eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaModernizacja instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w pomieszczeniach archiwum w Centrali ZUS przy ul. Szamockiej 3, 5 w Warszawie, w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w pomieszczeniach archiwum w Centrali ZUS przy ul. Szamockiej 3, 5 w Warszawie, w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrala

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000017756

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szamocka 3, 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-748

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatDZP@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zus

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w pomieszczeniach archiwum w Centrali ZUS przy ul. Szamockiej 3, 5 w Warszawie, w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee45c475-12a8-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00503023

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00464638/26/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w pomieszczeniach archiwum w Centrali ZUS przy ul. Szamockiej 3, 5 w Warszawie, w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00331475

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 993200/271/83/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1251581,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w pomieszczeniach archiwum w Centrali ZUS przy ul. Szamockiej 3, 5 w Warszawie, w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj" tj:
Realizacja zadania inwestycyjnego swoim zakresem obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, STWiOR, kosztorysu inwestorskiego w wersji uproszczonej oraz wykonanie stosownych projektów oraz uzyskanie pozwoleń, uzgodnień i opinii zgodnie z odrębnymi przepisami, jeśli są wymagane prawem.
Zakresem zadania inwestycyjnego jest wykonanie rozbudowy instalacji wentylacji mechanicznej i układu nowej klimatyzacji precyzyjnej utrzymującej zadane warunki wilgotności i temperatury w pomieszczeniach archiwum zakładowego (pomieszczenie B004 i B004a) dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w budynku Centrali przy ul. Szamockiej 3, 5 w Warszawie.
Zakres zadania inwestycyjnego:
1) Część dokumentacyjna - wykonanie projektu wykonawczego, obejmującego:
a. wykonanie projektu zmian wprowadzanych w istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej,
b. wykonanie projektu zmian wprowadzanych w istniejącej instalacji ochrony przeciwpożarowej i scenariusza pożarowego,
c. wykonanie projektów architektonicznych wraz z detalami planowanych instalacji,
d. instalacja wentylacji mechanicznej (wprowadzane zmiany),
e. instalacja klimatyzacji precyzyjnej (nowa instalacja),
f. instalacja sanitarna wodna dla nawilżania i odprowadzenia skroplin z klimatyzacji precyzyjnej,
g. zmiany w instalacji SSP i scenariuszu ochrony przeciwpożarowej,
h. instalacja elektroenergetyczna (wprowadzane zmiany),
i. dokumentacja projektowa winna posiadać wszystkie uzgodnienia, w tym z rzeczoznawcą pożarowym, rzeczoznawcą ds. sanitarnych, rzeczoznawcą ds. instalacji energetycznych,
j. zmiany w opracowaniu scenariusza pożarowego – uzgodnionego z rzeczoznawcą do spraw PPOŻ oraz właścicielem obiektu jako element kluczowy będący potwierdzeniem wprowadzanych zmian na obiekcie a wynikających z zadania inwestycyjnego i zmianami wprowadzanymi w SSP,
k. opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz instrukcji eksploatacji i konserwacji, instrukcji BHP i zmienionych instrukcji PPOZ,
l. przeprowadzenie prezentacji działania systemu personelowi Zamawiającego.
Wykonawca wystąpi o wszelkie niezbędne pozwolenia, uzgodnienia i opinie, jeżeli będą wymagane.
2) Część instalacyjna obejmować będzie:
a. wykonanie nowej niezależnej instalacji klimatyzacji precyzyjnej dla potrzeb utrzymania właściwych parametrów cieplno-wilgotnościowych wraz z ich monitoringiem,
b. rozbudowę instalacji SSP,
c. rozbudowę instalacji BMS,
d. dostosowanie istniejącej infrastruktury instalacyjnej na potrzeby poprawnego funkcjonowania dostarczonego sprzętu,
e. rozbudowę istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej odpowiednio kanałami nawiewu i wywiewu zakończone anemostatami wirowymi montowanymi w suficie podwieszonym,
f. wykonanie instalacji sterowniczej nowoprojektowanych elementów systemów w instalacje istniejące obiektu.
Z chwilą wydania Dokumentacji projektowej lub jakiejkolwiek jej części, bez konieczności składania odrębnych oświadczeń i w ramach wynagrodzenia, Wykonawca przenosi na Zamawiającego zarówno własność nośników, na których Dokumentacja projektowa została utrwalona, a także autorskie prawa majątkowe do Dokumentacji projektowej na następujących polach eksploatacji:
• kopiowanie, zwielokrotnianie Dokumentacji projektowej, gromadzenie danych, w całości lub we fragmentach bez żadnych ograniczeń ilościowych za pomocą dowolnej dostępnej techniki, w tym drukarskiej, fotograficznej, zapisu magnetycznego, zapisu cyfrowego na nośnikach CD, DVD, w pamięci komputerowej, i innych, a także wszelkimi innymi technikami w zakresie uzasadnionym potrzebami Zamawiającego,
• w zakresie emisji publicznej, emisji w ramach pokazów zamkniętych, jak też poprzez telewizję, Internet i inne środki masowego przekazu,
• w zakresie obrotu oryginałem i egzemplarzami, na których utwór utrwalono, w szczególności wprowadzania ich do obrotu, użyczenia, najmu lub dzierżawy, także jako fragmentu broszur, opracowań, książek i innych publikacji w formie papierowej bądź elektronicznej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej: „PF-U”), stanowiącym Załącznik nr 13 do SWZ.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45314310-7 - Układanie kabli

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1512900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1512900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1512900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych ZETO-PROJEKT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001297410

7.3.3) Ulica: Kolejowa 20

7.3.4) Miejscowość: Bielany Wrocławskie

7.3.5) Kod pocztowy: 55-075

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

W zakresie:
a) Instalacji elektrycznych i sanitarnych:
COMFORTCLIMA Grzegorz Grzenda
ul. Mydlarska 31C,
04-690 Warszawa
NIP: 822-141-60-51, REGON: 712413030
b) BMS:
NEWMATIC RADOSŁAW MATWIEJCZUK
ul. Obywatelska 3/52,
02-409 Warszawa
NIP: 756-19-12-564, REGON: 368353696


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1512900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.