eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło"BUDOWA LĄDOWISKA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ DLA SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W JAŚLE"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„BUDOWA LĄDOWISKA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ DLA SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W JAŚLE”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny w Jaśle

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370444486

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 22

1.5.2.) Miejscowość: Jasło

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.jaslo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital.jaslo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„BUDOWA LĄDOWISKA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ DLA SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W JAŚLE”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e82e7f5a-1d3f-406c-90a8-9955a6694ea6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00503061

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031480/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa lądowiska wraz z drogą dojazdową dla śmigłowców ratunkowych obsługujących SOR Szpitala Specjalistycznego w Jaśle.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpitaljaslo.eb2b.com.pl/open-auctions.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitaljaslo.eb2b.com.pl/open-auctions.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://szpitaljaslo.eb2b.com.pl/open-auctions.html

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Działem XXII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/46/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie lądowiska dla śmigłowców ratunkowych na działce 13/32, 13/34, obręb ewid.: 0003 BŁONIE, jedn. ewid.: 180501_1 JASŁO MIASTO. Zadanie inwestycyjne pn.: „Budowa lądowiska wraz z infrastrukturą dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Jaśle” obejmuje wykonanie prac budowlano – instalacyjnych w tym:
• przygotowanie terenu budowy lądowiska poprzez wykonanie wycinki drzew i krzewów, usunięcie korzeni, pni drzew i niwelacja terenu pod budowę wraz z utylizacją drzew, pni i korzeni,
• wykorzystanie / zagospodarowanie z terenu budowy materiału pochodzącego z wykopów w ilości około 1000 m3,
• wywóz humusu na działkę ewidencyjną 1282/9 lub na działki sąsiednie, których właścicielem jest Powiat Jasielski,
• możliwość wykorzystania 500 m3 ziemi znajdującej się na działce w Przysiekach,
• pełna obsługa geodezyjna (tyczenie, inwentaryzacja powykonawcza),
• roboty ziemne i rozbiórkowe, przygotowanie terenu lądowiska i komunikacji (drogi, dojście piesze i miejsce postojowe karetek) pod nowe nawierzchnie z kostki betonowej, ułożenie obrzeży i krawężników,
• wykonanie zjazdu z ul. Sroczyńskiego,
• wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej na powierzchni lądowiska, drogi, dojścia pieszego i terenu przyległego do lądowiska zgodnie z wytycznymi w projekcie,
• wykonanie oznaczeń poziomych płyty lądowiska,
• montaż wskaźnika wiatru wraz z oświetleniem,
• wykonanie ogrodzenia terenu lądowiska wraz z bramą wjazdową,
• wykonanie instalacji elektrycznej w tym: oświetlenie lądowiska krawędziowe umiejscowione wzdłuż krawędzi lądowiska, oświetlenie ogólne lądowiska, lampy przeszkodowe na pobliskich budynkach – w razie konieczności,
• przebudowa i usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą,
• montaż sterowania oświetleniem nawigacyjnym,
• sporządzenie protokołów z pomiarów elektrycznych,
• wykonanie dokumentacji rejestracyjnej lądowiska wraz z opracowaniem Instrukcji Operacyjnej Lądowiska i Planem Ratowniczym, wpisanie lądowiska do ewidencji lądowisk prowadzonej przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego w ramach niniejszej inwestycji (uzyskanie wpisu do ewidencji na podstawie udzielonego pełnomocnictwa).

Lądowisko ma spełniać wymagania jak dla kategorii H1 i dla takiej kategorii mają być zapewnione środki ochrony pożarowej.
Zamawiający jest w posiadaniu i udostępnia prawomocne Pozwolenie na budowę lądowiska wraz z infrastrukturą, który stanowi – Zał. Nr 5 do SWZ.
Złącze kablowe oraz układ pomiarowy zostało wykonane przez PGE Dystrybucja SA w ramach odrębnego opracowania.
Zamawiający posiada uzgodnienie z właścicielem sklepu na montaż WKW i zabudowę latarni oraz na zasilanie WKW i latarni lądowiska.
Latarnia będzie posiadała odrębne sterowanie zegarem astronomicznym z przekaźnikiem zmierzchowym w pomieszczeniach strychu budynku. Światło latarni będzie zaświecało się codziennie w godzinach nocnych. Opis zawarty jest na 13-14 stronie opisu technicznego oraz na Rysunku E-2. Dla takiego rozwiązania projektowego nie ma potrzeby budowy linii kablowej do rozdzielni RON.
Pozwolenie na wycinkę drzew, znajdujących się na działce objętej inwestycją nie jest wymagane, a Zamawiający nie przewiduje nasadzeń zastępczych.
Linia światłowodowa zostanie wykonana odrębnie w ramach umowy zawartej z lokalnym operatorem sieci światłowodowej.
Zamawiający informuje, że na etapie opracowywania dokumentacji dla przedmiotowej inwestycji uwzględnił wszystkie budynki mogące kolidować z powierzchniami ograniczającymi, w tym budynek na działce 2652/2.
Lądowisko ma spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 27 czerwca 2019 roku w sprawie szpitalnego oddziału ratunkowego z późniejszymi zmianami.

Pozycja 4.2.3 "Separacja warstw gruntu, geowłóknina układana prostopadle do osi drogi, sposobem ręcznym - analogia
- Wykonanie powierzchniowego obłożenia agrotkaniną skarp nasypu wraz ze szpilkowaniem co 1,5m" w przedmiarze
w kolumnie „ilość” ma wynosić 475 m2.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233140-2 - Roboty drogowe

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

34968200-2 - System oświetlenia lotniska (PAPI)

34968000-0 - System nadzoru lotniskowego i system oświetlenia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz oferty (wzór załącznik nr 1 do SWZ),
2. Oświadczenie (oświadczenia) z art. 125 ust. 1 Pzp (wzór załącznik nr 2 lub 6 do SWZ),
3. Oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp (wzór załącznik nr 7 do SWZ – jeżeli dotyczy),
4. Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy),
5. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),
6. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
2.1 pieniądzu;
2.2 gwarancjach bankowych;
2.3 gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Jeżeli wadium jest wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 2.2-2.4 wykonawca musi załączyć do oferty oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.
Zamawiający nie dopuszcza złożenia tego dokumentu w jakiejkolwiek innej formie, np. pisemnej albo cyfrowego odwzorowania dokumentu opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Beneficjentem takich dokumentów musi być Szpital Specjalistyczny w Jaśle, ul. Lwowska 22, 38-200 Jasło.
4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank PKO Bank Polski S.A. Nr: 19 1020 4391 0000 6102 0198 8450 W tytule przelewu należy wpisać: „wadium w sprawie postępowania nr: ZP/46/2024”.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu jest wniesione skutecznie, jeżeli zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
6. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający zaleca załączyć do oferty.
7. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 98 ust. 6 pkt 1, 2 ppkt a) i 3 ustawy Pzp / Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 98 ust. 6 pkt 1, 2 i 3 ustawy Pzp.
8. Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 98 ustawy Pzp.
9. Niespełnienie przez Wykonawcę wymogów, o których mowa w pkt 2 – 7 skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art.226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z pkt 6 Dział XI SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami Zał. Nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-02 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpitaljaslo.eb2b.com.pl/open-auctions.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-02 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.