eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nag³owiceSukcesywne dostawy materia³ów opa³owych dla budynków u¿yteczno¶ci publicznej na terenie Gminy Nag³owice



Og³oszenie z dnia 2024-09-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy materia³ów opa³owych dla budynków u¿yteczno¶ci publicznej na terenie Gminy Nag³owice

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Nag³owice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010398

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Miko³aja Reja 9

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nag³owice

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-362

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@naglowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.naglowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy materia³ów opa³owych dla budynków u¿yteczno¶ci publicznej na terenie Gminy Nag³owice

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-418a9bf7-aafd-44af-8cb9-615771390e18

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00502906

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00022091/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 Sukcesywne dostawy materia³ów opa³owych dla budynków u¿yteczno¶ci publicznej na terenie Gminy Nag³owice

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://naglowice.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://naglowice.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w niniejszym postêpowaniu, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, odbywa siê w jêzyku polskim, przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Portalu oraz poczty elektronicznej.
2.W niniejszym postêpowaniu ofertê oraz o¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdz. VII pkt. 1 niniejszej SWZ, sk³ada siê - pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby b±d¼ osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy - za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://naglowice.ezamawiajacy.pl
3.Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne ewentualne dokumenty i o¶wiadczenia o których mowa w SWZ w szczególno¶ci w rozdz. VIII.1. i VIII.2 sk³ada siê w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby b±d¼ osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby b±d¼ osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy – za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://naglowice.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja” lub na adres e-mail: gmina@naglowice.pl
4.Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne ewentualne dokumenty i o¶wiadczenia o których mowa w SWZ w szczególno¶ci w rozdz. VIII.1. i VIII.2, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu.
5.Ogólne zasady korzystania z Platformy
1) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy na Platformie https://naglowice.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta.
3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê.
4) Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”.
6.Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej Przez opcjê „zadaj pytanie lub przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja”: w celu zadania pytania Zamawiaj±cemu, Wykonawca klika w klawisz ZADAJ PYTANIE. Zamawiaj±cy udzieli wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
7.Tre¶æ zapytañ wraz z wyja¶nieniami Zamawiaj±cy udostêpnia na stronie internetowej postêpowania.
9.Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
10.Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie tj.:
1) Pod³±czenie do Internetu: min 512 Kb/s na komputer
2) Komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): a). Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Nag³owice ul. Miko³aja Reja 9,28-362 Nag³owice reprezentowana przez Wójta Gminy , tel. 041 38 145-67 fax. 041 145-67 , email: gmina@naglowice.pl
b) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Nag³owice, ul. Miko³aja Reja 9, 28-362 Nag³owice jest Pan Sylwester Cie¶la ul. Ko¶ciuszki 11/110, 25-310 Kielce, który jest dostêpny pod adresem e-mail: mail: iod@czi24.pl
c). Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn:
"Sukcesywne dostawy materia³ów opa³owych dla budynków u¿yteczno¶ci publicznej na terenie Gminy Nag³owice"
d). odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z pó¼n. zm.);
e). Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata – przez okres wymagany przepisami prawa.;
f). obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy pzp, zwi±zanym
z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy pzp;
g). w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h). posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
(Uwaga: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników)
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
(Uwaga: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego)
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
i). nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± "Sukcesywne dostawy materia³ów opa³owych dla budynków u¿yteczno¶ci publicznej na terenie Gminy Nag³owice"

2. Przedmiotem zamówienia zosta³ podzielony na 3 czê¶ci dostaw materia³ów opa³owych.
• Czê¶æ 1- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego typu lekkiego dla potrzeb Zespo³u Placówek O¶wiatowych w Nag³owicach
• Czê¶æ 2- Sukcesywne dostawy wêgla wraz z roz³adunkiem dla obiektów
zarz±dzanych przez Gminê Nag³owice oraz jednostek organizacyjnych gminy.
• Czê¶æ 3- Sukcesywne dostawy pelletu wraz z roz³adunkiem dla obiektów
zarz±dzanych przez Gminê Nag³owice

