eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hajnówka"Przebudowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego na obiekcie scaleniowym "Dubicze i Istok" gm. Dubicze Cerkiewne, obr. Dubicze Cerkiewne, odcinki 1,2,3,8 ul. Główna i odcinek 4 ul. Parkowa"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego na obiekcie scaleniowym „Dubicze i Istok” gm. Dubicze Cerkiewne, obr. Dubicze Cerkiewne, odcinki 1,2,3,8 ul. Główna i odcinek 4 ul. Parkowa”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Hajnowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658580

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleksego Zina

1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 85 682 27 18

1.5.8.) Numer faksu: 85 682 42 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.hajnowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.hajnowka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e73c2496-0e8a-467f-84f2-9f9e3e8c531b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego na obiekcie scaleniowym „Dubicze i Istok” gm. Dubicze Cerkiewne, obr. Dubicze Cerkiewne, odcinki 1,2,3,8 ul. Główna i odcinek 4 ul. Parkowa”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e73c2496-0e8a-467f-84f2-9f9e3e8c531b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00503242

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039073/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym "Dubicze i Istok"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Inwestycje w środki trwałe”, poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OA.276.64.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 10359139,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 1
„Przebudowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego na obiekcie scaleniowym „Dubicze i Istok” gm. Dubicze Cerkiewne, obr. Dubicze Cerkiewne,
odcinek 1 i 8 ul. Główna”
Inwestycja usytuowana w istniejącym pasie drogowym drogi gminnej nr 107703B (odcinek nr 1 i 8) położonej na działce nr geod. 1006 obręb Dubicze Cerkiewne, gmina Dubicze Cerkiewne, w lok. 0+000,00 – 1+536,96 km. Droga o długości 1 536,96 m. Szerokość pasa drogowego jest zmienna i wynosi ok. 10,40 – 17,90 m.
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty w zakresie:
1. branży drogowej:
- wykonanie robot przygotowawczych,
- wykonanie prac rozbiórkowych,
- zebranie ziemi wraz z wywiezieniem i utylizacją,
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni oraz poszerzeń,
- wykonanie koryta pod zjazdy i chodniki,
- przebudowa chodników,
- przebudowa zjazdów,
- przebudowa nawierzchni jezdni drogi gminnej poprzez wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego dla KR 2,
- wykonanie podbudowy zasadniczej i pomocniczej,
- wykonanie uzupełnienia poboczy,
- wykonanie zjazdów na posesję,
- uzupełnienie zaniżonych poboczy,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
- wykonanie plantowania skarp i obsianie trawą,
2. branży telekomunikacyjnej:
- przebudowa kolidującej sieci telekomunikacyjnej,
3. branży sanitarnej:
- budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami, wpustami ulicznymi, studniami, studzienkami osadnikowymi i krawężnikami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, obejmujący zakres prac, wskazano w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 3.1. Dokumentacja zawiera następujące elementy:
Zał. 3.1.1 Projekt wykonawczy
Zał. 3.1.2 Projekt architektoniczno-budowlany,
Zał. 3.1.3 Projekt techniczny
Zał. 3.1.4 PZT,
Zał. 3.1.5 BIOZ,
Zał. 3.1.6 Szczegółowe Specyfikacje Techniczne
Zał. 3.1.7 Przedmiary robót
Zał. 3.1.8 Projekt Stałej Organizacji Ruchu
Zał. 3.1.9. Branża sanitarna
Zał. 3.1.10 Branża telekomunikacyjna

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne

32562000-0 - Kable światłowodowe

44110000-4 - Materiały konstrukcyjne

4.5.5.) Wartość części: 6583400,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego na obiekcie scaleniowym „Dubicze i Istok” gm. Dubicze Cerkiewne, obr. Dubicze Cerkiewne,
odcinek 2 i 3 ul. Główna”
Inwestycja usytuowana w istniejącym pasie drogowym dróg gminnych: nr 107703B – ul. Główna (odcinek nr 2) i nr 108705B – ul. Leśna (odcinek 3), położonych na działkach nr geod.: 1682, 1098, 1685, 1683, 1918 obręb Dubicze Cerkiewne, gmina Dubicze Cerkiewne.
Odcinek 2: początek od skrzyżowania ul. Głównej z ul. Leśną w lok. 0+016,32, koniec odcinka w km 0 + 151,11; wysokościowo odcinek dowiązany do istniejącej nawierzchni jezdni w obr. działki nr geod.1685.
Odcinek 3: rozpoczyna się w km 0 + 000,00 za skrzyżowaniem z drogą wojewódzką nr685 położoną na działce nr geod. 1264, koniec znajduje się w km rob. 0 + 413,72. Łącznie długość przebudowywanych odcinków wynosi 548,51 m. Szerokość pasa drogowego jest zmienna i wynosi ok. 17,20 – 22,00 m.
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty w zakresie:
1. branży drogowej:
- wykonanie robot przygotowawczych,
- wykonanie prac rozbiórkowych,
- wycinka drzewa,
- wykonanie robot ziemnych (wykopy, nasypy),
- zebranie ziemi urodzajnej humusu wraz z wywiezieniem i utylizacją,
- wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni oraz poszerzeń,
- wykonanie nasypów – uzupełnienie korpusu drogi,
- wykonanie ustawienia krawężników betonowych oraz obrzeży betonowych,
- wykonanie chodników i zjazdów z betonowej kostki brukowej,
- wykonanie koryta pod zjazdy,
- wykonanie podbudowy zasadniczej i pomocniczej,
- przebudowa nawierzchni jezdni drogi gminnej poprzez wykonanie warstwy wiążącej
i ścieralnej z betonu asfaltowego dla KR 2,
- wykonanie uzupełnienia poboczy,
- wykonanie zjazdów na posesję,
- wykonanie uzupełnienia poboczy,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
- wykonanie plantowania skarp i obsianie trawą,
2. branży telekomunikacyjnej:
- przebudowa kolidującej sieci telekomunikacyjnej,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, obejmujący zakres prac, wskazano w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 3.2. Dokumentacja zawiera następujące elementy:
Zał. 3.2.1 Projekt wykonawczy
Zał. 3.2.2 Projekt architektoniczno-budowlany,
Zał. 3.2.3 Projekt techniczny
Zał. 3.2.4 PZT,
Zał. 3.2.5 BIOZ,
Zał. 3.2.6 Szczegółowe Specyfikacje Techniczne
Zał. 3.2.7 Przedmiary robót
Zał. 3.2.8 Projekt Stałej Organizacji Ruchu
Zał. 3.2.9 Plan wycinki drzew
Zał. 3.2.10 Branża telekomunikacyjna

