eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PostominoPrzebudowa ul. Bazyliszka w m. Rusinowo



Ogłoszenie z dnia 2022-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Bazyliszka w m. Rusinowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Postomino

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Postomino 30

1.5.2.) Miejscowość: Postomino

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-113

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@postomino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://postomino.bip.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. Bazyliszka w m. Rusinowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddaa08a5-6678-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00502986

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030823/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa ul. Bazyliszka w m. Rusinowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00445062/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2022.SS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa ul. Bazyliszka w m. Rusinowo”. Na realizację zadania Gmina Postomino uzyskała dofinansowanie w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
2. Zakres robót obejmuje rozbudowę i przebudowę drogi gminnej nr 160030Z w Rusinowie o łącznej długości ca. 0,975 km wraz z budową odcinka wodociągu, kanalizacji sanitarnej, oświetleniem ulicznym, kanałem technologicznym oraz przebudową istniejących sieci uzbrojenia terenu na działkach oznaczonych numerem geodezyjnym 14, 13/1, 17/1, 248/1, 247, 244/2, 245, 222, 227, 548/3, 548/2, 548/1 obr. Rusinowo. Aktualnie nawierzchnia przedmiotowej drogi jest utwardzona wielootworowymi płytami betonowymi (śladowo).
3. W ramach zadania należy wykonać:
1) roboty przygotowawcze w tym: wycinka drzew, usunięcie karpin oraz zakrzaczeń;
2) roboty ziemne;
3) oczyszczenie i wyprofilowanie istniejących rowów z zalegającego namułu wraz z profilowaniem skarp i usunięciem zakrzaczeń;
4) wykonanie warstw konstrukcyjnych wraz z geokompozytem o funkcji wzmacniającej i separacyjno-filtracyjnej;
5) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego;
6) wykonanie chodników i zjazdów oraz progów zwalniających zgodnie z dok. projektową;
7) odwodnienie pasa drogowego za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych na przyległy teren oraz do rowów przydrożnych;
8) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie pochodzącego z kruszenia skały litej zgodnie z przekrojami,
9) wymiana przepustów wraz z umocnieniem ścianek czołowych z prefabrykowanych elementów betonowych,
10) humusowanie i obsianie trawą poboczy,
11) budowa kanału technologicznego zgodnie z dok. projektową,
12) przebudowa/budowa sieci teletechnicznej, sieci oświetlenia drogowego zgodnie z dok. projektową,
13) budowa odcinka sieci wodociągowej o długości ca. 258 m z rur PE o śr. 90 mm wraz z przyłączami,
14) budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości ca. 233 m z rur PCV sr. 200 mm SN8 i przyłączy – zgodnie z dok. projektową,
15) wykonanie stałej organizacji ruchu,
16) regulacja włazów studzienek kanalizacyjnych i zasuw wodociągowych,
17) regulacja/zabezpieczenie punktów osnowy geodezyjnej zgodnie z warunkami przedstawionymi w dok. projektowej,
18) opracowanie projektu/ów tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
19) montaż 2 tablic informacyjnych o wymiarach 120x80 cm z płyty kompozytowej wzmocnionej blachą wraz ze stelażem stalowym zakotwionym do podłoża poprzez zabetonowanie. Treść tablicy przekazana zostanie przez Zamawiającego po podpisaniu umowy.
4. Zdemontowane wielootworowe płyty betonowe (jomb) należy poukładać na paletach i przewieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości do 5 km. Urobek należy przewieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości ca 7 km, po zakończeniu robót teren należy zniwelować i wyrównać.
5. Wykonawca przez cały okres prowadzenia robót budowlanych umożliwi przejazd pojazdów przez przebudowywany odcinek drogi; dopuszcza się czasowe wyłączenia z ruchu na przebudowywanym odcinku za zgodą Zamawiającego.
6. Pozyskane z wycinki drzewa należy pociąć w elementy długości 2,5 m oraz przewieźć na plac składowy w Korlinie tj. na odległość 9,5 km. Natomiast karpiny usunąć i zagospodarować we własnym zakresie. Dodatkowo na etapie realizacji robót należy wykonać 2 dodatkowe zjazdy do dz. nr 7/102 i 7/104 obręb Rusinowo km. 0+395 i km 0+460 strona lewa. Zjazdy o szerokości ok. 4,5 m.
7. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót budowlanych, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
8. Przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, która jest podstawą określenia ceny, w tym:
1) Projekt zagospodarowania terenu – Rozbudowy i przebudowy drogi gminnej nr 160030Z w Rusinowie wraz z budową odcinka wodociągu, kanalizacji sanitarnej, oświetleniem ulicznym, kanałem technologicznym oraz przebudową istniejących sieci uzbrojenia terenu,
2) Projekt architektoniczno-budowlany Rozbudowy i przebudowy drogi gminnej nr 160030Z w Rusinowie wraz z budową odcinka wodociągu, kanalizacji sanitarnej, oświetleniem ulicznym, kanałem technologicznym oraz przebudową istniejących sieci uzbrojenia terenu,
3) Projekt techniczny – Rozbudowy i przebudowy drogi gminnej nr 160030Z w Rusinowie branża telekomunikacyjna,
4) Projekt budowlano-wykonawczy budowy oświetlenia ulicznego w m. Rusinowo,
5) Projekt budowlano-wykonawczy rozbudowy i przebudowy drogi gminnej nr 160030Z w Rusinowie wraz z budową odcinka wodociągu, kanalizacji sanitarnej, oświetleniem ulicznym, kanałem technologicznym oraz przebudową istniejących sieci uzbrojenia terenu – branża sanitarna,
6) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (br. drogowa),
7) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (br. elektroenergetyczna),
8) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (br. sanitarna),
9) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (br. telekomunikacyjna)
10) Projekt stałej organizacji ruchu,
11) Decyzja nr 414/2021 o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej,
12) Przedmiary robót stanowiące element pomocniczy przy określeniu ceny,
13) Specyfikacja Warunków Zamówienia.
9. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące" realizacji robót, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania niezbędnych badań, w tym badanie stopnia zagęszczenia podbudowy dróg, zjazdów, próby szczelności, opinii i uzgodnień, zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, w tym koszty odtworzenia nawierzchni przylegających do przebudowywanych dróg i zjazdów, wszystkie koszty wywozu materiałów pochodzących z rozbiórki. Cena musi uwzględniać również koszty dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, a także podatek VAT.
10. Całość robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą specyfikacją warunkach.
11. Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnych z deklaracją właściwości użytkowych i kryteriami technicznymi określonymi w PN wyrobu i aprobatach technicznych.
12. Po zakończeniu budowy należy przedstawić - certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlane.
13. Zwraca się uwagę, iż przy wynagrodzeniu ryczałtowym przedmiar robót nie jest podstawą do określenia zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze pozycje mają być jedynie pomocą w kalkulacji kosztów inwestycji, wobec tego jest on jedynie dokumentem wspomagającym wycenę.
14. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu kosztorysów ofertowych wraz z kalkulacją cen jednostkowych/zestawienia rzeczowo-finansowego, które Wykonawca zobowiązany jest wypełnić zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
15. Kod CPV: 45233220-7 roboty w zakresie nawierzchni dróg.
16. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
17. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu ma jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tym samym poziomie technologicznym, wydajnościowym i funkcjonalnym zgodnie z założonym opisem przedmiotu zamówienia. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z założeniami SWZ oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji SWZ oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem.
18. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3989988,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6499320,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3989988,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROMADO-BRZEZIŃSKI SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 589 201 33 38

7.3.4) Miejscowość: Sznurki 115, Brodnica Górna

7.3.5) Kod pocztowy: 83-324

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3989988,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.