3. Punkty odbioru opa³u wymieniono poni¿ej:

1) Budynek Urzêdu Gminy ul. Miko³aja Reja 9, Nag³owice
2) Budynek Gminny ul. ¦w. Floriana 3, Nag³owice
3) O¶rodek Zdrowia w Desznie, Deszno 74
4) O¶rodek Zdrowia w Nag³owicach ul. Parkowa 2,
5) Gminny O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w Nag³owicach, ul. M. Reja 5; Nag³owice
6) Budynek mieszkañ socjalnych w Trzciñcu 59, 59a
7) Zespó³ Placówek O¶wiatowych Warzyn Pierwszy 95
8) Zespó³ Placówek O¶wiatowych w Nag³owicach, ul. Miko³aja Reja 40; Nag³owice

4. Planowana ³±czna ilo¶æ opa³u:
a) Wêgiel kamienny EKOGROSZEK - do 30 ton
b) Wêgiel Kamienny kostka - do 3 ton
c) Pellet- do 80 ton
d) olej opa³owy - do 65 000 litrów

5. Dostarczony opa³ musi odpowiadaæ nastêpuj±cym parametrom jako¶ciowym:
5.1 Olej opa³owy
- jednorazowa wielko¶æ dostawy do 10 000 litrów,
- ³±czna sumaryczna wielko¶æ dostaw do 60 000 litrów
- roz³adunek paliwa bêdzie odbywaæ siê z autocysterny przy zastosowaniu pompy,
- dostarczona ilo¶æ paliwa fakturowana bêdzie w temperaturze rzeczywistej w litrach oraz dopuszcza siê mierzenie ilo¶ci sprzedawanego oleju opa³owego w temperaturze referencyjnej 15°C i na tej podstawie wystawianie faktur
- dostawa oleju opa³owego odbywaæ siê bêdzie ¶rodkami transportu Wykonawcy i na jego koszt,
- koszty transportu i ubezpieczania transportu do Zamawiaj±cego ponosi Wykonawca
- olej opa³owy musi spe³niaæ wszelkie wymagania w/g PN-C 96024/2011 oraz wymagania
w/g Rozporz±dzenia Ministra Finansów z 28 listopada 2022r w sprawie znakowania
i barwienia wyrobów energetycznych / Dz. U.2022 poz. 2633/.
Zakup oleju opa³owego lekkiego dokonywany bêdzie po cenie obowi±zuj±cej w dniu tankowania zgodnie ze stron± internetow± producenta powiêkszony o sta³± mar¿ê lub pomniejszony o sta³y upust,
Wykonawca do ka¿dej dostawy oleju opa³owego lekkiego ma obowi±zek dostarczyæ wydruk
ze strony internetowej producenta potwierdzaj±cy cenê w dniu sprzeda¿y oraz kopiê ¶wiadectwa jako¶ci dostarczonego materia³u grzewczego.
Wykonawca gwarantuje, ¿e sprzedawane materia³y opa³owe spe³nia³y bêd± wymogi jako¶ciowe okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015r w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. z 2015r poz. 1680), Rozporz±dzeniu Ministra Klimatu z dnia 22 kwietnia 2020r zmieniaj±ce rozporz±dzenie
w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz.U. 2024 poz. 1018) i wymogi okre¶lone w normach PN-EN590:2009
Cenê producenta oleju opa³owego typu lekkiego do wyceny nale¿y przyj±æ z dnia 23-09-2024r


7. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilo¶ci zamawianego opa³u w stosunku do warto¶ci szacunkowych, dostosowuj±c je do rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego. Oznacza to, ¿e podana ilo¶æ nie stanowi ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie bêdzie podstaw± do zg³aszania roszczeñ z tytu³u niezrealizowanych dostaw (dotyczy wszystkich czê¶ci).
Dostawa materia³u opa³owego do Zamawiaj±cego odbywaæ siê bêdzie ¶rodkami transportu Wykonawcy i na jego koszt. Koszty transportu i ubezpieczania transportu do Zamawiaj±cego ponosi Wykonawca

