
a) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1.1.) Rozdzia³u VIII SWZ sk³ada:
- ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu lub,
- pe³nomocnik w imieniu ka¿dego z wykonawców osobno.
b) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1.2.) Rozdzia³u VIII SWZ sk³ada:
- ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu) lub
- pe³nomocnik w imieniu ka¿dego z Wykonawców na osobnym formularzu.
3) Do oferty wspólnej Wykonawcy do³±czaj± o¶wiadczenie – Za³±cznik nr 3.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Dzia³em II SWZ Projektowanymi postanowieniami umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-25 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty sk³ada siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-25 11:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-24

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Szczegó³owe informacje dotycz±ce postêpowania zawarte s± w Specyfikacji Warunków Zamówienia udostêpnionej na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.