Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00408348/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-21
- 2023/BZP 00418514/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup instrumentów muzycznych dla Teatru Wielkiego w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Wielki w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279195
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Dąbrowskiego
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-249
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.iwanowska@teatr-wielki.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.operalodz.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/operalodz/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup instrumentów muzycznych dla Teatru Wielkiego w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a25869b2-5882-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00503409
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00499188/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa instrumentów muzycznych dla Teatru Wielkiego w Łodzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00408348
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DP/TP/12/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 211150,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – cimbassoJÜRGEN VOIGT cimbasso in F model J-485, lakierowane lub równoważny instrument
Ilość – 1 komplet
Parametry techniczne:
1) Cimbasso w stroju in F,
2) Wykonane ze złotego mosiądzu,
3) 5 wentyli obrotowych, Voigt-free-flow valves,
4) Posiada popychacz do przełączenia 5go wentyla za pomocą kciuka prawej dłoni,
5) Posiada popychacz do wysuwu głównego krąglika strojeniowego za pomocą kciuka lewej dłoni,
6) Menzura: .630 " / .669 " ( 16 / 17 mm ),
7) Średnica czary: 11 " ( ok. 280 mm ),
8) Czara z garlandem ze srebra niklowego,
9) Regulowany uchwyt na kciuk,
10) Posiada regulowaną stopkę,
11) Instrument lakierowany,
12) W komplecie skrzynia aluminiowa, stojak na instrument, ustnik posrebrzany JK KBP1A, akcesoria do bieżącej konserwacji i pielęgnacji.
Minimalny wymagany okres gwarancji – 24 miesiące.
Za instrument równoważny wobec JÜRGEN VOIGT cimbasso in F model J-485, lakierowany, Zamawiający uzna taki instrument, który spełnia łącznie wszystkie powyższe parametry techniczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37310000-4 - Instrumenty muzyczne
37314000-2 - Instrumenty dęte
37312000-8 - Instrumenty blaszane
37316000-6 - Instrumenty perkusyjne
37314310-8 - Kornety
37314300-5 - Kornety i flety
37314320-1 - Flety
37316600-2 - Ksylofony
4.5.5.) Wartość części: 55300,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 – kornetyBESSON kornet Bb Prestige BE2028-2G-0, posrebrzany z futerałem lub równoważny instrument
Ilość – 2 komplety
Parametry techniczne:
1) model profesjonalny-mistrzowski produkowany ręcznie dla zapewnienia optymalnego brzmienia
2) strój Bb
3) menzura 11,89 mm
4) ręcznie kształtowana czara z żółtego mosiądzu - średnica 124mm
5) waga 1225g
6) 3 wentyle monelowe ze sprężyną w górnej części tłoka, ręcznie docierane
7) 2 klapy wodne
8) popychacz (Trigger) na głównym krągliku strojeniowym i krągliku 3-go wentyla
9) pozłacane przyciski wentyli, kapsle i klapy wodne
10) posrebrzany
11) z futerałem drewnianym deluxe z paskiem na ramię
Możliwość wyboru dwóch instrumentów z minimum 3 egzemplarzy.
Minimalny wymagany okres gwarancji - 24 miesiące.
Za instrument równoważny wobec BESSON kornet Bb Prestige BE2028-2G-0, posrebrzany z futerałem, Zamawiający uzna taki instrument, który spełnia łącznie wszystkie powyższe parametry techniczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37310000-4 - Instrumenty muzyczne
37314000-2 - Instrumenty dęte
37312000-8 - Instrumenty blaszane
37316000-6 - Instrumenty perkusyjne
37314310-8 - Kornety
37314300-5 - Kornety i flety
37314320-1 - Flety
37316600-2 - Ksylofony
4.5.5.) Wartość części: 33000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 – ksylofonADAMS ksylofon model XS2HA40 lub równoważny instrument
Ilość – 1 komplet
Parametry techniczne:
1) seria solistyczna
2) materiał sztabek - Palisander Honduraski (Honduras Rosewood)
3) szerokość sztabek: 43 - 38.5 mm
4) cztery oktawy
5) strojenie - Alpha Tuning System, A = 442 Hz
6) długość - 156 cm
7) szerokość dolna - 75 cm
8) szerokość dolna - 56 cm
9) regulowana wysokość - 87-101 cm
10) rama - Adams Apex
11) rezonatory - Aluminiowe, składane, kolor Titanium Silver
12) w zestawie – nakrycie, 1 para pałek
13) Futerał Adams 4TRTNXFS40 - zestaw miękkich pokrowców transportowych do ksylofonu 4 – oktawowego, impregnowany materiał odporny na warunki atmosferyczne, pokrowce usztywniane gąbką i zapinane na zamek błyskawiczny, mocne rączki do przenoszenia.
Minimalny wymagany okres gwarancji - 24 miesiące.
