Og³oszenie z dnia 2023-11-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00503458/01 - Og³oszenie z dnia 2023-11-22
- 2023/BZP 00554367/01 - Wynik z dnia 2023-12-15
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyposa¿enia pracowni multimedialnej w Domu Kultury w m. Szówsko w ramach projektu „miniPakt - gminne pracownie komputerowe”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Wi±zownica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900364
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Warszawska
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wi±zownica
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-522
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wiazownica.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://wiazownica.com/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposa¿enia pracowni multimedialnej w Domu Kultury w m. Szówsko w ramach projektu „miniPakt - gminne pracownie komputerowe”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f828f1ee-8853-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00503248
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/wiazownica3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/wiazownica
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 8.1 W niniejszym postêpowaniu komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami , w szczególno¶ci sk³adanie oferty oraz o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/wiazownica. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej okre¶lone w ustawie o ¶wiadczenia us³ug drog± elektroniczn± okre¶lone w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344)
8.2 W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami w zakresie sk³adania dokumentów, wniosków (innych ni¿ oferta i o¶wiadczenia), zawiadomieñ oraz przekazywanie innych informacji mo¿e odbywaæ siê na platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/wiazownica za pomoc± formularza i przycisku „wy¶lij wiadomo¶æ” lub za pomoc± poczty elektronicznej na adres: sekretariat@wiazownica.com
8.3 We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z postêpowaniem zamawiaj±cy i wykonawcy bêd± pos³ugiwaæ siê numerem postêpowania.
8.4 Sporz±dzanie i przekazywanie informacji, w tym dokumentów w formie elektronicznej musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w rozporz±dzeniu Prezesa rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
8.5 Je¿eli Zamawiaj±cy lub Wykonawcy przekazuj± o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej strony niezw³ocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
8.6 Przekazywane drog± elektroniczn± informacje, w szczególno¶ci oferty, wnioski, zawiadomienia, o¶wiadczenia i inne dokumenty uznaje siê, ¿e dat± przekazania jest data zapisania pliku uwidoczniona w systemie (serwerze) platformy zakupowej.
8.7 Ka¿dy Wykonawca ma prawo zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci dokumentów przetargowych w terminie nie pó¼niejszym ni¿ do koñca dnia, w którym up³ywa po³owa wyznaczonego terminu sk³adania ofert. Wnioski nale¿y przesy³aæ za po¶rednictwem platformy zakupowej lub za pomoc± poczty elektronicznej.
8.8 Wyja¶nienia tre¶ci SWZ, odpowiedzi na pytania wykonawców, modyfikacje tre¶ci SWZ, zakresu lub warunków udzia³u w postêpowaniu, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert zostan± opublikowane na stronie prowadzonego postêpowania pod adresem https://platformazakupowa.pl/wiazownica.
8.9 Uzupe³nienia dokumentów, o¶wiadczeñ lub pe³nomocnictw dokonywane na skutek wezwania zamawiaj±cego, dla swej skuteczno¶ci powinny zostaæ z³o¿one w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym uprawnionej osoby, przed up³ywem wyznaczonego przez zamawiaj±cego terminu.
8.10 Je¿eli wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ po up³ywie terminu sk³adania wniosków lub dotyczy udzielenia wyja¶nieñ, Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ wyja¶nieñ albo pozostawiæ wniosek bez odpowiedzi.
8.11 W dowolnym czasie przed up³ywem terminu sk³adania ofert Zamawiaj±cy mo¿e zmieniæ tre¶æ dokumentacji przetargowej z w³asnej inicjatywy lub w odpowiedzi na wnioski Wykonawców. Ka¿da taka zmiana staje siê wi±¿±ca z momentem jej wprowadzenia i nie jest wymagana akceptacja zmian przez Wykonawców. W razie zmiany w dokumentach przetargowych Zamawiaj±cy mo¿e przesun±æ termin sk³adania ofert w celu umo¿liwienia wprowadzenia do nich zmian wynikaj±cych z dokonanych przez niego modyfikacji w dokumentach przetargowych. O przed³u¿eniu terminu sk³adania ofert Zamawiaj±cy niezw³ocznie zamie¶ci stosown± informacjê na stronie prowadzonego postêpowania. Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosków.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RG3.271.39.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzêtu komputerowego wraz z niezbêdnym oprogramowaniem i urz±dzeniami typu projektory multimedialne, mikrofony, aparaty, tablice interaktywne itp. maj±cego na celu realizacjê konkursu grantowego „miniPAKT – gminne pracownie komputerowe” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00 w Domu Kultury w m. Szówsko, w ramach programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.
