Ogłoszenie z dnia 2022-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00295696/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-08
- 2022/BZP 00452887/01 - Wynik z dnia 2022-11-23
- 2022/BZP 00511966/01 - Wynik z dnia 2022-12-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa organizacji kursów zawodowych - 14 części zamówienia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krakowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Słowackiego 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-037
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 126344266
1.5.8.) Numer faksu: 126335294
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@powiat.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/spwk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa organizacji kursów zawodowych - 14 części zamówienia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8ea6380-1499-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00503176
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025496/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Organizacja szkoleń i kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektów: - „Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie II” nr RPMP.10.02.01-12-0019/19; - „Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Krzeszowicach” nr RPMP.10.02.02-12-0021/192.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00295696/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BSR.042.7.84.2020
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 280105,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług organizacji kursów zawodowych w ramach projektów: Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie II (RPMP.10.02.01-12-0019/19) i Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Krzeszowicach (RPMP.10.02.02-12-0021/19), realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.2. W ramach zamówienia publicznego na usługi społeczne planuje się zakup usług organizacji następujących kursów zawodowych:
1) w ramach projektu: Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie II (RPMP.10.02.01-12-0019/19):
a) Kurs na uprawnienia G1 w zakresie eksploatacji urządzeń elektrycznych (uprawnienia SEP) do 1KV wraz z egzaminem kwalifikacyjnym (G1 - eksploatacja) - w ramach części 1 zamówienia na usługi społeczne,
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
80531000-5 - Usługi szkolenia przemysłowego i technicznego
4.5.5.) Wartość części: 16588,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług organizacji kursów zawodowych w ramach projektów: Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie II (RPMP.10.02.01-12-0019/19) i Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Krzeszowicach (RPMP.10.02.02-12-0021/19), realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.2. W ramach zamówienia publicznego na usługi społeczne planuje się zakup usług organizacji następujących kursów zawodowych:
1) w ramach projektu: Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie II (RPMP.10.02.01-12-0019/19):
a) Kurs projektowania 3D Solid Edge ST z certyfikatem Siemens (poziom zaawansowany) - w ramach części 2 zamówienia na usługi społeczne,
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
4.5.5.) Wartość części: 9966,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług organizacji kursów zawodowych w ramach projektów: Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie II (RPMP.10.02.01-12-0019/19) i Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Krzeszowicach (RPMP.10.02.02-12-0021/19), realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.2. W ramach zamówienia publicznego na usługi społeczne planuje się zakup usług organizacji następujących kursów zawodowych:
1) w ramach projektu: Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie II (RPMP.10.02.01-12-0019/19):
a) Kurs i egzamin z wiedzy teoretycznej oraz szkolenie i egzamin praktyczny dla pilota bezzałogowego statku powietrznego w odniesieniu do Krajowego Scenariusza Standardowego NSTS 01 - w ramach części 3 zamówienia na usługi społeczne,
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
4.5.5.) Wartość części: 9500,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług organizacji kursów zawodowych w ramach projektów: Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie II (RPMP.10.02.01-12-0019/19) i Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Krzeszowicach (RPMP.10.02.02-12-0021/19), realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.2. W ramach zamówienia publicznego na usługi społeczne planuje się zakup usług organizacji następujących kursów zawodowych:
1) w ramach projektu: Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie II (RPMP.10.02.01-12-0019/19):
a) Kurs operatora programisty obrabiarek sterowanych numerycznie CNC - w ramach części 4 zamówienia na usługi społeczne,
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
80531000-5 - Usługi szkolenia przemysłowego i technicznego
4.5.5.) Wartość części: 18566,67 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług organizacji kursów zawodowych w ramach projektów: Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie II (RPMP.10.02.01-12-0019/19) i Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Krzeszowicach (RPMP.10.02.02-12-0021/19), realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.2. W ramach zamówienia publicznego na usługi społeczne planuje się zakup usług organizacji następujących kursów zawodowych:
a) Kurs monitoringu IP - od budowy do praktycznego działania - w ramach części 5 zamówienia na usługi społeczne,
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
80531000-5 - Usługi szkolenia przemysłowego i technicznego
4.5.5.) Wartość części: 4163,33 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług organizacji kursów zawodowych w ramach projektów: Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie II (RPMP.10.02.01-12-0019/19) i Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Krzeszowicach (RPMP.10.02.02-12-0021/19), realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.2. W ramach zamówienia publicznego na usługi społeczne planuje się zakup usług organizacji następujących kursów zawodowych:
