Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00443105/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej nr 1862P Brodziszewo – Sokolniki Wielkie na odcinku Brodziszewo – Sokolniki Małe o dł. ok 2,9 km.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SZAMOTUŁACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631277227
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 6
1.5.2.) Miejscowość: Szamotuły
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdp-szamotuly.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp-szamotuly.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5b3017b6-69a6-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzenie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi powiatowej nr 1862P Brodziszewo – Sokolniki Wielkie na odcinku Brodziszewo – Sokolniki Małe o dł. ok 2,9 km.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b3017b6-69a6-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00503361
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033042/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont drogi powiatowej nr 1862P Brodziszewo – Sokolniki Wielkie na odcinku Brodziszewo – Sokolniki Małe o dł. ok 2,9 km.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.272.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1997074,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi:
Przedmiotem niniejszej dokumentacji jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z projektem polegającym na wykonaniu remontu istniejącej drogi powiatowej nr 1862P od km 0+000,00 do km 2+859,00 (kilometraż roboczy) na długości 2859m. Projekt remontu obejmuje wykonanie nowej nakładki z betonu asfaltowego. Dokumentacja obejmuje remont jednojezdniowej, dwupasowej drogi o szerokości każdego pasa ruchu 2,50-3,00m z pochyleniem dwustronnym jezdni 2% oraz jednostronnym na łukach 4-5% w całości mieszczącej się w granicach istniejącego pasa drogowego. Projektowana inwestycja wpłynie znacząco na poprawę bezpieczeństwa ruchu i podniesienie komfortu życia mieszkańców korzystających obecnie z drogi o zdegradowanej nawierzchni.
Po przebudowie należy wdrożyć docelowego oznakowania (stałej organizacji ruchu), projekt został przedstawiony w dokumentacji projektowej załącznik nr 1b oraz poinformować minimum 10 dni wcześniej zamawiającego celem złożenia zawiadomień o wprowadzeniu stałej organizacji ruchu.
Na podstawie umowy o dofinansowanie, prace związane z wykonaniem przedmiotowej inwestycji należy wykonywać zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym.
Lokalizację inwestycji przedstawiono na Plan orientacyjny w załączniku 1b.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach:
nr 1a – Przedmiar robót (OPZ)
nr 1b – Dokumentacja projektowa (OPZ)
nr 1c – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (OPZ)
nr 2 – Projekt umowy
dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682, z późn. zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213, z późn. zm.) oraz innych przepisów – rozporządzeń wykonawczych do ww. przepisów,
w zakresie w jakim mają zastosowanie.
UWAGA: Wyłoniony wykonawca po podpisaniu umowy ma obowiązek przed przystąpieniem do prac opracować i przedstawić do zatwierdzenia projekt czasowej organizacji ruchu.
Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r.
o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1578) Wywóz odpadów budowlanych i ich utylizacja odbywa się bez dodatkowego wynagrodzenia.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę brutto: 1 900 010,85 zł
2) Gwarancja
GWARANCJA
Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę na wykonane prace wynosi minimum 36 m-cy (podlega ocenie w kryteriach oceny ofert)
3) Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45000000-7 Roboty budowlane
45233140-2 Roboty drogowe
45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1983801,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2431820,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1983801,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transbruk Marek Begier SKA ul. 1B
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 78917964663
7.3.3) Ulica: Polna
7.3.4) Miejscowość: Nekla
7.3.5) Kod pocztowy: 62-330
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1983801,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-28INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- Zakup energii elektrycznej - Grupa zakupowa
- Sukcesywna dostawa sterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku i materiałów medycznych
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.