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne

32562000-0 - Kable światłowodowe

44110000-4 - Materiały konstrukcyjne

4.5.5.) Wartość części: 1185223,52 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego na obiekcie scaleniowym „Dubicze i Istok” gm. Dubicze Cerkiewne, obr. Dubicze Cerkiewne, odcinek 4 ul. Parkowa”
Inwestycja usytuowana w istniejącym pasie drogowym drogi gminnej nr 10870B ul. Parkowa (odcinek nr 4) w Dubiczach Cerkiewnych. Zakres planowanej inwestycji składa się z trzech odcinków:
Odcinek 4.1: rozpoczyna się w km 0 + 009,49 za skrzyżowaniem z drogą gminną nr 108703B (ul. Główna) położoną w działce nr geod. 1006, koniec w km 0 + 319,14 znajduje się
w obrębie skrzyżowania z drogą położoną na działce nr geod. 1453.
Odcinek 4.2: rozpoczyna się w km 0 + 022,56 od skrzyżowania z drogą położoną na działce nr geod. 1453, koniec zlokalizowany jest w km 0 + 608,07 (skrzyżowanie ul. Parkowej
z ul. Główną). Na przedmiotowym odcinku zlokalizowane są również skrzyżowania
z ul. Parkową położoną na działce nr geod. 1462, z drogą gminną położoną na działce
nr geod. 1452 oraz z drogą gminną położoną na działce nr geod. 1354, a także zjazdy na działki przyległe.
Odcinek 4.3: rozpoczyna się w km 0 + 000,00 od skrzyżowania ul. Parkowej z drogą gminną położoną na działce nr geod. 1354, koniec w km 0 + 110,81 zlokalizowany jest na wysokości działki nr geod. 1391.
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty w zakresie:
1. branży drogowej:
- wykonanie robot przygotowawczych,
- wykonanie prac rozbiórkowych,
- zebranie ziemi wraz z wywiezieniem i utylizacją,
- wykonanie robót ziemnych (wykopy, nasypy),
- wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni oraz poszerzeń,
- wykonanie koryta pod zjazdy i chodniki,
- przebudowa chodników,
- przebudowa zjazdów,
- przebudowa nawierzchni jezdni drogi gminnej poprzez wykonanie warstwy wiążącej
i ścieralnej z betonu asfaltowego dla KR 2,
- wykonanie podbudowy zasadniczej i pomocniczej,
- wykonanie uzupełnienia poboczy,
- wykonanie zjazdów na posesję,
- uzupełnienie zaniżonych poboczy,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
- wykonanie plantowania skarp i obsianie trawą,
2. branży telekomunikacyjnej:
- przebudowa kolidującej sieci telekomunikacyjnej,
3. branży sanitarnej:
- budowa odcinków sieci kanalizacji deszczowej wraz z wykonaniem wylotu do projektowanego rowu,
- budowa wpustów deszczowych,
- przebudowa kolizji z innymi sieciami
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, obejmujący zakres prac, wskazano
w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 3.3. Dokumentacja zawiera następujące elementy:
Zał. 3.3.1 Projekt wykonawczy
Zał. 3.3.2 Projekt architektoniczno-budowlany,
Zał. 3.3.3 Projekt techniczny
Zał. 3.3.4 PZT,
Zał. 3.3.5 BIOZ,
Zał. 3.3.6 Szczegółowe Specyfikacje Techniczne
Zał. 3.3.7 Przedmiary robót
Zał. 3.3.8 Projekt Stałej Organizacji Ruchu
Zał. 3.3.9 Plan wycinki drzew
Zał. 3.3.10 Branża sanitarna
Zał. 3.3.11 Branża telekomunikacyjna

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne

32562000-0 - Kable światłowodowe

44110000-4 - Materiały konstrukcyjne

4.5.5.) Wartość części: 2590515,26 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8705325,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8705325,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8705325,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe "MAKSBUD" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5430201086

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 183

7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 17-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część 1
Odcinek 1 i 8 ul. Główna
PPUH "HALS" Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8705325,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1580550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1580550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1580550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe "MAKSBUD" Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5430201086

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 183

7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 17-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część 2
Odcinek 2 i 3 ul. Główna
PPUH "HALS" Sp. zo.o.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1580550,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3421860,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3421860,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3421860,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe "MAKSBUD" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5430201086

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 183

7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 17-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część 3
Odcinek 4 ul. Parkowa
PPUH "HALS" Sp. zo.o.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3421860,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.