Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby Przedszkola Gminnego
w Kramsku w okresie 1.09.2024 r. – 31.07.2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE GMINNE W KRAMSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301469474
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konińska 20
1.5.2.) Miejscowość: Kramsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-511
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgkramsk@kramsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przedszkolekramsk.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby Przedszkola Gminnegow Kramsku w okresie 1.09.2024 r. – 31.07.2025 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47199902-ffe1-4734-89eb-5787f327f9f6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00503101
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust.1 pkt 7ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zamawiający w ramach postępowania PGK.271.1.2023 przewidział w SWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2023/S 129-406285 z dnia 07.07.2023 r możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi. W wyniku postępowania nr PGK.271.1.2023 jako najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez Spółdzielnię Socjalną „Razem do sukcesu”
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-86fff02b-1967-11ee-a60c-9ec5599dddc1
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PGK.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby Przedszkola Gminnego w Kramsku, tj. przygotowanie i dostarczenie na potrzeby przedszkola trzech posiłków: śniadania, obiadu dwudaniowego z napojem i podwieczorku, zgodnie
z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
2. Ustala się następujące szacunkowe ilości posiłków w okresie świadczenia usług od 1.09.2024 roku do 31.07.2025 roku:
• Śniadania – 40 000 porcji
• Obiady – 44 000 porcji
• Podwieczorki – 31 000 porcji
Wielkość przedmiotu zamówienia jest szacunkowa, a Zamawiający w zależności od potrzeb zastrzega sobie prawo do zmniejszenia maksymalnie o 50% lub zwiększenia maksymalnie
o 50% wielkości przedmiotu zamówienia, w tym poszczególnych posiłków a prawo to nie może stanowić podstawy do kierowania wobec Zamawiającego dodatkowych roszczeń ze strony Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55521100-9 - Usługi rozwożenia posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna "Razem do sukesu"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652943498
7.3.4) Miejscowość: Kramsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1105300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-01 do 2025-07-31INNE PRZETARGI KRAMSK
- Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Izabelin
- Zaprojektowanie i budowa ścieżki pieszo-rowerowej przy drodze powiatowej Grąblin-Anielew
więcej: przetargi KRAMSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych dla Centrum Młodzieży im. dr. H. Jordana w Krakowie w 2025 r.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby wydarzeń organizowanych przez Krakowskie Biuro Festiwalowe.
- Przygotowywanie i wydawanie całodziennego wyżywienia dla dzieci z przedszkola oraz obiadów dla dzieci z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Janiny Januszewskiej w Ciemnem
- Świadczenie usługi cateringowej w ramach konferencji Europe and the new world order, organizowanej w dniach 26-27 maja 2025 r.
- "Przygotowanie i wydawanie 40 gorących posiłków dwudaniowych dla osób uprawnionych na mocy decyzji administracyjnej Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Kościanie w 2025 roku.".
- Świadczenie usług cateringowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.