O¶ Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia REACT-EU.
Dzia³anie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia.
4.2 Dostarczony sprzêt musi byæ fabrycznie nowych, nieu¿ywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcze¶niej ni¿ w 2023 r., a tak¿e musi spe³niaæ minimalne wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w poni¿szym opisie przedmiotu zamówienia.
4.3 W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowi±zany jest do dostawy przedmiotu zamówienia do wyznaczonego przez Zamawiaj±cego miejsca.
Ka¿dy z dostarczonych artyku³ów winien posiadaæ deklaracjê zgodno¶ci CE oraz odpowiadaæ normom europejskim i krajowym i byæ zgodny z Dyrektyw± 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeñstwa produktów, któr± Wykonawca przed³o¿y w formie papierowej dla ka¿dego urz±dzenia.
4.4 Wszystkie licencje na system i programy, które zostan± u¿yte w ramach realizacji zamówienia musz± buæ programami posiadaj±cymi licencjê i mog±cymi byæ u¿ytkowane zgodnie z obowi±zuj±cym prawem.
4.5 Przedmiot i zakres zamówienia obejmuje:
1) Sprzêt komputerowy wraz z oprogramowaniem - 2 szt.
2) Komputery do obs³ugi VR, big data oraz AI - 1 szt.
3) Monitory komputerowe – 1 kpl
4) Urz±dzenia peryferyjne– 1 szt.
5) Projektory multimedialne – 1 szt.
6) Mikrofony – 1 szt.
7) Zestaw gogli VR wraz z oprogramowaniem – 4 szt.
8) Zestawy Greenscreen – 1 szt.
9) Tablety graficzne wraz z oprogramowaniem – 10 szt.
10) Oprogramowanie do tworzenia tre¶ci graficznych i multimedialnych oraz audio-video – 2 szt.
11) Aparaty fotograficzne z obiektywami – 1 kpl.
12) Tablice interaktywne – 1 kpl
4.6 Szczegó³owe informacje w zakresie wymagañ technicznych oraz w w³a¶ciwo¶ci i wymagañ funkcjonalno – u¿ytkowych dotycz±cych oferowanego sprzêtu, oprogramowania zosta³y okre¶lone w szczegó³owym Opisie Przedmiotu zamówienia, stanowi±cym za³±cznik do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30231310-3 - Wy¶wietlacze p³askie
48620000-0 - Systemy operacyjne
32342100-3 - S³uchawki
32342300-5 - Mikrofony i zestawy g³o¶nikowe
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
30195000-2 - Tablice
30237240-3 - Kamera internetowa
30237450-8 - Tablety graficzne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp., w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczegó³owych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania agresji ma Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego,
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie postawi³ ¿adnych warunków udzia³u w postêpowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
11.1 Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych, zgodnie z art. 105 i 106 ustawy Pzp. w celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych dostaw z wymaganiami oraz cechami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia.11.2 W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania i cechy, opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowi±cym Za³±cznik do nr 8 SWZ, Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia do oferty nastêpuj±cych dokumentów, potwierdzaj±cych ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone w Opisie Przedmiotu Zamówienia wymagania.
Dla laptopów (notebook):
a) raport (wydruk) ze strony cpubenchmark.net potwierdzaj±cy wydajno¶æ oferowanego sprzêtu.
b) certyfikat potwierdzaj±cy spe³nienie normy ISO 9001 lub równowa¿nej dla producenta sprzêtu.
c) certyfikat potwierdzaj±cy spe³nienie normy ISO 14001 lub równowa¿nej dla producenta sprzêtu.
d) certyfikat potwierdzaj±cy spe³nienie normy ISO 50001 lub równowa¿nej dla producenta sprzêtu.