Za instrument równoważny wobec ADAMS ksylofon model XS2HA40, Zamawiający uzna taki instrument, który spełnia łącznie wszystkie powyższe parametry techniczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37310000-4 - Instrumenty muzyczne
37314000-2 - Instrumenty dęte
37312000-8 - Instrumenty blaszane
37316000-6 - Instrumenty perkusyjne
37314310-8 - Kornety
37314300-5 - Kornety i flety
37314320-1 - Flety
37316600-2 - Ksylofony
4.5.5.) Wartość części: 12850,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4 – kontrafagotAMATI kontrafagot model ABN 36 lub równoważny instrument
Ilość – 1 komplet
Parametry techniczne:
1) strój C
2) niska konstrukcja instrumentu
3) skala do B subkontra
4) podwójna klapa As dla kciuka i dla piątego palca prawej ręki
5) podwójna klapa Fis dla kciuka i dla piątego palca prawej ręki
6) dodatkowa klapa Es dla kciuka prawej ręki znajdująca się powyżej klapy B
7) dodatkowa klapa B dla czwartego palca prawej ręki
8) klapa wysokiego D i E
9) dwie rolki pomiędzy klapami cis a es
10) dwie rolki pomiędzy klapami c a es
11) rolka w klapie F piąty palec
12) rolka w klapie As piąty palec
13) rolka w klapie Fis piąty palec
14) rolka w klapie B od strony klapy E dla kciuka prawej ręki
15) rolka w klapie Fis od strony klapy E dla kciuka prawej ręki
16) wyjmowana nóżka z regulacją wysokości
17) wkręcana podpórka pod prawą rękę z regulacją wysokości i blokadą wysokości
18) łącznie 25 klap
19) łącznie 9 rolek
20) skórzane poduszki
21) matowy lakier
22) posrebrzana mechanika, elementy metalowe i roztrąb
23) es model Amati Heritage 1 A * ( z gwiazdką )
24) es model Amati Heritage 1 AM * ( z gwiazdką )
25) regulowana w zakresie wysokości podpórka lewej ręki
26) pasek na szyję
27) twardy futerał typu skrzynia z dwiema rączkami, okuciami metalowymi na rogach i dwoma kółkami do transportowania
28) pudełko na stroiki
29) smar do korków
Minimalny wymagany okres gwarancji - 24 miesiące.
Za instrument równoważny wobec AMATI kontrafagot model ABN 36, Zamawiający uzna taki instrument, który spełnia łącznie wszystkie powyższe parametry techniczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37310000-4 - Instrumenty muzyczne
37314000-2 - Instrumenty dęte
37312000-8 - Instrumenty blaszane
37316000-6 - Instrumenty perkusyjne
37314310-8 - Kornety
37314300-5 - Kornety i flety
37314320-1 - Flety
37316600-2 - Ksylofony
4.5.5.) Wartość części: 81500,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5 – flet altowyALTUS flet altowy model 921-SE 2 lub równoważny
Ilość – 1 komplet
Parametry techniczne:
1) E - Mechanika
2) Ręcznie wykonany
3) Dwie głowy - prosta i zakręcona wykonane ze srebra próby 925
4) Mechanizm i korpus posrebrzane, niklowo-srebrne
5) Sprężyny stalowe
6) Strój - 442 Hz
7) Etui
Minimalny wymagany okres gwarancji - 24 miesiące.
Za instrument równoważny wobec ALTUS flet altowy model 921-SE 2, Zamawiający uzna taki instrument, który spełnia łącznie wszystkie powyższe parametry techniczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37310000-4 - Instrumenty muzyczne
37314000-2 - Instrumenty dęte
37312000-8 - Instrumenty blaszane
37316000-6 - Instrumenty perkusyjne
37314310-8 - Kornety
37314300-5 - Kornety i flety
37314320-1 - Flety
37316600-2 - Ksylofony
4.5.5.) Wartość części: 28500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69987,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69987,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69987,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZM CONCEPT ZBIGNIEW ZYGMUNT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580804210
7.3.3) Ulica: ul. Ks Hugona Kołłątaja 1/2
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-080
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69987,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40590,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40590,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40590,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZM CONCEPT ZBIGNIEW ZYGMUNT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580804210
7.3.3) Ulica: ul. Ks Hugona Kołłątaja 1/2
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-080
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40590,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15959,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15959,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15959,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GAMUZ J.P. Gacka Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340138491
7.3.3) Ulica: ul. Alfonsa Górnika 9A
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-133
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15959,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Muzykalia Andrzej Munz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 554-114-26-94
7.3.3) Ulica: ul. Fryderyka Chopina 27
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-092
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34999,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34999,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34999,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZM CONCEPT ZBIGNIEW ZYGMUNT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580804210
7.3.3) Ulica: ul. Ks Hugona Kołłątaja 1/2
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-080
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34999,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 4/TP/ZP/RB/2025 Dostawa i ułożenie wykładziny PCV oraz wykładziny prądoprzewodzącej z wywinięciem na ścianę o wys. 10 cm na wylewce samopoziomującej grubości 3÷10 mm.
- DEA OZPA 272.01.2025 DOSTAWA PRODUKTÓW CHEMICZNYCH DO WSSE W ŁODZI
- Sukcesywna dostawa drobnych art. gospodarstwa domowego, cateringowych, ręczników, ścierek, rękawiczek, środków czystości, higienicznych i dezynfekcyjnych dla jednostek org. Uniwersytetu Łódzkiego
- Kursy językowe dla wychowanków rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- Kursy językowe dla osób usamodzielniających się z rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- Usługa ochrony osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowej w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Realizacja programów rozwojowych szkół z terenu gminy Ulan-Majorat", w podziale na części
- Zakupy pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu: " Nowoczesne edukacja uczniów w szkołach w Gminie Tworóg"
- Zakup i dostawa sprzętu muzycznego do wyposażenia pracowni realizacji nagrań w Zespole Szkół nr 4 im. Piotra Latoski w Rudzie Śląskiej
- Wyposażenie Sali doświadczania świata w ramach projektu "Aktywne Przedszkolaki (...)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.