Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00405068/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
- 2024/BZP 00438017/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-31
- 2024/BZP 00448108/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej i modernizacja obiektów Gminy Wiśniowa.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiśniowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351556286
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiśniowa
1.5.2.) Miejscowość: Wiśniowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-412
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wisniowa.malopolska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wisniowa.malopolska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wisniowa-malopolska.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej i modernizacja obiektów Gminy Wiśniowa.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2dfc5dfa-101f-48cc-a791-5213098f218e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00502876
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00578965/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Poprawa efektywności energetycznej i modernizacja obiektów Gminy Wiśniowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405068
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IDZ.271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7910078,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pierwsza część zamówienia pn.: „Poprawa efektywności energetycznej budynku komunalnego Dom Nauczyciela w Wiśniowej.”Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
1. Wykonanie prac przygotowawczych.
2. Wymiana stolarki.
3. Hydroizolacja i ocieplenie ścian fundamentowych.
4. Ocieplenie ścian zewnętrzych i stropodachu.
5. Remont balkonów.
6. Remont ogrodzenia.
7. Remont wiaty śmietnikowej.
8. Wykonanie prac porządkowych.
9. Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej i CO.
10. Wymiana i doposażenie grzejników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261320-3 - Kładzenie rynien
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 890818,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Druga część zamówienia pn.: Montaż instalacji fotowoltaicznej Urzędu Gminy Wiśniowa.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
1. Posadowienie paneli fotowoltaicznych na dachu.
2. Montaż linii kablowych.
3. Montaż tablic rozdzielczych i inwertera.
4. Montaż systemu PPOŻ instalacji fotowoltaicznej.
5. Wykonanie dokumentacji odbiorowej oraz pomiarów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
31712331-9 - Fotoogniwa
4.5.5.) Wartość części: 92790,99 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Trzecia część zamówienia pn.: „Poprawa efektywności energetycznej Nowego Ośrodka Zdrowiaw Wiśniowej.”
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
1.Wykonanie ocieplenia cokołu.
2. Wykonanie ocieplenia ścian parteru, pierwszego piętra oraz ścian poddasza.
3. Wykonanie remontu szachtów.
4. Wymiana rynien i spustów.
5. Wykonanie odgromu.
6. Wykonanie robót brukarskich.
7. Wykonanie podkonstrukcji reklam.
8. Wykonanie pozostałych robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261320-3 - Kładzenie rynien
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
4.5.5.) Wartość części: 316446,91 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czwarta część zamówienia pn.: „Poprawa efektywności energetycznej szkoły podstawowej w Węglówce.”Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
1. Wykonanie prac przygotowawczych.
2. Modernizacja systemu ogrzewania.
3. Wymiana stolarki.
4. Termomodernizacja i hydroizolacja ścian fundamentowych.
5. Ocieplenie ścian zewnętrznych (szkoła wraz z salą gimnastyczną).
6. Ocieplenie stropodachu sali gimnastycznej.
7. Ocieplenie poddasza szkoły.
8. Wykonanie prac porządkowych.
9. Prace remontowe kotłowni.
10. Remont instalacji wod-kan.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261320-3 - Kładzenie rynien
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 1831074,93 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Piąta część zamówienia pn.: „Poprawa infrastruktury sportowej przy boisku sportowym w Poznachowicach Dolnych.”Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
1. Wykonanie robót budowlanych wykończeniowych.
2. Wykonanie robót budowlanych elektrycznych.
3. Dostawa i montaż stalowych schodów zewnętrznych.
4. Wykonanie muru oporowego.
5. Wykonanie robót ziemnych.
6. Wykonanie utwardzenia terenu z kostki brukowej.
7. Wykonanie utwardzenia terenu z nawierzchni asfaltowej.
8. Wykonanie ogrodzenia z murkiem ogrodzeniowym.
9. Wykonanie otwartego rowu.
10. Wykonanie kanalizacji sanitarnej.
11. Zagospodarowanie terenów zielonych.
12. Wykonanie robót mających na celui poszerzenie istniejących drzwi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 572511,10 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szósta część zamówienia pn.: „Modernizacja pokrycia dachowego w szkole w Lipniku.”Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
