eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KampinosBudowa linii oświetlenia ulicznego na terenie gminy Kampinos



Ogłoszenie z dnia 2024-09-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa linii oświetlenia ulicznego na terenie gminy Kampinos

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kampinos

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271306

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepokalanowska 3

1.5.2.) Miejscowość: Kampinos

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-085

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kampinos.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kampinos.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kampinos.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa linii oświetlenia ulicznego na terenie gminy Kampinos

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a414eff1-7f07-4649-b6b6-351d93b0a7ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00503092

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022489/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa linii oświetlenia ulicznego Alei Lipowej w miejscowości Pasikonie

1.1.9 Budowa odcinka oświetlenia ulicznego drogi powiatowej we wsi Józefów

1.1.10 Budowa oświetlenia drogi powiatowej nr 4131W w Prusach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00442849

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ.271.6.2024.EK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa III etapu elektroenergetycznej kablowej sieci oświetlenia ulicznego drogi powiatowej nr 4131W - Alei Lipowej w miejscowości Pasikonie w ramach zadania pn. „Budowa linii oświetlenia ulicznego Alei Lipowej w miejscowości Pasikonie”. Przedmiotowy etap obejmuje budowę 13 latarni oświetleniowych - od latarni oznaczonej jako P6 do latarni oznaczonej jako P18 na odcinku o długości ok. 517 m (608 m kabla) od wysokości dz. nr ew. 94 do wysokości dz. nr ew. 86 w obrębie Pasikonie w gminie Kampinos, zgodnie z projektem budowlanym, w posiadaniu którego jest Zamawiający.
2. III etap budowy linii oświetlenia ulicznego Alei Lipowej w miejscowości Pasikonie obejmuje swym zakresem:
1) wytyczenie przez uprawnionego geodetę punktów na trasie projektowanej linii,
2) wykonanie przewiertów i wykopów pod proj. kablową linię oświetleniową oraz prefabrykowane fundamenty pod słupy oświetleniowe,
3) montaż i stawianie słupów oświetleniowych,
4) układanie kabla oświetleniowego i bednarki uziemiającej w wykopie, zasypanie wykopu,
5) montaż wysięgników i opraw oświetleniowych,
6) podłączenie kabli,
7) podłączenie urządzeń pod napięciem,
8) badania i pomiary instalacji,
9) przywrócenie terenu do stanu sprzed inwestycji.
3. Po wykonaniu prac należy zlecić wykonanie inwentaryzacji powykonawczej uprawnionemu geodecie.
4. Inwestycja, ze względu na bliskość drzew pomnikowych, musi być prowadzona pod nadzorem dendrologicznym. W związku z powyższym, na wyłonionego wykonawcę zostanie nałożony obowiązek podjęcia współpracy z dendrologiem w celu uniknięcia niekorzystnego wpływu projektowanej infrastruktury oświetleniowej na sąsiadujące drzewa pomnikowe. Projekt budowlany i wykonawczy został zatwierdzony przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia jako bezpieczny dla drzew pomnikowych.
5. Inwestycja przebiega przez działkę nr ew. 134 w obrębie Pasikonie w gminie Kampinos (droga powiatowa nr 4131W), która jest we władaniu Powiatu Warszawskiego Zachodniego
(w trwałym zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim). W pobliżu planowanej inwestycji znajdują się również:
1) napowietrzne sieci elektroenergetyczne,
2) napowietrzna sieć telekomunikacyjna,
3) szafa oświetlenia ulicznego SON,
4) podziemne urządzenia infrastruktury technicznej (sieć wodociągowa).
6. Gmina Kampinos dokonała zgłoszenia budowy sieci nr AB.6743.48.2018.TD, dla którego termin wniesienia sprzeciwu minął 23 lutego 2018 r.