8. O terminach dostawy Zamawiaj±cy bêdzie zawiadamia³ Wykonawcê z dwudniowym
wyprzedzeniem telefonicznie lub mailem.
Wykonawca zobowi±zany jest uprzedziæ telefonicznie przedstawiciela Zamawiaj±cego
o dacie i godzinie dostawy danej partii towaru. Zamawiaj±cy bêdzie sk³ada³ zamówienia na dostawê w dni robocze z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Dostawy towaru odbywa³y bêd± siê w dni robocze w godz. 7.30-15.30
9. Odbiór towaru odbywaæ siê bêdzie na podstawie dowodu WZ, bezgotówkowo zawieraj±c± w szczególno¶ci dane dotycz±ce : datê dostawy, nazwê materia³u opa³owego oraz ilo¶æ
w jednostkach miary, która musi byæ potwierdzona przez osobê wyznaczon± Zamawiaj±cego do odbioru danego materia³u opa³owego
10. Je¿eli do dnia zakoñczenia realizacji dostaw w oparciu o umowê zwi±zan± z niniejszym postêpowaniem, Zamawiaj±cy nie dokona zamówienia w ilo¶ci wskazanej jako deklarowane potrzeby w formularzu, to umowa wygasa, a Dostawcy nie przys³uguj± roszczenia
o wykonanie umowy w pozosta³ym zakresie i roszczenia o zap³atê za niezrealizowan± czê¶æ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: na podstawie kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± "Sukcesywne dostawy materia³ów opa³owych dla budynków u¿yteczno¶ci publicznej na terenie Gminy Nag³owice"

2. Przedmiotem zamówienia zosta³ podzielony na 3 czê¶ci dostaw materia³ów opa³owych.
• Czê¶æ 1- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego typu lekkiego dla potrzeb Zespo³u Placówek O¶wiatowych w Nag³owicach
• Czê¶æ 2- Sukcesywne dostawy wêgla wraz z roz³adunkiem dla obiektów
zarz±dzanych przez Gminê Nag³owice oraz jednostek organizacyjnych gminy.

• Czê¶æ 3- Sukcesywne dostawy pelletu wraz z roz³adunkiem dla obiektów
zarz±dzanych przez Gminê Nag³owice


3. Punkty odbioru opa³u wymieniono poni¿ej:

1) Budynek Urzêdu Gminy ul. Miko³aja Reja 9, Nag³owice
2) Budynek Gminny ul. ¦w. Floriana 3, Nag³owice
3) O¶rodek Zdrowia w Desznie, Deszno 74
4) O¶rodek Zdrowia w Nag³owicach ul. Parkowa 2,
5) Gminny O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w Nag³owicach, ul. M. Reja 5; Nag³owice
6) Budynek mieszkañ socjalnych w Trzciñcu 59, 59a
7) Zespó³ Placówek O¶wiatowych Warzyn Pierwszy 95
8) Zespó³ Placówek O¶wiatowych w Nag³owicach, ul. Miko³aja Reja 40; Nag³owice

4. Planowana ³±czna ilo¶æ opa³u:
a) Wêgiel kamienny EKOGROSZEK - do 30 ton
b) Wêgiel Kamienny kostka - do 3 ton
c) Pellet- do 80 ton
d) olej opa³owy - do 60 000 litrów

5. Dostarczony opa³ musi odpowiadaæ nastêpuj±cym parametrom jako¶ciowym:
5.2 Wêgiel:
a) Wêgiel kamienny EKOGROSZEK - warto¶æ opa³owa min. 29000kJ/kg, zawarto¶æ siarki do 0,6%, zawarto¶æ popio³u do 5%, dopuszczalna wilgotno¶æ do 8%, granulacja 8-25 mm.
b) Wêgiel kamienny kostka, warto¶æ opa³owa min. 29000 kj/kg, zawarto¶æ siarki maks do 0.6 %, zawarto¶æ popio³u maks do 6 %, uziarnienie min. 60mm
Wraz z ka¿d± dostaw± wêgla, ekogroszku Wykonawca dostarczy certyfikaty, atesty potwierdzaj±ce jako¶æ dostarczonego opa³u. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ wa¿enia dostarczanej partii materia³u opa³owego.
6. Zamawiaj±cy informuje, ¿e minimalna jednorazowa wielko¶æ dostawy bêdzie wynosiæ 3 tony, natomiast maksymalna 10 ton (dotyczy czê¶ci 2 i 3). Roz³adunek zamawianych partii opa³u bêdzie obejmowa³ zdjêcie opa³u na podjazd we wskazanych punktach odbioru przez Wykonawcê, natomiast Zamawiaj±cy w swoim zakresie wniesie opa³ do kot³owni.

7. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilo¶ci zamawianego opa³u w stosunku do warto¶ci szacunkowych, dostosowuj±c je do rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego. Oznacza to, ¿e podana ilo¶æ nie stanowi ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie bêdzie podstaw± do zg³aszania roszczeñ z tytu³u niezrealizowanych dostaw (dotyczy wszystkich czê¶ci).
Dostawa materia³u opa³owego do Zamawiaj±cego odbywaæ siê bêdzie ¶rodkami transportu Wykonawcy i na jego koszt. Koszty transportu i ubezpieczania transportu do Zamawiaj±cego ponosi Wykonawca

8. O terminach dostawy Zamawiaj±cy bêdzie zawiadamia³ Wykonawcê z dwudniowym wyprzedzeniem telefonicznie lub mailem.
Wykonawca zobowi±zany jest uprzedziæ telefonicznie przedstawiciela Zamawiaj±cego
o dacie i godzinie dostawy danej partii towaru. Zamawiaj±cy bêdzie sk³ada³ zamówienia na dostawê w dni robocze z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Dostawy towaru odbywa³y bêd± siê w dni robocze w godz. 7.30-15.30
9. Odbiór towaru odbywaæ siê bêdzie na podstawie dowodu WZ, bezgotówkowo zawieraj±c± w szczególno¶ci dane dotycz±ce : datê dostawy, nazwê materia³u opa³owego oraz ilo¶æ
w jednostkach miary, która musi byæ potwierdzona przez osobê wyznaczon± Zamawiaj±cego do odbioru danego materia³u opa³owego
10. Je¿eli do dnia zakoñczenia realizacji dostaw w oparciu o umowê zwi±zan± z niniejszym postêpowaniem, Zamawiaj±cy nie dokona zamówienia w ilo¶ci wskazanej jako deklarowane potrzeby w formularzu, to umowa wygasa, a Dostawcy nie przys³uguj± roszczenia
o wykonanie umowy w pozosta³ym zakresie i roszczenia o zap³atê za niezrealizowan± czê¶æ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09111000-0 - Wêgiel i paliwa na bazie wêgla

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: na podstawie kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± "Sukcesywne dostawy materia³ów opa³owych dla budynków u¿yteczno¶ci publicznej na terenie Gminy Nag³owice"

2. Przedmiotem zamówienia zosta³ podzielony na 3 czê¶ci dostaw materia³ów opa³owych.
• Czê¶æ 1- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego typu lekkiego dla potrzeb Zespo³u Placówek O¶wiatowych w Nag³owicach
• Czê¶æ 2- Sukcesywne dostawy wêgla wraz z roz³adunkiem dla obiektów
zarz±dzanych przez Gminê Nag³owice oraz jednostek organizacyjnych gminy.
• Czê¶æ 3- Sukcesywne dostawy pelletu wraz z roz³adunkiem dla obiektów
zarz±dzanych przez Gminê Nag³owice

3. Punkty odbioru opa³u wymieniono poni¿ej:
1) Budynek Urzêdu Gminy ul. Miko³aja Reja 9, Nag³owice
2) Budynek Gminny ul. ¦w. Floriana 3, Nag³owice
3) O¶rodek Zdrowia w Desznie, Deszno 74
4) O¶rodek Zdrowia w Nag³owicach ul. Parkowa 2,
5) Gminny O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w Nag³owicach, ul. M. Reja 5; Nag³owice
6) Budynek mieszkañ socjalnych w Trzciñcu 59, 59a
7) Zespó³ Placówek O¶wiatowych Warzyn Pierwszy 95
8) Zespó³ Placówek O¶wiatowych w Nag³owicach, ul. Miko³aja Reja 40; Nag³owice

4. Planowana ³±czna ilo¶æ opa³u:
a) Wêgiel kamienny EKOGROSZEK - do 30 ton
b) Wêgiel Kamienny kostka - do 3 ton
c) Pellet- do 80 ton
d) olej opa³owy - do 60 000 litrów

