eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźSukcesywne świadczenie usług pogwarancyjnych przeglądów, napraw, konserwacji i kalibracji wskaźników spożycia alkoholu.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywne świadczenie usług pogwarancyjnych przeglądów, napraw, konserwacji i kalibracji wskaźników spożycia alkoholu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/947005

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne świadczenie usług pogwarancyjnych przeglądów, napraw, konserwacji i kalibracji wskaźników spożycia alkoholu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ed494df-347f-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00503418

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00239634/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Świadczenie usług pogwarancyjnych przeglądów, napraw, konserwacji i kalibracji wskaźników spożycia alkoholu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386789

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ-2380/30/24/RK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów, napraw, konserwacji, kalibracji.
1. Wykonawca zobowiązuje się do:
1) posiadania odpowiedniego zaplecza technicznego, wiedzy i praktyki w dokonywaniu przeglądów technicznych, konserwacji, napraw, kalibracji (adiustacji) urządzeń, o których mowa w pkt. 5.1;
2) przeprowadzania przeglądów technicznych (adiustacji), konserwacji, napraw, kalibracji w sposób rzetelny, terminowy, zgodny z aktualnym poziomem wiedzy technicznej i wymaganiami techniczno – eksploatacyjnymi producenta oraz instrukcjami obsługi urządzeń i przepisami prawa w tym zakresie;
3) wykonywanie przeglądów i kontroli stanu technicznego oraz dokonywania kalibracji zgodnie z obowiązującymi przepisami i zaleceniami producenta urządzeń.
2. Określone w załączniku nr 2.1- 2.4 do SWZ – formularzu asortymentowo-cenowym ilości usług przyjęte zostały przez Zamawiającego szacunkowo, w celu wyliczenia przez Wykonawcę ceny oferty. Faktyczna ilość zlecanych usług wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. W przypadku zlecenia usług o mniejszej ilości niż określona w § 8 ust. 1 umowy, Wykonawcy nie będą służyły żadne roszczenia z tego tytułu wobec Zamawiającego.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości urządzeń oraz ilości wykonywanych usług, wyszczególnionych w załączniku nr 2.1-2.4 (odpowiednio do poszczególnych części) do SWZ – formularzu asortymentowo-cenowym.
4. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 7 do SWZ.
5. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówień na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy, o której mowa w § 8 ust 1 we wzorze umowy- załącznik nr 7 do SWZ.
W przypadku zlecenia usług o mniejszej wartości niż określona w § 8 ust 1, jednak nie mniejszej niż w zdaniu poprzedzającym, Wykonawcy nie będą służyły żadne roszczenia z tego tytułu wobec Zamawiającego
6. Wykonawca zobowiązuje się odebrać od Zamawiającego urządzenia oraz dostarczyć je po wykonanej usłudze pod ten sam adres, na własny koszt i ryzyko w dni robocze w godzinach 8.30-15.00. Adres odbioru urządzenia każdorazowo wskazany będzie w zleceniu (wykaz miejsc – załącznik nr 3 do wzoru umowy – załącznik nr 7 do SWZ).
7. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania napraw z wykorzystaniem wyłącznie fabrycznie nowych części zamiennych.
8. Wykonanie przeglądu technicznego zostanie potwierdzone stosownym wpisem do „książki przyrządu” oraz doręczonym Zamawiającemu protokołem serwisowym, a przeprowadzenie kalibracji odpowiednim zaświadczeniem.
9. Wykonawca każdorazowo dostarczy wraz z urządzeniem (na każde urządzenie osobno) zaświadczenie kalibracji.
10. Utylizacja wszelkich zużytych części i materiałów eksploatacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa leży po stronie Wykonawcy. Koszt tej usługi został wliczony w ceny określone w formularzu asortymentowo-cenowym - zał. nr 2.-2.4 (odpowiednio do zadania) do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50411000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.5.) Wartość części: 251144,48 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów, napraw, konserwacji, kalibracji.
1. Wykonawca zobowiązuje się do:
1) posiadania odpowiedniego zaplecza technicznego, wiedzy i praktyki w dokonywaniu przeglądów technicznych, konserwacji, napraw, kalibracji (adiustacji) urządzeń, o których mowa w pkt. 5.1;
2) przeprowadzania przeglądów technicznych (adiustacji), konserwacji, napraw, kalibracji w sposób rzetelny, terminowy, zgodny z aktualnym poziomem wiedzy technicznej i wymaganiami techniczno – eksploatacyjnymi producenta oraz instrukcjami obsługi urządzeń i przepisami prawa w tym zakresie;