1. Wykonanie robót rozbiórkowych.
2. Wykonianie robót pokrywczych.
3. Dostawa i montaż barier śniegowych.
4. Dostawa i montaż wyłazu dachowego.
5. Wykonanie remontu gzymsu.
6. Wykonanie instalacji odgromowej.
7. Dostawa i montaż rynien i spustów.
8. Roboty remontowe kominów i przewodów wentylacyjnych.
9. Wykonanie robót dodatkowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261320-3 - Kładzenie rynien
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
4.5.5.) Wartość części: 323143,90 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Siódma część zamówienia pn.: „Poprawa efektywności energetycznej i modernizacja szkoły w Wiśniowej.”Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
1. Prace przygotowawcze.
2. Wykonanie utwardzenia terenu wzdłuż szkoły.
3. Remont terenu utwardzonego przy wjeździe.
4. Remont placu wewnętrznego – strona zachodnia.
6. Wykonanie prac wykończeniowych i porządkowych.
7. Remont instalacji wodnej.
8. Remont instalacji kanalizacyjnej.
9. Posadowienie paneli fotowoltaicznych na dachu.
10. Wykonanie linii kablowych.
11. Dostawa i montaż magazynów energii oraz inwertera.
12. Wykonanie dokumentacji odbiorowej wraz z pomiarami.
13. Renont instalacji elektrycznych wewnątrz budynku.
14. Renont instalacji elektrycznych na zewnątrz budynku.
15. Remont pomieszczeń w piwnicy
16. Remont pomieszczeń na poz. 0 parter.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
31712331-9 - Fotoogniwa
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45262700-8 - Przebudowa budynków
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 3883292,38 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z brzmieniem art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Po analizie sytuacji budżetowej oraz braku środków finansowych na realizację pierwszej części zamówienia za kwotę przedstawioną w najkorzystniejszej ofercie, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowej pierwszej części zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51896,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 217417,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51896,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skorut Systemy Solarne Sp z o.o., ul. Wybickiego 71, 32-400 Myślenice
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811460678
7.3.3) Ulica: ul. Wybickiego 71
7.3.4) Miejscowość: Myślenice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51896,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 376113,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 527651,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 386945,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA MAL-MAJSTER ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE, NOWAK STANISŁAW, Jurków 188, 34-643 Jurków
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371048588
7.3.4) Miejscowość: Jurków 188
7.3.5) Kod pocztowy: 34-643
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SKORUT SYSTEMY SOLARNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SKORUT SYSTEMY SOLARNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 386945,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2380050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3575192,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2380050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kazimierz Michalik - KAZBUD , Cieniawa 228, 33-333 Ptaszkowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381378614
7.3.4) Miejscowość: Cieniawa 228
7.3.5) Kod pocztowy: 33-333
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Nowak Stanisław Firma "MAL-MAJSTER" Roboty Ogólnobudowlane
jakie przetargi wygrała firma
Nowak Stanisław Firma "MAL-MAJSTER" Roboty Ogólnobudowlane
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2380050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 761370,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1207241,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 761370,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Handel - Produkcja - Usługi EXPORT-IMPORT Czesław Bednarczyk, Wiśniowa 422, 32-412 Wiśniowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6810009349
7.3.4) Miejscowość: Wiśniowa 422
7.3.5) Kod pocztowy: 32-412
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kazimierz Michalik - "KAZBUD "
jakie przetargi wygrała firma
Kazimierz Michalik - "KAZBUD "
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 761370,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 483333,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 615536,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 483333,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leszek Dyrda Firma Handlowo - Usługowa, Pcim 755, 32-432 Pcim
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811809922
7.3.4) Miejscowość: Pcim 755
7.3.5) Kod pocztowy: 32-432
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE CZESŁAW BEDNARCZYK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE CZESŁAW BEDNARCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 483333,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4274787,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6426889,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4274787,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych DUDA Grażyna DUDA, Łostówka 121, 34-730 Mszana Dolna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351052693
7.3.4) Miejscowość: Łostówka 121
7.3.5) Kod pocztowy: 34-730
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Leszek Dyrda Firma Handlowo - Usługowa
jakie przetargi wygrała firma
Leszek Dyrda Firma Handlowo - Usługowa
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4274787,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.