Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00406237/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup komputerów wraz z oprogramowaniem, urządzeń w zakresie ochrony sieci oraz serwera wraz z oprogramowaniem i licencjami dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK ZAPOBIEGANIA ZACHOWANIOM DYSSOCJALNYM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 147060927
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zalesie 1A
1.5.2.) Miejscowość: Gostynin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 242357154
1.5.8.) Numer faksu: 242357155
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kozzd-gostynin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozzd-gostynin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
BIP: http://kozzd-gostynin.bip.eur.pl Platforma: https://kozzd-gostynin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup komputerów wraz z oprogramowaniem, urządzeń w zakresie ochrony sieci oraz serwera wraz z oprogramowaniem i licencjami dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-946943d0-6550-4652-b4c4-c1d927d52cac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00503335
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00259892/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup komputerów wraz z oprogramowaniem, urządzeń w zakresie ochrony sieci oraz serwera wraz z oprogramowaniem i licencjami dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406237
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TPBN/1/2024/G
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 292682,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów wraz z oprogramowaniem, urządzeń w zakresie ochrony sieci oraz serwera wraz z oprogramowaniem i licencjami dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie, zgodnie z podanymi poniżej częściami zamówienia:Część I – zakup komputerów wraz z oprogramowaniem,
Część II – zakup urządzeń w zakresie ochrony sieci,
Część III – zakup serwera wraz z oprogramowaniem i licencjami.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych, a także warunki równoważności zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ - „Opis przedmiotu zamówienia”.
3. Wymagania ogólne dla całości zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia na zasadach i warunkach opisanych w SWZ jak i w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załączniki do SWZ, tj. załączniki
nr 10a – dla części I zamówienia, 10b – dla części II zamówienia, 10c – dla części III zamówienia.
2) Asortyment objęty zamówieniem musi być wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, wysokiej jakości oraz gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów nieobjętych niniejszym zamówieniem oraz musi spełniać wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ. Jest fabrycznie nowy, nieużywany, nieregenerowany, kompletny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, sprawny technicznie, pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta oraz nie jest obciążony prawami na rzecz osób trzecich.
3) Asortyment objęty zamówieniem musi posiadać wymagane prawem certyfikaty, atesty, świadectwa dopuszczenia do użytkowania/deklaracje zgodności lub inną dokumentację potwierdzającą, że oferowany sprzęt jest dopuszczony do użytkowania na rynku polskim.
4) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczany przedmiot zamówienia co najmniej na okres minimalny wskazany przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ dla każdej z części zamówienia, zgodnie z wymogami Zamawiającego.
5) Wykonawca wyłoniony w wyniku niniejszego postępowania dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Administracji Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie zlokalizowanej pod adresem: ul. Kutnowska 74B, 09 – 500 Gostynin, woj. mazowieckie, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
6) Odbiór przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w siedzibie Administracji Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie zlokalizowanej pod adresem: ul. Kutnowska 74B, 09 – 500 Gostynin, woj. mazowieckie, w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego w terminach ustalonych przez strony.
4. Rozwiązania równoważne:
1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w załączniku do SWZ, pod warunkiem, że przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania określone w załączniku nr 1 do SWZ tzn. że rozwiązania będą posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SWZ standardów.
2) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne produkty muszą:
a) posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w SWZ,
b) posiadać stosowne dopuszczenia i atesty.
3) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego produkty są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. W związku z powyższym, Wykonawca w formularzu ofertowym oświadczy o zgodności zaproponowanych rozwiązań równoważnych z wymaganiami/cechami/kryteriami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załączniki do SWZ tj. załącznik nr 10a – dla części I zamówienia, 10b – dla części II zamówienia, 10c – dla części III zamówienia – warunki określone w tych dokumentach, które zostały załączone do SWZ stanowią jej integralną część.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów wraz z oprogramowaniem, urządzeń w zakresie ochrony sieci oraz serwera wraz z oprogramowaniem i licencjami dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie, zgodnie z podanymi poniżej częściami zamówienia:Część I – zakup komputerów wraz z oprogramowaniem,
Część II – zakup urządzeń w zakresie ochrony sieci,
Część III – zakup serwera wraz z oprogramowaniem i licencjami.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych, a także warunki równoważności zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ - „Opis przedmiotu zamówienia”.
3. Wymagania ogólne dla całości zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia na zasadach i warunkach opisanych w SWZ jak i w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załączniki do SWZ, tj. załączniki
nr 10a – dla części I zamówienia, 10b – dla części II zamówienia, 10c – dla części III zamówienia.
2) Asortyment objęty zamówieniem musi być wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, wysokiej jakości oraz gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów nieobjętych niniejszym zamówieniem oraz musi spełniać wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ. Jest fabrycznie nowy, nieużywany, nieregenerowany, kompletny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, sprawny technicznie, pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta oraz nie jest obciążony prawami na rzecz osób trzecich.
3) Asortyment objęty zamówieniem musi posiadać wymagane prawem certyfikaty, atesty, świadectwa dopuszczenia do użytkowania/deklaracje zgodności lub inną dokumentację potwierdzającą, że oferowany sprzęt jest dopuszczony do użytkowania na rynku polskim.
4) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczany przedmiot zamówienia co najmniej na okres minimalny wskazany przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ dla każdej z części zamówienia, zgodnie z wymogami Zamawiającego.