Dla stacji roboczej graficznej i obliczeniowej:
a) raport (wydruk) ze strony cpubenchmark.net potwierdzaj±cy wydajno¶æ oferowanego sprzêtu.
b) certyfikat potwierdzaj±cy spe³nienie normy ISO 9001 lub równowa¿nej dla producenta sprzêtu.
c) certyfikat potwierdzaj±cy spe³nienie normy ISO 14001 lub równowa¿nej dla producenta sprzêtu.
d) certyfikat potwierdzaj±cy spe³nienie normy ISO 50001 lub równowa¿nej dla producenta sprzêtu.
Dla monitorów LCD:
a) certyfikat potwierdzaj±cy spe³nienie normy ISO 9001 lub równowa¿nej dla producenta sprzêtu.
b) certyfikat potwierdzaj±cy spe³nienie normy ISO 14001 lub równowa¿nej dla producenta sprzêtu.
c) certyfikat potwierdzaj±cy spe³nienie normy ISO 50001 lub równowa¿nej dla producenta sprzêtu.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Dla laptopów (notebook):a) raport (wydruk) ze strony cpubenchmark.net potwierdzaj±cy wydajno¶æ oferowanego sprzêtu.
b) certyfikat potwierdzaj±cy spe³nienie normy ISO 9001 lub równowa¿nej dla producenta sprzêtu.
c) certyfikat potwierdzaj±cy spe³nienie normy ISO 14001 lub równowa¿nej dla producenta sprzêtu.
d) certyfikat potwierdzaj±cy spe³nienie normy ISO 50001 lub równowa¿nej dla producenta sprzêtu.
Dla stacji roboczej graficznej i obliczeniowej:
a) raport (wydruk) ze strony cpubenchmark.net potwierdzaj±cy wydajno¶æ oferowanego sprzêtu.
b) certyfikat potwierdzaj±cy spe³nienie normy ISO 9001 lub równowa¿nej dla producenta sprzêtu.
c) certyfikat potwierdzaj±cy spe³nienie normy ISO 14001 lub równowa¿nej dla producenta sprzêtu.
d) certyfikat potwierdzaj±cy spe³nienie normy ISO 50001 lub równowa¿nej dla producenta sprzêtu.
Dla monitorów LCD:
a) certyfikat potwierdzaj±cy spe³nienie normy ISO 9001 lub równowa¿nej dla producenta sprzêtu.
b) certyfikat potwierdzaj±cy spe³nienie normy ISO 14001 lub równowa¿nej dla producenta sprzêtu.
c) certyfikat potwierdzaj±cy spe³nienie normy ISO 50001 lub równowa¿nej dla producenta sprzêtu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ niniejszej umowy w nastêpuj±cych przypadkach:a) zmiany zawartej Umowy mog± byæ za zgod± Stron dokonywane w zakresie modeli dostarczonych urz±dzeñ w stosunku do modeli wyspecyfikowanych przez Wykonawcê w z³o¿onej ofercie, jedynie w przypadku zaprzestania ich produkcji przez producenta lub niezawinionych przez Wykonawcê niespodziewanych opó¼nieñ w dostawie pierwotnie zaoferowanych modeli urz±dzeñ. W takim przypadku Wykonawca mo¿e zaoferowaæ inne modele tych urz±dzeñ, o parametrach nie gorszych ni¿ okre¶lone w ofercie Wykonawcy, przy czym taka zmiana nie mo¿e powodowaæ zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy.
b) zmiany zawartej Umowy mog± byæ za zgod± Stron dokonywane w zakresie parametrów zamawianego asortymentu, je¿eli bêd± one korzystniejsze dla Zamawiaj±cego.
c) zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn zale¿nych od Zamawiaj±cego lub usprawiedliwionych przyczyn, niezale¿nych od Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ Zamawiaj±cemu niezbêdne dowody, potwierdzaj±ce fakt, i¿ nie dotrzymanie terminu realizacji zamówienia nie nast±pi³o z jego winy. Dotyczy to w szczególno¶ci przestojów w produkcji lub innych niezale¿nych od Wykonawcy sytuacji. Zmiana zostanie dokonana o czas tych¿e przestojów plus czas niezbêdny do wyeliminowania skutków takich zdarzeñ.