7. Zgodnie z projektem budowlanym, linię kablową oświetlenia należy wykonać kablem typu YAKXS 4x35. Linię należy podłączać przelotowo do tabliczek przyłączeniowych umieszczonych we wnękach projektowanych słupów oświetleniowych. Kabel linii oświetleniowej należy układać metodą przewiertu/przecisku sterowanego w rurach ochronnych typu SRS 75 na głębokości h=0,85 m. Całość robót powinna odpowiadać wymaganiom normy: N SEP-E-004 „Elektroenergetyczne i sygnalizacyjne linie kablowe. Projektowanie i budowa.” Całość prac kablowych wykonać stosując osprzęt typowy dla kablowych linii wykonanych kablem YAKXS.
8. Zgodnie z projektem budowlanym zaplanowano zastosowanie słupów oświetleniowych aluminiowych o wysokości 7,0 m z wysięgnikiem typu WR-14/1/1,0/5 (wysięgnik h=1m, wysięg l=1m, kąt nachylenia 5°, wysokość montażu oprawy – 8m).
Parametry konstrukcyjne:
1) materiał korpusu – odlew aluminium malowany proszkowo,
2) oprawa bez klosza, diody LED zabezpieczone soczewkami,
3) szczelność komory elektrycznej – IP66,
4) szczelność komory optycznej – IP66,
5) stopień odporności na uderzenia mechaniczne – IK08,
6) budowa oprawy pozwalająca na szybką wymianę układu optycznego oraz modułu zasilającego,
7) oprawa przy montażu na wysięgniku umożliwiająca zmianę kąta nachylenia
w zakresie od -10° do +5° lub przy montażu bezpośrednio na słupie od 0° do +10°,
8) montaż na wysięgniku o średnicy ⌀42- ⌀60 mm lub słupie o średnicy ⌀60 lub ⌀76 mm, montaż na wysięgniku o średnicy ⌀32 mm przy zastosowaniu dodatkowej nakładki
Parametry elektryczne i funkcjonalność:
1) moc maksymalna uwzględniająca wszystkie straty – 45W,
2) znamionowe napięcie pracy – 230V/50Hz,
3) układ zasilający umożliwiający sterowanie sygnałem 1-10V lub DALI (opcja 5-cio stopniowa redukcja mocy),
4) ochrona przed przepięciami – 10 kV,
5) klasa ochronności elektrycznej: I lub II – zgodnie z projektem elektrycznym.
Parametry oświetleniowe i potwierdzenia:
1) rodzaj źródła światła – LED,
2) minimalny strumień świetlny źródeł światła – 6000 lm,
3) zakres temperatury barwowej źródeł światła – 3900-4300K,
4) utrzymanie strumienia świetlnego w czasie: 90% po 100 000 h (zgodnie z IES LM-80 – TM-21),
5) wartości wskaźnika udziału światła wysyłanego ku górze (ULOR) zgodnie
z Rozporządzeniem WE nr 245/2009,
6) oprawa posiadająca deklarację zgodności WE i certyfikat akredytowanego ośrodka badawczego potwierdzający deklarowane zgodności, np. ENEC.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 157440,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa V etapu elektroenergetycznej kablowej sieci oświetlenia ulicznego drogi powiatowej nr 4131W w miejscowości Prusy w ramach zadania pn. „Budowa oświetlenia ulicznego drogi powiatowej nr 4131W w Prusach”. Przedmiotowy etap obejmuje budowę 5 latarni oświetleniowych: od latarni P9 do latarni P13 na odcinku
o długości ok. 208 m (243 m kabla) od wysokości dz. nr ew. 12 do wysokości dz. nr ew. 19
w obrębie Prusy w gminie Kampinos, zgodnie z projektem budowlanym, w posiadaniu którego jest Zamawiający.
2. Zakres obejmuje budowę słupów stalowych S-90/6-3 o wysokości 9 m
z montażem wysięgników typu ST o dł. 1,5 m i kącie nachylenia oprawy 50 oraz lamp oświetleniowych LED o mocy 41 W (minimalny strumień świetlny źródeł światła –
6090 lm, zakres temperatury barwowej źródeł światła – 3900-4300K, utrzymanie strumienia świetlnego w czasie: 90% po 100 000 h (zgodnie z IES LM-80 – TM-21)) .
1. V etap przedmiotowej inwestycji zlokalizowany będzie na działkach będących własnością prywatną. W obszarze objętym przedmiotowym zamierzeniem budowlanym znajdują się: droga powiatowa nr 4131W, napowietrzna linia elektroenergetyczna nN-0,4 kV, napowietrzna linia telekomunikacyjna, podziemne urządzenia infrastruktury technicznej (sieć wodociągowa).
Zakres prac obejmuje:
