eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łosice"Poprawa funkcjonalności budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Łosice" - Urząd Miasta i Gminy w Łosicach - wyposażenie



Ogłoszenie z dnia 2024-09-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Poprawa funkcjonalności budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Łosice” – Urząd Miasta i Gminy w Łosicach – wyposażenie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Łosice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237405

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego nr 6

1.5.2.) Miejscowość: Łosice

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalosice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminalosice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminalosice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa funkcjonalności budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Łosice” – Urząd Miasta i Gminy w Łosicach – wyposażenie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b34021b-2a51-4084-a620-0218b597f50e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00503503

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048504/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Poprawa funkcjonalności budynków użyteczności publicznej na terenie Miast i Gminy Łosice - Urząd Miasta i Gminy w Łosicach – wyposażenie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00422385

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPK.271.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 817178,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia do Urzędu Miasta i Gminy Łosice, położonego przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 6, 08-200 Łosice.
Adres dostawy: budynek Urzędu Miasta i Gminy Łosice ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 6, 08-200 Łosice
Zakres dostawy obejmuje, zgodnie z podziałem na części, następujące grupy wyposażenia: część 1 – meble,
część 2 – wyposażenie,
część 3 – sprzęt AGD,
część 4 – stolarka budowlana,
W załącznikach nr 4, 5, 6, 7 znajdują się szczegółowe opisy poszczególnych elementów dostawy.
Zamówienie obejmuję dostawę (na własny koszt Wykonawcy) wraz z rozładunkiem. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie, a w przypadku sprzętu elektronicznego także wstępne przeszkolenie.
• część 1 – meble – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

4.5.5.) Wartość części: 557447,16 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia do Urzędu Miasta i Gminy Łosice, położonego przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 6, 08-200 Łosice.
Adres dostawy: budynek Urzędu Miasta i Gminy Łosice ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 6, 08-200 Łosice
Zakres dostawy obejmuje, zgodnie z podziałem na części, następujące grupy wyposażenia: część 1 – meble,
część 2 – wyposażenie,
część 3 – sprzęt AGD,
część 4 – stolarka budowlana,
W załącznikach nr 4, 5, 6, 7 znajdują się szczegółowe opisy poszczególnych elementów dostawy.
Zamówienie obejmuję dostawę (na własny koszt Wykonawcy) wraz z rozładunkiem. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie, a w przypadku sprzętu elektronicznego także wstępne przeszkolenie.
• część 2 – wyposażenie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

39221110-1 - Naczynia

39221100-8 - Zastawa kuchenna

4.5.5.) Wartość części: 94967,48 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia do Urzędu Miasta i Gminy Łosice, położonego przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 6, 08-200 Łosice.
Adres dostawy: budynek Urzędu Miasta i Gminy Łosice ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 6, 08-200 Łosice
Zakres dostawy obejmuje, zgodnie z podziałem na części, następujące grupy wyposażenia: część 1 – meble,
część 2 – wyposażenie,
część 3 – sprzęt AGD,
część 4 – stolarka budowlana,
W załącznikach nr 4, 5, 6, 7 znajdują się szczegółowe opisy poszczególnych elementów dostawy.
Zamówienie obejmuję dostawę (na własny koszt Wykonawcy) wraz z rozładunkiem. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie, a w przypadku sprzętu elektronicznego także wstępne przeszkolenie.
• część 3 – sprzęt AGD - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

4.5.5.) Wartość części: 102975,61 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia do Urzędu Miasta i Gminy Łosice, położonego przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 6, 08-200 Łosice.
Adres dostawy: budynek Urzędu Miasta i Gminy Łosice ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 6, 08-200 Łosice
Zakres dostawy obejmuje, zgodnie z podziałem na części, następujące grupy wyposażenia: część 1 – meble,
część 2 – wyposażenie,
część 3 – sprzęt AGD,
część 4 – stolarka budowlana,
W załącznikach nr 4, 5, 6, 7 znajdują się szczegółowe opisy poszczególnych elementów dostawy.
Zamówienie obejmuję dostawę (na własny koszt Wykonawcy) wraz z rozładunkiem. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie, a w przypadku sprzętu elektronicznego także wstępne przeszkolenie.
• część 4 – stolarka budowlana – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 44220000-8 - Stolarka budowlana

4.5.5.) Wartość części: 61788,62 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 471188,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 736218,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 471188,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Martin Marcin Nieradka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 871122792

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 471188,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120359,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367888,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120359,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU BMS sp.j. Z. Bielecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 170324452

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120359,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159609,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244771,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159609,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU BMS sp.j. Z. Bielecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 170324452

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159609,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56457,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68388,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56457,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU BMS sp.j. Z. Bielecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 170324452

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56457,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.