eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DydniaCyberbezpieczny Samorząd w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa



Ogłoszenie z dnia 2024-09-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Cyberbezpieczny Samorząd w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój
Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe
Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DYDNIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 224

1.5.2.) Miejscowość: Dydnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-204

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: (13) 4303002

1.5.8.) Numer faksu: (13) 4303194

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminadydnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadydnia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dydnia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Cyberbezpieczny Samorząd w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój
Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe
Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-993729b2-21f3-448d-aff0-624f9f29b63d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00503094

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00214057/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Cyberbezpieczny Samorząd w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Cyfrowego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482882

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROiK.271.44.2024.TŻ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji oprogramowania, fabrycznie nowego sprzętu informatycznego wraz z montażem, instalacją, konfiguracją i uruchomieniem, opracowanie i wdrożenie dokumentacji SZBI, przeprowadzenie audytów oraz wykonanie szkoleń ramach konkursu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” realizowanego w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, według specyfikacji (opis przedmiotu zamówienia) stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
2. Dostawę należy zrealizować do siedziby Zamawiającego. Przez dostawę Wykonawca ma rozumieć jednorazową lub sukcesywną dostawę całego przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego oraz rozładunek i wniesienie do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia.
3. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. Ciężar dowodu wykazania równoważności spoczywa na wykonawcy.
4. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
5. Zamówienie musi zostać realizowane w oparciu o harmonogram rzeczowo - finansowy sporządzony przez Wykonawcę i uzgodniony z Zamawiającym w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy.
6. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z przedstawionym harmonogramem rzeczowo-finansowym.
7. Dostarczony sprzęt i oprogramowanie powinny zostać zamontowane, zainstalowane i skonfigurowane zgodnie z wymaganiami opisanymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
8. Zamawiający informuje, iż zamówienie jest współfinansowane w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Cyfrowego - Umowa o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/1111 FERC.02.02-CS.01-001/23/2024.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)

48820000-2 - Serwery

48823000-3 - Serwery plików

32425000-8 - Sieciowy system operacyjny

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

48200000-0 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu

72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

31121100-1 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym

79212000-3 - Usługi audytu

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Zamawiający zgadza się na podział zamówienia na części co wiązać będzie się z istotną zmianą warunków zamówienia, znacznie zmieniając charakter w porównaniu do pierwotnie określonego, w tym zmiany treści SWZ, zmiany kryteriów oceny w odniesieniu dla poszczególnych części zamówienia, oraz zmiany ogłoszenia o zamówieniu.
Podzielenie zamówienia na części powodując zmianę treści ogłoszenia o zamówieniu, zmiany SWZ istotnie zmieniają charakter zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonego, w szczególności znacznie zmieniają zakres zamówienia dla potencjalnych mniejszych wykonawców, głównie małych i średnich przedsiębiorstw umożliwiając im złożenie oferty na poszczególne części zamówienia.
Zgodnie z motywem 81 preambuły dyrektywy 2014/24/UE, zgodnie z którym po wszczęciu postępowania nie powinny być wprowadzane zmiany na tyle istotne, by umożliwić dopuszczenie innych kandydatów niż kandydaci pierwotnie zakwalifikowani lub by zainteresować postępowaniem o udzielenie zamówienia dodatkowych uczestników zaistniałe okoliczności sprawiają, iż nieuzasadnione jest dalsze prowadzenie postępowania w tym zgodnie zapisami art.137 ust.7 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczącej zmiany charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym, wobec czego Zamawiający unieważnia postepowania na podstawie art.256 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.