eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary DzierzgońBudowa sieci kanalizacyjnej oraz oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą w miejscowości Pudłowiec



Ogłoszenie z dnia 2022-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacyjnej oraz oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą w miejscowości Pudłowiec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stary Dzierzgoń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748100

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stary Dzierzgoń 71

1.5.2.) Miejscowość: Stary Dzierzgoń

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-450

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 552761481

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@starydzierzgon.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.starydzierzgon.samorzady.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://ug.starydzierzgon.samorzady.pl/ ; https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci kanalizacyjnej oraz oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą w miejscowości Pudłowiec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6934ec9c-5456-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00503430

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024562/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa sieci kanalizacyjnej oraz oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą w miejscowości Pudłowiec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00409117/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Rg.271.21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa sieci kanalizacyjnej oraz oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą w miejscowości Pudłowiec.
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę rurociągów kanalizacyjnych, oczyszczalni ścieków wraz z niezbędną armaturą i rurociągami technologicznymi.
W ramach przedmiotowego zadania należy wykonać:
- ciąg technologiczny urządzeń mechaniczno-biologicznego oczyszczania ścieków w obwałowaniach ziemnych;
- zjazd z drogi gminnej i ciąg komunikacji wewnętrznej (pieszo-jezdny);
- przyłącze wodociągowe wraz ze studnią wodomierzową,
- instalacje wodociągową na terenie oczyszczalni,
- rurociągi międzyobiektowe zapewniające prawidłowe funkcjonowanie projektowanej oczyszczalni,
- kolektor ścieków oczyszczonych z wylotem do rowu o długości 303,7 mb,
- wewnętrzne linie zasilające do urządzeń technologicznych,
- słupy z lampami oświetleniowymi,
- ogrodzenie terenu oczyszczalni,
- oczyszczalnię ścieków o średniodobowej przepustowości Qśrd = 11,9 m3/d składającej się z następujących obiektów i urządzeń: o sito w zbiorniku kanałowym (SKK),
- studzienki ściekowe (S0, S1),
- osadnik wstępny (OW) - osadnik gnilny 4-komorowy o pojemności nominalnej 15 m3,
- biologiczne złoże zraszane I stopnia o objętości 11,4 m3,
- biologiczne złoże zraszane II stopnia o objętości 9,0 m3,
- komora sedymentacyjna (KS) o średnicy 2000 mm,
- studnia pomiarowa (KP) o średnicy 1500 mm,
- studnia ścieków oczyszczonych (KO) o średnicy 1200 mm z lewarem i przyłączem płuczącym.

Ponad to w ramach zadania należy wykonać:
- nową linię zasilającą kablem YKY 5x10 mm od nowoprojektowanego złącza kablowego ZK (poza zakresem opracowania) do nowej rozdzielnicy technologicznej Rt.,
- z rozdzielnicy Rt należy ułożyć kable zasilające i sterownicze do poszczególnych urządzeń,
- z rozdzielnicy Rt zasilane będą również słupy oświetlenia zewnętrznego na fundamentach, kablem YKY 3x2,5mm,
 Wykonanie systemu kanalizacji sanitarnej składający się rur i kształtek Ø200x5,9; PVC-U kanalizacyjnych, o jednolitej ściance, gładkich klasy S (8 kN/m2) SDR 34 z uszczelkami trwale mocowanych w kielichu rury oraz uszczelkami wargowymi w przypadku kształtek o długości 478 mb.,
- Odcinek sieci kanalizacji sanitarnej, zlokalizowany pod drogą gminną utwardzoną - asfalt (S7 - S8 oraz S18 - S19) wykonać metodą bez wykopową. Dodatkowo należy zabezpieczyć rurociąg dla rurociągów PVC DN200 - rura stalowa ochronna Ø273,0 x 7,1, na płozach centrujących, zabezpieczonej pianką poliuretanową i zakończonej manszetami typu 1 NO 250/200x,
- W miejscach załamań rurociągu oraz dla podłączenia odcinków kanalizacyjnych należy wykonać studzienki 7500 z tworzywa sztucznego oraz studnie betonowe DN1000, DN1200, DN1500,
- przyłącze wodociągowe z istniejącego wodociągu DN110,
- przyłącza kanalizacyjne PVC DN150 o długości 67 mb.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 10 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2187514,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2208126,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2187514,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno –Usługowo –Handlowe „MEL-KAN” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761008485

7.3.3) Ulica: ul. Ossowskiego 26

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2187514,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.