1) w ramach projektu: Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie II (RPMP.10.02.01-12-0019/19):
a) Kurs programowania robotów przemysłowych - w ramach części 6 zamówienia na usługi społeczne,
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
80531000-5 - Usługi szkolenia przemysłowego i technicznego
4.5.5.) Wartość części: 13216,67 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług organizacji kursów zawodowych w ramach projektów: Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie II (RPMP.10.02.01-12-0019/19) i Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Krzeszowicach (RPMP.10.02.02-12-0021/19), realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.2. W ramach zamówienia publicznego na usługi społeczne planuje się zakup usług organizacji następujących kursów zawodowych:
1) w ramach projektu: Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie II (RPMP.10.02.01-12-0019/19):
a) Kurs sterowania elektrycznymi napędami - programowanie i obsługa serwonapędów i falowników - w ramach części 7 zamówienia na usługi społeczne,
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
80531000-5 - Usługi szkolenia przemysłowego i technicznego
4.5.5.) Wartość części: 14500,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług organizacji kursów zawodowych w ramach projektów: Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie II (RPMP.10.02.01-12-0019/19) i Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Krzeszowicach (RPMP.10.02.02-12-0021/19), realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.2. W ramach zamówienia publicznego na usługi społeczne planuje się zakup usług organizacji następujących kursów zawodowych:
1) w ramach projektu: Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie II (RPMP.10.02.01-12-0019/19):
a) Kurs Adobe Photoshop - kurs projektowania reklam internetowych – bannerów reklamowych / animacji - w ramach części 8 zamówienia na usługi społeczne,
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
4.5.5.) Wartość części: 7153,33 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług organizacji kursów zawodowych w ramach projektów: Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie II (RPMP.10.02.01-12-0019/19) i Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Krzeszowicach (RPMP.10.02.02-12-0021/19), realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.2. W ramach zamówienia publicznego na usługi społeczne planuje się zakup usług organizacji następujących kursów zawodowych:
1) w ramach projektu: Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Krzeszowicach (RPMP.10.02.02-12-0021/19):
a) Kurs na uprawnienia G1 w zakresie eksploatacji urządzeń elektrycznych (uprawnienia SEP) do 1KV wraz z egzaminem kwalifikacyjnym (G1 - eksploatacja) - w ramach części 9 zamówienia na usługi społeczne,
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
80531000-5 - Usługi szkolenia przemysłowego i technicznego
4.5.5.) Wartość części: 15436,67 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług organizacji kursów zawodowych w ramach projektów: Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie II (RPMP.10.02.01-12-0019/19) i Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Krzeszowicach (RPMP.10.02.02-12-0021/19), realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.2. W ramach zamówienia publicznego na usługi społeczne planuje się zakup usług organizacji następujących kursów zawodowych:
1) w ramach projektu: Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Krzeszowicach (RPMP.10.02.02-12-0021/19):
a) Kurs prawa jazdy kat. B wraz z egzaminem - w ramach części 10 zamówienia na usługi społeczne,
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
4.5.5.) Wartość części: 110266,67 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług organizacji kursów zawodowych w ramach projektów: Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie II (RPMP.10.02.01-12-0019/19) i Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Krzeszowicach (RPMP.10.02.02-12-0021/19), realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.2. W ramach zamówienia publicznego na usługi społeczne planuje się zakup usług organizacji następujących kursów zawodowych:
1) w ramach projektu: Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Krzeszowicach (RPMP.10.02.02-12-0021/19):
a) Kurs kierowcy wózka jezdniowego z napędem silnikowym (wózka widłowego) - z wymianą butli i egzaminem UDT - w ramach części 11 zamówienia na usługi społeczne,
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
80531000-5 - Usługi szkolenia przemysłowego i technicznego
4.5.5.) Wartość części: 16030,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług organizacji kursów zawodowych w ramach projektów: Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie II (RPMP.10.02.01-12-0019/19) i Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Krzeszowicach (RPMP.10.02.02-12-0021/19), realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.2. W ramach zamówienia publicznego na usługi społeczne planuje się zakup usług organizacji następujących kursów zawodowych:
1) w ramach projektu: Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Krzeszowicach (RPMP.10.02.02-12-0021/19):
a) Kurs i egzamin z wiedzy teoretycznej oraz szkolenie i egzamin praktyczny dla pilota bezzałogowego statku powietrznego w odniesieniu do Krajowego Scenariusza Standardowego NSTS 01 - w ramach części 12 zamówienia na usługi społeczne,
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
4.5.5.) Wartość części: 5050,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług organizacji kursów zawodowych w ramach projektów: Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie II (RPMP.10.02.01-12-0019/19) i Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Krzeszowicach (RPMP.10.02.02-12-0021/19), realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.2. W ramach zamówienia publicznego na usługi społeczne planuje się zakup usług organizacji następujących kursów zawodowych:
