Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00422385/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Poprawa funkcjonalności budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Łosice” – Urząd Miasta i Gminy w Łosicach – wyposażenie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Łosice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237405
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego nr 6
1.5.2.) Miejscowość: Łosice
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalosice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminalosice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminalosice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa funkcjonalności budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Łosice” – Urząd Miasta i Gminy w Łosicach – wyposażenie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b34021b-2a51-4084-a620-0218b597f50e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00503503
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048504/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Poprawa funkcjonalności budynków użyteczności publicznej na terenie Miast i Gminy Łosice - Urząd Miasta i Gminy w Łosicach – wyposażenie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00422385
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPK.271.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 817178,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia do Urzędu Miasta i Gminy Łosice, położonego przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 6, 08-200 Łosice.Adres dostawy: budynek Urzędu Miasta i Gminy Łosice ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 6, 08-200 Łosice
Zakres dostawy obejmuje, zgodnie z podziałem na części, następujące grupy wyposażenia: część 1 – meble,
część 2 – wyposażenie,
część 3 – sprzęt AGD,
część 4 – stolarka budowlana,
W załącznikach nr 4, 5, 6, 7 znajdują się szczegółowe opisy poszczególnych elementów dostawy.
Zamówienie obejmuję dostawę (na własny koszt Wykonawcy) wraz z rozładunkiem. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie, a w przypadku sprzętu elektronicznego także wstępne przeszkolenie.
• część 1 – meble – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
4.5.5.) Wartość części: 557447,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia do Urzędu Miasta i Gminy Łosice, położonego przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 6, 08-200 Łosice.Adres dostawy: budynek Urzędu Miasta i Gminy Łosice ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 6, 08-200 Łosice
Zakres dostawy obejmuje, zgodnie z podziałem na części, następujące grupy wyposażenia: część 1 – meble,
część 2 – wyposażenie,
część 3 – sprzęt AGD,
część 4 – stolarka budowlana,
W załącznikach nr 4, 5, 6, 7 znajdują się szczegółowe opisy poszczególnych elementów dostawy.
Zamówienie obejmuję dostawę (na własny koszt Wykonawcy) wraz z rozładunkiem. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie, a w przypadku sprzętu elektronicznego także wstępne przeszkolenie.
• część 2 – wyposażenie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
39221110-1 - Naczynia
39221100-8 - Zastawa kuchenna
4.5.5.) Wartość części: 94967,48 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia do Urzędu Miasta i Gminy Łosice, położonego przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 6, 08-200 Łosice.Adres dostawy: budynek Urzędu Miasta i Gminy Łosice ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 6, 08-200 Łosice
Zakres dostawy obejmuje, zgodnie z podziałem na części, następujące grupy wyposażenia: część 1 – meble,
część 2 – wyposażenie,
część 3 – sprzęt AGD,
część 4 – stolarka budowlana,
W załącznikach nr 4, 5, 6, 7 znajdują się szczegółowe opisy poszczególnych elementów dostawy.
Zamówienie obejmuję dostawę (na własny koszt Wykonawcy) wraz z rozładunkiem. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie, a w przypadku sprzętu elektronicznego także wstępne przeszkolenie.
• część 3 – sprzęt AGD - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi
4.5.5.) Wartość części: 102975,61 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia do Urzędu Miasta i Gminy Łosice, położonego przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 6, 08-200 Łosice.Adres dostawy: budynek Urzędu Miasta i Gminy Łosice ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 6, 08-200 Łosice
Zakres dostawy obejmuje, zgodnie z podziałem na części, następujące grupy wyposażenia: część 1 – meble,
część 2 – wyposażenie,
część 3 – sprzęt AGD,
część 4 – stolarka budowlana,
W załącznikach nr 4, 5, 6, 7 znajdują się szczegółowe opisy poszczególnych elementów dostawy.
Zamówienie obejmuję dostawę (na własny koszt Wykonawcy) wraz z rozładunkiem. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie, a w przypadku sprzętu elektronicznego także wstępne przeszkolenie.
• część 4 – stolarka budowlana – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 44220000-8 - Stolarka budowlana
4.5.5.) Wartość części: 61788,62 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 471188,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 736218,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 471188,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Martin Marcin Nieradka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 871122792
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 471188,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120359,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367888,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120359,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU BMS sp.j. Z. Bielecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 170324452
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120359,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159609,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244771,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159609,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU BMS sp.j. Z. Bielecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 170324452
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159609,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56457,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68388,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56457,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU BMS sp.j. Z. Bielecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 170324452
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56457,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Umeblowanie pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy Gostynin przy ul. Bierzewickiej 50
- Zakup wyposażenia do prowadzenia zajęć edukacyjnych z przedmiotów przyrodniczych: chemii, fizyki oraz programowania i robotyki oraz zakup wyposażenia pracowni wirtualnej wieloprzedmiotowej
- Zakup i dostawa mebli oraz krzeseł i foteli obrotowych dla Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- "Doposażenie do świetlic wiejskich w miejscowościach Serbinów, Borki i Pępice oraz Gminnego ośrodka Kultury"
- Dostawa i montaż mebli do dwóch pokoi (13 i 15) w budynku siedziby Nadleśnictwa Lubichowo oraz kancelarii leśnictwa Brzeźnica
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.