eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówRemont sanitariatu z zapleczem na parterze budynku szkoły Zespołu Szkół Mechanicznych Nr 2, al. Skrzyneckiego 12 w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2024-09-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sanitariatu z zapleczem na parterze budynku szkoły Zespołu Szkół Mechanicznych Nr 2, al. Skrzyneckiego 12 w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ MECHANICZNYCH NR 2 IM. KAZIMIERZA GÓRSKIEGO W KRAKOWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Szkół Mechanicznych nr 2 im. Kazimierza Górskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000179890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja gen. Jana Skrzyneckiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-363

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsm2@mjo.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm2krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-20008349-f21d-4d48-ac8c-5fe8add470d9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sanitariatu z zapleczem na parterze budynku szkoły Zespołu Szkół Mechanicznych Nr 2, al. Skrzyneckiego 12 w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20008349-f21d-4d48-ac8c-5fe8add470d9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00502804

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00228895/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont sanitariatu z zapleczem na parterze budynku szkoły

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P/03/2024/ZSM2

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 81038,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi remont sanitariatu z zapleczem na parterze budynku szkoły Zespołu Szkół Mechanicznych Nr 2 przy al. Skrzyneckiego 12 w Krakowie.
Zakres robót obejmuje: rozbiórkę murów i okładzin kamiennych, układanie murów na zaprawie cementowej, rozebranie ręczne. Wykucie z muru, ościeżnic stalowych lub krat okiennych. Wykucie otworów w ścianach z cegieł dla otworów drzwiowych i okiennych. Wymianie płytek okładzinowych ściennych położonych na kleju. Ułożenie nadproży. Uzupełnienie ścianek z cegieł lub zamurowanie otworów w ściankach. Wykonanie posadzek samopoziomujących. Wykonanie ścianek działowych GR gipsowo-kartonowe na rusztach metalowych. Obudowie elementów konstrukcji i słupów płytami gipsowo-kartonowymi . wykonanie posadzki z płytek ceramicznych podłogowych, wykonanie cokolików, licowanie ścian płytkami na klej. Obsadzenie ościeżnic stalowych i drzwi. Wykonanie izolacji przy użyciu powłok uszczelniających.
Przygotowaniu ścian pod malowanie. Naprawie istniejących tynków wewnętrznych, z zeskrobaniem farby. Zagruntowaniu i malowaniu ścian i sufitów. Malowaniu drzwi, parapetów, grzejników, krat okiennych. Wykonanie instalacji elektrycznej zgodnie z nowym układem pomieszczeń.
Demontaż armatury i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, baterii wannowych lub umywalkowych, demontaż przewodów kanalizacyjnych z rur kamionkowych, i stalowych, Wykonanie instalacji kanalizacyjnej z PVC, wykonanie wentylacji mechanicznej w pom. prysznica, malowanie farbą olejną elementów metalowych i grzejników radiatorowych. Wykonanie białego montażu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta. Cena oferty o najkorzystniejszym bilansie kryteriów oceny ofert przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 100.000,00 zł brutto. Jednocześnie Zamawiający, po dokonaniu czynności sprawdzających stwierdził, że nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, dlatego postępowanie należy unieważnić.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119679,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119679,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119679,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.