Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00448189/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 070617C w Małym Pułkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBOWA ŁĄKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118796
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 38
1.5.2.) Miejscowość: Dębowa Łąka
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-207
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 566884918
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugdl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://debowalaka.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ugdl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej nr 070617C w Małym Pułkowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-893d178a-6cd5-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00503383
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030390/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont drogi gminnej nr 070617C w Małym Pułkowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00448189
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.:”Remont drogi gminnej nr 070617C w Małym Pułkowie”.
2. Zakres robót obejmuje roboty pomiarowe, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne - korytowanie, nawierzchnię jezdni i
zjazdów, pobocze oraz roboty wykończeniowe.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne
wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt stałej organizacji ruchu oraz przedmiary robót stanowiące załączniki nr 12 –
nr 15 do SWZ oraz niniejsza SWZ. Z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia udostępnione przez Zamawiającego
przedmiary robót nie są podstawą wyceny robót, a stanowią jedynie materiał pomocniczy.
4. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45233140 – 2 - roboty drogowe;
45233220 – 7 - roboty w zakresie nawierzchni dróg ;
45233222 – 1 - roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania;
45111300 – 1 - roboty rozbiórkowe;
45111200 – 0 – roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne;
45316213 - 1 – instalowanie oznakowania drogowego.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
8. Rozwiązania równoważne.
W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji
technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp Zamawiający
dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację techniczną powinien założyć, że
każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 ustawy w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub
równoważne”.
W przypadku, gdy w SWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowe i określają
jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały
lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których
zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji
technicznej. Wykonawca, zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji
zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełnią wymagania określone przez zamawiającego.
1. Zamówienie nie jest podzielne na części.
Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza
składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt. 15 ustawy Pzp.
Powody niedokonania podziału:
Podział na części byłby niecelowy i powodowałby nadmiernie trudności techniczne a potrzeba
skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby
poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Brak podziału zamówienia na części nie
spowoduje ograniczenia dostępności dla Wykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 757588,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1093333,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 757588,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych DROBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8781546412
7.3.3) Ulica: 1 Maja 61
7.3.4) Miejscowość: Wąbrzeźno
7.3.5) Kod pocztowy: 87-200
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "DROBUD" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "DROBUD" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 757588,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Zbrosławice
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Płusy
- "Budowa budynku wielorodzinnego w Orzyszu"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2218G w zakresie budowy chodnika na odcinku Kłodawa - Trąbki Małe
- Przebudowa, rozbudowa i budowa dróg gminnych gruntowych na terenie miasta Marki - Budowa drogi gminnej ulicy Jagiełły na odcinku od ulicy Lisa Kuli do ul. Gen. Zajączka w Markach.
- Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Grodzisk
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.