1) wytyczenie przez uprawnionego geodetę punktów na trasie projektowanej linii,
2) wykonanie wykopów dla kabli linii oświetlenia i pod słupy,
3) ułożenie kabli w wykopie,
4) montaż i stawianie słupów oświetleniowych od P9 do P13 (5 szt.) ,
5) montaż wysięgników i opraw oświetleniowych LED (5 szt.),
6) podłączenie budowanych urządzeń pod napięcie,
7) badania i pomiary instalacji,
8) przywrócenie terenu do stanu pierwotnego.
2. Po wykonaniu prac należy zlecić wykonanie inwentaryzacji powykonawczej uprawnionemu geodecie.
3. Zamawiający jest w posiadaniu zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę dotyczącego budowy sieci, wobec którego Starosta Warszawski Zachodni nie wniósł sprzeciwu w terminie ustawowym.
4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca prowadzonych robót w pasie drogowym i wykonanych objazdów oraz za ich utrzymanie
w należytym stanie przez cały czas wykonywania robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 55000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa III etapu elektroenergetycznej kablowej sieci oświetlenia ulicznego drogi powiatowej nr 4134W w miejscowości Józefów w ramach zadania pn. „Budowa odcinka oświetlenia ulicznego drogi powiatowej we wsi Józefów”. Przedmiotowy etap obejmuje budowę 2 latarni oświetleniowych: od latarni P7 do latarni P8 na odcinku o długości ok. 39 m (46 m kabla) oraz wykonanie linii kablowej od skrzynki SO do latarni P7 o długości ok. 163 m (198 m kabla), uwzględniając zapas w miejscach montażu słupów w kolejnym etapie zgodnie z projektem budowlanym, w posiadaniu którego jest Zamawiający.
2. Zakres obejmuje budowę słupów stalowych S-80/6-3 z montażem wysięgników stalowych Wo-1m i kącie nachylenia oprawy 50 oraz lamp oświetleniowych LED o mocy 36 W (minimalny strumień świetlny źródeł światła – 5300 lm, zakres temperatury barwowej źródeł światła – 3900-4300K, utrzymanie strumienia świetlnego w czasie: 90% po 100 000 h (zgodnie z IES LM-80 – TM-21)).
3. Trzeci etap przedmiotowej inwestycji zlokalizowany będzie na dz. ew. nr 26/1, obręb 0008 Józefów, jedn. ew. Kampinos, będącej w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim.
4. W obszarze objętym przedmiotowym zamierzeniem budowlanym znajdują się: droga powiatowa nr 4134W (ul. Partyzantów), napowietrzna sieć elektroenergetyczna nN, podziemne urządzenia infrastruktury technicznej (sieć wodociągowa).
Zakres prac obejmuje:
1) wykonanie wykopów pod proj. kablową linię oświetleniową,
2) montaż i stawianie słupów oświetleniowych P7 i P8 (2 szt.),
3) układanie kabla oświetleniowego w wykopie, zasypanie wykopu,
4) podłączenie kabli,
5) podłączenie urządzeń pod napięcie,
6) przywrócenie terenu do stanu sprzed inwestycji.
5. Po wykonaniu prac należy zlecić wykonanie inwentaryzacji powykonawczej uprawnionemu geodecie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157440,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157440,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Dybicki Progress

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123094315

7.3.3) Ulica: Wierzchowiska Drugie 70

7.3.4) Miejscowość: Piaski

7.3.5) Kod pocztowy: 21-050

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157440,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66600,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Elektromontażowych ELEKTROBUDEX

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8370008601

7.3.3) Ulica: Gaj 7

7.3.4) Miejscowość: Szymanów

7.3.5) Kod pocztowy: 96-516

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38745,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Elektromontażowych ELEKTROUDEX

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8370008601

7.3.3) Ulica: Gaj 7

7.3.4) Miejscowość: Szymanów

7.3.5) Kod pocztowy: 96-516

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.