Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00406668/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
- 2024/BZP 00413796/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-16
- 2024/BZP 00426994/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w miejscowości Rusinowice''
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koszęcin
1.3.) Oddział zamawiającego: UG Koszęcin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców 10
1.5.2.) Miejscowość: Koszęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-286
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 343576100
1.5.8.) Numer faksu: 343576108
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: koszecin@koszęcin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-40691c19-f499-4b14-8712-50da225d22821.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w miejscowości Rusinowice''2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40691c19-f499-4b14-8712-50da225d2282
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00503188
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004541/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w miejscowości Rusinowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406668
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKZ.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych związanych z budową boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w miejscowości Rusinowicach.
Planowana inwestycja polega na zaprojektowaniu i budowie boiska wielofunkcyjnego umożliwiającego grę w koszykówkę, siatkówkę oraz grę w piłkę ręczną o wymiarach 19 x 32 m. Boisko o nawierzchni poliuretanowej otoczone piłkochwytem o wysokości 4 metrów.
Nawierzchnia z warstwy poliuretanowej. Podbudowa boiska zostanie oddzielona od pozostałych elementów za pomocą obrzeży betonowych ustawianych na ławie betonowej. Boisko do koszykówki zostanie wyposażone w konstrukcję dwusłupową z wysięgnikiem z regulacją wysokości oraz tablicą do koszykówki z laminatu wodoodpornego PVC. W ramach zestawu do siatkówki zostaną ustawione słupki wielofunkcyjne. Mechanizm naciągowy z płynną regulacją pozwoli na wykorzystanie słupków również do gry w tenisa ziemnego i badmintona. Siatka do siatkówki o grubości splotu ok. 3,5-4mm. Boisko do piłki ręcznej wyposażone zostanie w bramki o wymiarach 3x2 m montowane na tulejach. Rama do zawieszenia siatki składana, wykonana z rury aluminiowej – umożliwiającej przenoszenie i magazynowanie bramek. Nawierzchnia boiska poliuretanowa o grubości ok. 13mm, układana na warstwie elastycznej o grubości ok. 35mm wykonana z mieszaniny granulatu gumowego ze żwirem płukanym. Planuje się wykonanie oświetlenia boiska.
BILANS TERENU:
Nawierzchnia poliuretanowa: 608,00 m2
Nawierzchnia z kostki betonowej : 151,00 m2
Obrzeża betonowe 250,00 m
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) część projektową
2) część wykonawczą
W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich prac niezbędnych do prawidłowego wykonania oraz późniejszego użytkowania boiska wielofunkcyjnego zgodnie z przeznaczeniem.
Program funkcjonalno-użytkowy określa wymagane zakresy robót i standardy wykonania przedmiotu zamówienia. Wskazuje przykładowe wyroby i rozwiązania, jednakże nie jest to obowiązkowe dla Wykonawcy, a jedynie przykładowe i mające na celu dokładne opisanie odpowiednich standardów i materiałów. Zamawiający dopuszcza stosowanie wyrobów równorzędnych, jednakże nie gorszych niż te, które precyzują zapisy niniejszego PFU.
Informacje zawarte w niniejszym PFU stanowią opis przedmiotu zamówienia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 2454).
Szczegółowy zakres robót należy wykonać zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym (Załącznik nr 8 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 784776,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1845000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 784776,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ,,Bellsport'' Grzegorz Leszczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262550242
7.3.3) Ulica: Lipowa 1
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-923
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BELLSPORT GRZEGORZ LESZCZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
BELLSPORT GRZEGORZ LESZCZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 784776,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBIEKTÓW KUBATUROWYCH W OSTRÓDZIE
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.