d) zmiany terminu realizacji zamówienia na skutek wyst±pienia niemo¿liwych do przewidzenia na etapie postêpowania czynników zewnêtrznych niezale¿nych od stron, takich jak klêski ¿ywio³owe (np. powodzie, podtopienia, po¿ary, tr±by powietrzne, wichury itp.), powoduj±ce uszkodzenia mienia Wykonawcy wykorzystywanego do realizacji zamówienia. Zmiana dokonana zostanie o czas wyst±pienia ww. zdarzeñ plus o czas niezbêdny do usuniêcia ich skutków.
e) zmiany terminu realizacji na skutek przewlek³o¶ci postêpowañ administracyjnych, obowi±zków na³o¿onych przez organy w³adcze, zmian przepisów prawa, strajków, blokad, protestów itp. bêd±cych przyczyn± niemo¿no¶æ zakoñczenia realizacji zamówienia w ustalonym terminie. Zmiana dokonana zostanie o czas przestoju w realizacji ze wzglêdu na ww. okoliczno¶ci plus o czas niezbêdny do usuniêcia ich skutków.
f) zmiany terminu realizacji lub wynagrodzenia Wykonawcy, na skutek b³êdów w dokumentach zamówienia, lub innych dokumentach zwi±zanych z realizacj± przedmiotu umowy, które nie zosta³y wcze¶niej wykryte przez ¿adn± ze stron, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci. Zmiana dokonana zostanie o czas wyeliminowania b³êdów oraz o wysoko¶æ wynagrodzenia za wykonanie dodatkowych obowi±zków, tymi b³êdami spowodowanymi.
g) innych postanowieñ umowy (w sposób odpowiedni dla danego zdarzenia) w przypadkach:
zmian wynikaj±cych z przekszta³ceñ w³asno¶ciowych,
zmian organizacyjno-technicznych,
zmiany adresów,
zmiany danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy, (danych teleadresowych Wykonawcy; Zamawiaj±cego) - zmiana ta nastêpuje poprzez dokonane w formie pisemnej zg³oszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy,
przekszta³cenia Wykonawcy w zwi±zku z sukcesj± generaln±, przekszta³ceniami, dziedziczeniem spó³ek handlowych zgodnie z KSH, a tak¿e sukcesj± z mocy prawa, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami (nastêpstwa prawne) winno nast±piæ w formie aneksu do umowy.
h) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w zwi±zku ze zmian±:
stawki podatku od towarów i us³ug,
zmiana nast±pi na wniosek Wykonawcy dokumentuj±cy zaistnienie ww. okoliczno¶ci oraz skutki ich wyst±pienia, maj±ce negatywny wp³yw na realizacjê umowy.
Wszystkie zmiany dokonane bêd± w oparciu o zawarty pomiêdzy stronami aneks, okre¶laj±cy zakres zmiany oraz podstawê jej wprowadzenia.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-30 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y z³o¿yæ na platformie zakupowej Zamawiaj±cego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/wiazownica wybieraj±c przedmiotowe postêpowanie, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.11.2023 r. do godz. 09:00 Szczegó³owa instrukcja dla Wykonawców dotycz±ca z³o¿enia oferty znajduje siê na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-30 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-29
INNE PRZETARGI WI¡ZOWNICA
wiêcej: przetargi WI¡ZOWNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu komputerowego: notebooki, tablety, komputery stacjonarne, dyski, urz±dzenia sieciowe, akcesoria komputerowe
- Dostawa Sprzêtów IT
- Zakup i dostawa licencji oprogramowania do zarz±dzania i aktualizacji systemów operacyjnych i oprogramowania na stacjach roboczych, serwerach, urz±dzeniach sieciowych w ramach projektu FERC
- Dostawa sprzêtu komputerowego na potrzeby Urzêdu Gminy Komorniki
- Dostawa tablic rejestracyjnych do pojazdów oraz nieodp³atny odbiór, zniszczenie i zagospodarowanie wycofanych z u¿ytku tablic rejestracyjnych.
- CP-24-1376/2024/UE; Dostawa wyposa¿enia studia nagrañ
wiêcej: Tablice »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.