3) wykonywanie przeglądów i kontroli stanu technicznego oraz dokonywania kalibracji zgodnie z obowiązującymi przepisami i zaleceniami producenta urządzeń.
2. Określone w załączniku nr 2.1- 2.4 do SWZ – formularzu asortymentowo-cenowym ilości usług przyjęte zostały przez Zamawiającego szacunkowo, w celu wyliczenia przez Wykonawcę ceny oferty. Faktyczna ilość zlecanych usług wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. W przypadku zlecenia usług o mniejszej ilości niż określona w § 8 ust. 1 umowy, Wykonawcy nie będą służyły żadne roszczenia z tego tytułu wobec Zamawiającego.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości urządzeń oraz ilości wykonywanych usług, wyszczególnionych w załączniku nr 2.1-2.4 (odpowiednio do poszczególnych części) do SWZ – formularzu asortymentowo-cenowym.
4. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 7 do SWZ.
5. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówień na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy, o której mowa w § 8 ust 1 we wzorze umowy- załącznik nr 7 do SWZ.
W przypadku zlecenia usług o mniejszej wartości niż określona w § 8 ust 1, jednak nie mniejszej niż w zdaniu poprzedzającym, Wykonawcy nie będą służyły żadne roszczenia z tego tytułu wobec Zamawiającego
6. Wykonawca zobowiązuje się odebrać od Zamawiającego urządzenia oraz dostarczyć je po wykonanej usłudze pod ten sam adres, na własny koszt i ryzyko w dni robocze w godzinach 8.30-15.00. Adres odbioru urządzenia każdorazowo wskazany będzie w zleceniu (wykaz miejsc – załącznik nr 3 do wzoru umowy – załącznik nr 7 do SWZ).
7. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania napraw z wykorzystaniem wyłącznie fabrycznie nowych części zamiennych.
8. Wykonanie przeglądu technicznego zostanie potwierdzone stosownym wpisem do „książki przyrządu” oraz doręczonym Zamawiającemu protokołem serwisowym, a przeprowadzenie kalibracji odpowiednim zaświadczeniem.
9. Wykonawca każdorazowo dostarczy wraz z urządzeniem (na każde urządzenie osobno) zaświadczenie kalibracji.
10. Utylizacja wszelkich zużytych części i materiałów eksploatacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa leży po stronie Wykonawcy. Koszt tej usługi został wliczony w ceny określone w formularzu asortymentowo-cenowym - zał. nr 2.-2.4 (odpowiednio do zadania) do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50411000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.5.) Wartość części: 31144,71 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów, napraw, konserwacji, kalibracji.
1. Wykonawca zobowiązuje się do:
1) posiadania odpowiedniego zaplecza technicznego, wiedzy i praktyki w dokonywaniu przeglądów technicznych, konserwacji, napraw, kalibracji (adiustacji) urządzeń, o których mowa w pkt. 5.1;
2) przeprowadzania przeglądów technicznych (adiustacji), konserwacji, napraw, kalibracji w sposób rzetelny, terminowy, zgodny z aktualnym poziomem wiedzy technicznej i wymaganiami techniczno – eksploatacyjnymi producenta oraz instrukcjami obsługi urządzeń i przepisami prawa w tym zakresie;
3) wykonywanie przeglądów i kontroli stanu technicznego oraz dokonywania kalibracji zgodnie z obowiązującymi przepisami i zaleceniami producenta urządzeń.
2. Określone w załączniku nr 2.1- 2.4 do SWZ – formularzu asortymentowo-cenowym ilości usług przyjęte zostały przez Zamawiającego szacunkowo, w celu wyliczenia przez Wykonawcę ceny oferty. Faktyczna ilość zlecanych usług wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. W przypadku zlecenia usług o mniejszej ilości niż określona w § 8 ust. 1 umowy, Wykonawcy nie będą służyły żadne roszczenia z tego tytułu wobec Zamawiającego.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości urządzeń oraz ilości wykonywanych usług, wyszczególnionych w załączniku nr 2.1-2.4 (odpowiednio do poszczególnych części) do SWZ – formularzu asortymentowo-cenowym.
4. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 7 do SWZ.
5. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówień na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy, o której mowa w § 8 ust 1 we wzorze umowy- załącznik nr 7 do SWZ.
W przypadku zlecenia usług o mniejszej wartości niż określona w § 8 ust 1, jednak nie mniejszej niż w zdaniu poprzedzającym, Wykonawcy nie będą służyły żadne roszczenia z tego tytułu wobec Zamawiającego
6. Wykonawca zobowiązuje się odebrać od Zamawiającego urządzenia oraz dostarczyć je po wykonanej usłudze pod ten sam adres, na własny koszt i ryzyko w dni robocze w godzinach 8.30-15.00. Adres odbioru urządzenia każdorazowo wskazany będzie w zleceniu (wykaz miejsc – załącznik nr 3 do wzoru umowy – załącznik nr 7 do SWZ).
7. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania napraw z wykorzystaniem wyłącznie fabrycznie nowych części zamiennych.
8. Wykonanie przeglądu technicznego zostanie potwierdzone stosownym wpisem do „książki przyrządu” oraz doręczonym Zamawiającemu protokołem serwisowym, a przeprowadzenie kalibracji odpowiednim zaświadczeniem.
9. Wykonawca każdorazowo dostarczy wraz z urządzeniem (na każde urządzenie osobno) zaświadczenie kalibracji.
10. Utylizacja wszelkich zużytych części i materiałów eksploatacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa leży po stronie Wykonawcy. Koszt tej usługi został wliczony w ceny określone w formularzu asortymentowo-cenowym - zał. nr 2.-2.4 (odpowiednio do zadania) do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50411000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.5.) Wartość części: 24325,53 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów, napraw, konserwacji, kalibracji.
1. Wykonawca zobowiązuje się do:
1) posiadania odpowiedniego zaplecza technicznego, wiedzy i praktyki w dokonywaniu przeglądów technicznych, konserwacji, napraw, kalibracji (adiustacji) urządzeń, o których mowa w pkt. 5.1;
2) przeprowadzania przeglądów technicznych (adiustacji), konserwacji, napraw, kalibracji w sposób rzetelny, terminowy, zgodny z aktualnym poziomem wiedzy technicznej i wymaganiami techniczno – eksploatacyjnymi producenta oraz instrukcjami obsługi urządzeń i przepisami prawa w tym zakresie;
3) wykonywanie przeglądów i kontroli stanu technicznego oraz dokonywania kalibracji zgodnie z obowiązującymi przepisami i zaleceniami producenta urządzeń.
2. Określone w załączniku nr 2.1- 2.4 do SWZ – formularzu asortymentowo-cenowym ilości usług przyjęte zostały przez Zamawiającego szacunkowo, w celu wyliczenia przez Wykonawcę ceny oferty. Faktyczna ilość zlecanych usług wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. W przypadku zlecenia usług o mniejszej ilości niż określona w § 8 ust. 1 umowy, Wykonawcy nie będą służyły żadne roszczenia z tego tytułu wobec Zamawiającego.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości urządzeń oraz ilości wykonywanych usług, wyszczególnionych w załączniku nr 2.1-2.4 (odpowiednio do poszczególnych części) do SWZ – formularzu asortymentowo-cenowym.
4. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 7 do SWZ.
5. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówień na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości umowy, o której mowa w § 8 ust 1 we wzorze umowy- załącznik nr 7 do SWZ.
W przypadku zlecenia usług o mniejszej wartości niż określona w § 8 ust 1, jednak nie mniejszej niż w zdaniu poprzedzającym, Wykonawcy nie będą służyły żadne roszczenia z tego tytułu wobec Zamawiającego
6. Wykonawca zobowiązuje się odebrać od Zamawiającego urządzenia oraz dostarczyć je po wykonanej usłudze pod ten sam adres, na własny koszt i ryzyko w dni robocze w godzinach 8.30-15.00. Adres odbioru urządzenia każdorazowo wskazany będzie w zleceniu (wykaz miejsc – załącznik nr 3 do wzoru umowy – załącznik nr 7 do SWZ).
7. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania napraw z wykorzystaniem wyłącznie fabrycznie nowych części zamiennych.
8. Wykonanie przeglądu technicznego zostanie potwierdzone stosownym wpisem do „książki przyrządu” oraz doręczonym Zamawiającemu protokołem serwisowym, a przeprowadzenie kalibracji odpowiednim zaświadczeniem.
9. Wykonawca każdorazowo dostarczy wraz z urządzeniem (na każde urządzenie osobno) zaświadczenie kalibracji.
10. Utylizacja wszelkich zużytych części i materiałów eksploatacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa leży po stronie Wykonawcy. Koszt tej usługi został wliczony w ceny określone w formularzu asortymentowo-cenowym - zał. nr 2.-2.4 (odpowiednio do zadania) do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50411000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.5.) Wartość części: 10032,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

do upływu terminu składania ofert złożono 1 ofertę, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4 uPzp

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

do upływu terminu składania ofert złożono 1 ofertę, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4 uPzp

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

do upływu terminu składania ofert złożono 1 ofertę, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4 uPzp

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

do upływu terminu składania ofert złożono 1 ofertę, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4 uPzp

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.