5. Dostarczony opa³ musi odpowiadaæ nastêpuj±cym parametrom jako¶ciowym:
5.3 Pellet:
¶rednica 6±1 mm, d³ugo¶æ 3,15 - 40 mm, kaloryczno¶æ ≥ 16,5 MJ/kg, gêsto¶æ > 600 kg/m3, wilgotno¶æ ≤ 10%, odporno¶æ mechaniczna ≥ 97,5%, zawarto¶æ popio³u ≤ 0,7%, temp. topnienia popio³u ≥ 1200oC. Zamówiony pellet powinien spe³niaæ wymagania normy DIN PLUS, lub DIN PLUS EN A1 lub równowa¿nej (pellet drzewny u¿ywany dla kot³ów, pieców, palników i kominków).
Pellet musi byæ dostarczany do Zamawiaj±cego w workach o wadze 15kg lub 25 kg, ponadto worki musz± posiadaæ oznakowanie co do klasy pelletu. Zamawiaj±cy w przypadku podejrzenia niew³a¶ciwej jako¶ci pelletu zastrzega sobie prawo oddania próbki pelletu do laboratorium celem sprawdzenia jego zgodno¶ci co do wymaganej jako¶ci na koszt Wykonawcy. Je¿eli pellet nie bêdzie spe³nia³ wymagañ opisanych powy¿ej Zamawiaj±cy bêdzie mia³ prawo odst±pienia od umowy z winy Wykonawcy. Ponadto je¿eli piec ulegnie uszkodzeniu w zwi±zku z niew³a¶ciw± jako¶ci± pelletu kosztami naprawy zostanie obci±¿ony Wykonawca.
Wraz z ka¿d± dostaw± pelletu Wykonawca dostarczy wymagane dokumenty, certyfikaty, atesty na dostarczony pellet, w szczególno¶ci:
1) raport z badañ laboratorium paliw i wêgli aktywnych,
2) Certyfikat DIN PLUS, lub DIN PLUS EN A1, lub równowa¿ny,

6. Zamawiaj±cy informuje, ¿e minimalna jednorazowa wielko¶æ dostawy bêdzie wynosiæ 3 tony, natomiast maksymalna 10 ton (dotyczy czê¶ci 2 i 3). Roz³adunek zamawianych partii opa³u bêdzie obejmowa³ zdjêcie opa³u na podjazd we wskazanych punktach odbioru przez Wykonawcê, natomiast Zamawiaj±cy w swoim zakresie wniesie opa³ do kot³owni.
7. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilo¶ci zamawianego opa³u w stosunku do warto¶ci szacunkowych, dostosowuj±c je do rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego. Oznacza to, ¿e podana ilo¶æ nie stanowi ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie bêdzie podstaw± do zg³aszania roszczeñ z tytu³u niezrealizowanych dostaw (dotyczy wszystkich czê¶ci).
Dostawa materia³u opa³owego do Zamawiaj±cego odbywaæ siê bêdzie ¶rodkami transportu Wykonawcy i na jego koszt. Koszty transportu i ubezpieczania transportu do Zamawiaj±cego ponosi Wykonawca

8. O terminach dostawy Zamawiaj±cy bêdzie zawiadamia³ Wykonawcê z dwudniowym wyprzedzeniem telefonicznie lub mailem.
Wykonawca zobowi±zany jest uprzedziæ telefonicznie przedstawiciela Zamawiaj±cego o dacie i godzinie dostawy danej partii towaru. Zamawiaj±cy bêdzie sk³ada³ zamówienia na dostawê w dni robocze z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Dostawy towaru odbywa³y bêd± siê w dni robocze w godz. 7.30-15.30

9. Odbiór towaru odbywaæ siê bêdzie na podstawie dowodu WZ, bezgotówkowo zawieraj±c± w szczególno¶ci dane dotycz±ce : datê dostawy, nazwê materia³u opa³owego oraz ilo¶æ
w jednostkach miary, która musi byæ potwierdzona przez osobê wyznaczon± Zamawiaj±cego do odbioru danego materia³u opa³owego