1) w ramach projektu: Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Krzeszowicach (RPMP.10.02.02-12-0021/19):
a) Kurs AutoCAD - w ramach części 13 zamówienia na usługi społeczne,
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
4.5.5.) Wartość części: 15833,33 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług organizacji kursów zawodowych w ramach projektów: Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie II (RPMP.10.02.01-12-0019/19) i Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Krzeszowicach (RPMP.10.02.02-12-0021/19), realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.2. W ramach zamówienia publicznego na usługi społeczne planuje się zakup usług organizacji następujących kursów zawodowych:
1) w ramach projektu: Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Krzeszowicach (RPMP.10.02.02-12-0021/19):
a) Kurs operatora koparko-ładowarki - w ramach części 14 zamówienia na usługi społeczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
80531000-5 - Usługi szkolenia przemysłowego i technicznego
4.5.5.) Wartość części: 23833,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12075,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleń MIKO Sp. z .o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5761580545
7.3.3) Ulica: Rosochy 43a
7.3.4) Miejscowość: Rosochy
7.3.5) Kod pocztowy: 46-320
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM SZKOLEŃ MIKO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM SZKOLEŃ MIKO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9019,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITD Era Dronów Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372742139
7.3.3) Ulica: Cyprosowa 33
7.3.4) Miejscowość: Jaworze
7.3.5) Kod pocztowy: 43-384
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CNC MILLENA mgr inż. Mirosław Buczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721555872
7.3.3) Ulica: Rynek Staromiejski 10/10
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-007
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AER Sp. z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 517215537
7.3.3) Ulica: Dworcowa 4/40
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CNC MILLENA - Mirosław Buczyński
jakie przetargi wygrała firma
CNC MILLENA - Mirosław Buczyński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 517215537
7.3.3) Ulica: Dworcowa 4/40
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6240,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CNC Millena mgr inż. Mirosław Buczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721555872
7.3.3) Ulica: Rynek Staromiejski 10/10
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-007
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6240,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5461,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5604,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Rozwoju Danuta Rynkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761159474
7.3.3) Ulica: Emilii Plater 1a/53
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CNC MILLENA - Mirosław Buczyński
jakie przetargi wygrała firma
CNC MILLENA - Mirosław Buczyński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5604,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10015,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10015,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Rozwoju Danuta Rynkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761159474
7.3.3) Ulica: Emilii Plater 1a/53
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10015,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorota Grzywnowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772059723
7.3.3) Ulica: Olkuska 293
7.3.4) Miejscowość: Sułoszowa
7.3.5) Kod pocztowy: 32-045
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITD Era Dronów Sp. z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372742139
7.3.3) Ulica: Cyprosowa 33
7.3.4) Miejscowość: Jaworze
7.3.5) Kod pocztowy: 43-384
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8989,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8989,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa 4 BIM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772467913
7.3.3) Ulica: Królewska 57
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-081
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8989,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy worków i padów dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Regeneracja i naprawa dysku rozpyłowego zabudowanego w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach przychodni zdrowia, w podziale na 3 części
- Sprzedaż i dostawa pianotwórczych środków gaśniczych.
- DOSTARCZENIE TESTERA BEZPIECZEŃSTWA ELEKTRYCZNEGO
- 78.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, montażu, uruchomienia wraz z konfiguracją jednego (1) mobilnego zestawu mikrofonowego do dyskusji z dodatkowym wyposażeniem oraz szkoleniem dla WB UJ.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli" w ramach projektu pn.: "Kompetentny zawodowiec - satysfakcja dla siebie i innych"
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Mławie poprzez zakup systemów teleinformatycznych, oprogramowania i rozwiązań ciągłego monitorowania bezpieczeństwa (SIEM)
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia, warsztatów i webinarium"
- Szkolenia dla pracowników Urzędu Gminy Poświętne, jednostek podległych oraz specjalistyczne kursy i szkolenia dla pracowników działu IT w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd
- Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji publicznej - edycja 2025
- Zatrudnienie kadry merytorycznej oraz organizacja warsztatów w ramach projektu pn. "Wspieramy rodziny zastępcze - bo warto"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.