Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00470657/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja spichlerza Rolniczej Stacji
Doświadczalnej Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Zawadach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 256431955
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: justyna.gabryszewska-gochnio@uws.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uws.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uws-edu.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja spichlerza Rolniczej StacjiDoświadczalnej Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Zawadach.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc14f5c1-58b9-4335-b8a1-f997b47845cb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00503106
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00414009/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja Spichlerza w RSD Zawady.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00470657
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.51.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 473912,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac polegających na modernizacji spichlerza Rolniczej Stacji Doświadczalnej Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Zawadach.
Szczegółowy zakres prac określają załączniki do SWZ:
1) STWIORB;
2) Przedmiar robót;
3) Inwentaryzacja;
4) BIOZ.
UWAGA! Projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania robót budowlanych obejmuje całą modernizację budynku do realizacji, w tym postępowaniu przewidziano I etap modernizacji budynku.
Zamawiający wymaga, aby wykonane roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia objęte były co najmniej 5-letnim okresem gwarancji, liczonym od dnia bezusterkowego odbioru końcowego i podpisania protokołu odbioru (wydłużenie okresu gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert).
Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje konkretna norma, aprobata, specyfikacja techniczna i techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
45262110-5 - Demontaż rusztowań
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45321000-3 - Izolacja cieplna
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowych postępowaniu za najkorzystniejszą uznano ofertę Wykonawcy Firma Handlowo-Usługowa Jakub Gajownik, ul. Strażacka 3, 21-470 Krzywda NIP 8252137636 Cena oferty najkorzystniejszej wynosi 800.000,00 zł brutto i przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia tj. 500.000,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Postępowanie zostaje unieważnione z braku środków.Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX PZP.
Zamawiający informuje, że o wszczęciu postępowania dotyczącego tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmującego ten sam przedmiot zamówienia zostaną Państwo poinformowani osobnym pismem.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 800000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 988412,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Zakup samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w celu likwidacji barier transportowych mieszkańców Gminy Siedlce
- Dostawa odczynników laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Odnowienie oznakowania poziomego na drogach zarządzanych przez Zarząd Powiatu w Siedlcach.
- ROBOTY BUDOWLANE ORAZ WYMIANA OKIEN W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W ZIELONCE Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Zakładu w Woli Suchożebrskiej
- Malowanie klatki schodowej w budynku Instytutu Chemii przy ul. 3-go Maja 54 w Siedlcach.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku głównego Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Paliatywnej im. Jana Pawła II w Suwałkach
- Konserwacja bieżąca w budynku Sądu Rejonowego w Świnoujściu
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 1186E wraz z budową chodnika na odcinku od Janowa do Kalonki - II etap
- Restauracja budynku kościoła parafialnego w Czołomyjach
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Szkoły Podstawowej nr 191 przy ul. Bokserskiej 30 w Warszawie
- Robota budowlana polegająca na wykonaniu miejsc postojowych oraz dróg dojazdowych.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.