5) Wykonawca wyłoniony w wyniku niniejszego postępowania dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Administracji Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie zlokalizowanej pod adresem: ul. Kutnowska 74B, 09 – 500 Gostynin, woj. mazowieckie, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
6) Odbiór przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w siedzibie Administracji Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie zlokalizowanej pod adresem: ul. Kutnowska 74B, 09 – 500 Gostynin, woj. mazowieckie, w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego w terminach ustalonych przez strony.
4. Rozwiązania równoważne:
1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w załączniku do SWZ, pod warunkiem, że przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania określone w załączniku nr 1 do SWZ tzn. że rozwiązania będą posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SWZ standardów.
2) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne produkty muszą:
a) posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w SWZ,
b) posiadać stosowne dopuszczenia i atesty.
3) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego produkty są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. W związku z powyższym, Wykonawca w formularzu ofertowym oświadczy o zgodności zaproponowanych rozwiązań równoważnych z wymaganiami/cechami/kryteriami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załączniki do SWZ tj. załącznik nr 10a – dla części I zamówienia, 10b – dla części II zamówienia, 10c – dla części III zamówienia – warunki określone w tych dokumentach, które zostały załączone do SWZ stanowią jej integralną część.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
4.5.5.) Wartość części: 140000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów wraz z oprogramowaniem, urządzeń w zakresie ochrony sieci oraz serwera wraz z oprogramowaniem i licencjami dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie, zgodnie z podanymi poniżej częściami zamówienia:Część I – zakup komputerów wraz z oprogramowaniem,
Część II – zakup urządzeń w zakresie ochrony sieci,
Część III – zakup serwera wraz z oprogramowaniem i licencjami.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych, a także warunki równoważności zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ - „Opis przedmiotu zamówienia”.
3. Wymagania ogólne dla całości zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia na zasadach i warunkach opisanych w SWZ jak i w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załączniki do SWZ, tj. załączniki
nr 10a – dla części I zamówienia, 10b – dla części II zamówienia, 10c – dla części III zamówienia.
2) Asortyment objęty zamówieniem musi być wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, wysokiej jakości oraz gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów nieobjętych niniejszym zamówieniem oraz musi spełniać wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ. Jest fabrycznie nowy, nieużywany, nieregenerowany, kompletny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, sprawny technicznie, pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta oraz nie jest obciążony prawami na rzecz osób trzecich.
3) Asortyment objęty zamówieniem musi posiadać wymagane prawem certyfikaty, atesty, świadectwa dopuszczenia do użytkowania/deklaracje zgodności lub inną dokumentację potwierdzającą, że oferowany sprzęt jest dopuszczony do użytkowania na rynku polskim.
4) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczany przedmiot zamówienia co najmniej na okres minimalny wskazany przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ dla każdej z części zamówienia, zgodnie z wymogami Zamawiającego.
5) Wykonawca wyłoniony w wyniku niniejszego postępowania dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Administracji Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie zlokalizowanej pod adresem: ul. Kutnowska 74B, 09 – 500 Gostynin, woj. mazowieckie, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
6) Odbiór przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w siedzibie Administracji Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie zlokalizowanej pod adresem: ul. Kutnowska 74B, 09 – 500 Gostynin, woj. mazowieckie, w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego w terminach ustalonych przez strony.
4. Rozwiązania równoważne:
1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w załączniku do SWZ, pod warunkiem, że przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania określone w załączniku nr 1 do SWZ tzn. że rozwiązania będą posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SWZ standardów.
2) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne produkty muszą:
a) posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w SWZ,
b) posiadać stosowne dopuszczenia i atesty.
3) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego produkty są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. W związku z powyższym, Wykonawca w formularzu ofertowym oświadczy o zgodności zaproponowanych rozwiązań równoważnych z wymaganiami/cechami/kryteriami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załączniki do SWZ tj. załącznik nr 10a – dla części I zamówienia, 10b – dla części II zamówienia, 10c – dla części III zamówienia – warunki określone w tych dokumentach, które zostały załączone do SWZ stanowią jej integralną część.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.5.) Wartość części: 120000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100245,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100245,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100245,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRICELL Piotr Kochański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 369616896
7.3.3) Ulica: ul. Pamięci Katynia 12/32
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100245,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego następuje, ponieważ Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151701,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169863,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95381,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107625,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107625,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRICELL Piotr Kochański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 369616896
7.3.3) Ulica: ul. Pamięci Katynia 12/32
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107625,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 4 w Gostyninie
- "Sukcesywne dostawy wędlin, mięsa różnego oraz drobiu i wyrobów drobiarskich dla potrzeb Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Czarnowie na rok 2025"
- "Likwidacja barier transportowych w Placówkach Opiekuńczo -Wychowawczych w Gostyninie - zakup mikrobusu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach "Programu ...
- Zakup i dostawa leków dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie
- "Zimowe utrzymanie dróg" - wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025 z podziałem na 4 części
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 IM. OBROŃCÓW WESTERPLATTE W GOSTYNINIE
więcej: przetargi w Gostyninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Raków - Cyberbezpieczny Samorząd" - Zadanie 3 - Obszar techniczny
- Dostawa i wdrożenie systemu do wykonywania kopii zapasowych
- Rozbudowa zasięgu sieci Eduroam w oparciu o istniejącą infrastrukturę Alcatel-Lucent
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.