10. Je¿eli do dnia zakoñczenia realizacji dostaw w oparciu o umowê zwi±zan± z niniejszym postêpowaniem, Zamawiaj±cy nie dokona zamówienia w ilo¶ci wskazanej jako deklarowane potrzeby w formularzu, to umowa wygasa, a Dostawcy nie przys³uguj± roszczenia
o wykonanie umowy w pozosta³ym zakresie i roszczenia o zap³atê za niezrealizowan± czê¶æ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: na podstawie kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym (dot. wszystkich czê¶ci):

Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
1.2 Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów- dotyczy czê¶ci 1:
W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych: Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e posiada zawart± umowê o ¶wiadczenie us³ug dystrybucji paliwami z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego lub promesê umowy
o ¶wiadczenie us³ug dystrybucji paliwa w przypadku Wykonawców nie bêd±cych w³a¶cicielami sieci dystrybucyjnej;
Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e posiada aktualn± koncesjê wydan± przez Urz±d Regulacji Energetyki w zakresie dystrybucji paliwami objêt± niniejszym zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024r. poz. 266 t.j.) w przypadku Wykonawców bêd±cych w³a¶cicielami OSD

1.3 Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa (dot. wszystkich czê¶ci):
a) wykonawca winien wykazaæ wykonanie nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej:
• dla czê¶ci 1- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego typu lekkiego dla potrzeb Zespo³u Placówek O¶wiatowych w Nag³owicach - jednej dostawy polegaj±cej na dostarczeniu oleju opa³owego w ilo¶ci co najmniej 30 tys. litrów w ramach jednej umowy z Zamawiaj±cym.

• dla czê¶ci 2- Sukcesywne dostawy wêgla wraz z roz³adunkiem dla obiektów zarz±dzanych przez Gminê Nag³owice oraz jednostek organizacyjnych gminy- jednej dostawy polegaj±cej na dostawie wêgla (ekogroszek lub kostka) w ilo¶ci co najmniej 15 ton w ramach jednej umowy z Zamawiaj±cym

• dla czê¶ci 3- Sukcesywne dostawy pelletu wraz z roz³adunkiem dla obiektów
zarz±dzanych przez Gminê Nag³owice- jednej dostawy polegaj±cej na dostawie pelletu
w ilo¶ci co najmniej 30 ton w ramach jednej umowy z Zamawiaj±cym

1.4 Sytuacja ekonomiczna i finansowa (dot. wszystkich czê¶ci):
a) Wykonawca winien wykazaæ, i¿ jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 30 000,00 z³

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, sporz±dzony/a nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego/jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

b) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp , w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy pzp

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) dot. czê¶ci 1: Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e posiada zawart± umowê
o ¶wiadczenie us³ug dystrybucji paliwami z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego lub promesê umowy o ¶wiadczenie us³ug dystrybucji paliwa w przypadku Wykonawców nie bêd±cych w³a¶cicielami sieci dystrybucyjnej;
Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e posiada aktualn± koncesjê wydan± przez Urz±d Regulacji Energetyki w zakresie dystrybucji paliwami objêt± niniejszym zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022r. poz. 1385 z pó¼n. zm.) w przypadku Wykonawców bêd±cych w³a¶cicielami OSD

b) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 30 000,00 z³ - dotyczy ka¿dej z czê¶ci

c) wykaz dostaw spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w rozdz. V ust. 1 pkt. 1.3 SWZ dla poszczególnych czê¶ci, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotu na rzecz którego dostawy te zosta³y wykonane – sporz±dzony wg za³±cznika nr 5 do SWZ. Do przedmiotowego wykazu nale¿y do³±czyæ dowody okre¶laj±ce czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie. Dowodami,
o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Uwaga: Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, przedmiotowy wykaz winien dotyczyæ dostaw, w których wykonaniu wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Je¿eli zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy
w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie,
o którym mowa w art. 125 ust. 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5. Podmiotowe ¶rodki dowodowe dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie
6. Wykonawcy, wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu ofert, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
7. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowieñ niniejszej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany.
1) Zmiany terminu przewidzianego na zakoñczenie dostawy w przypadku wstrzymania dostawy przez Zamawiaj±cego.
2) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmiany tre¶ci umowy w skutek: wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie uda³o siê przewidzieæ na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisania umowy lub wyst±pienie, których nie zale¿y od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego; w przypadku zmian ustawowego podatku Vat

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-26 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://naglowice.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-26 11:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-25

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.